Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Napinacz, łańcuch rozrządu 1.8T BEX AVJ


kamil7361

Rekomendowane odpowiedzi

@radko123

Tutaj ciekawy wpis z forum niemieckiego. Tego języka niestety nie znam, ale prawy przycisk myszy -> Przetłumacz na język polski

Wpis jak i cały wątek dotyczy terkotania dobywającego się z silnika przy porannym rozruchu.

http://www.a4-freunde.com/forum/showthread.php?53346-8E-B6-1-8T-Kaltstart-Klackern-Hydr-Kettenspanner&p=602668&viewfull=1#post602668

Edytowane przez otw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Jak myślicie, kupić napinacz maxgear w sklepie 2 lata gwarancji czy zamówic z firmy gawex, podobno sprzedali ich mnóstwo i nie było żadnej reklamacji?

http://www.sklep.gawex.com.pl/product.php?id_product=225

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie napinacz maxgear jak na razie wytrzymał 40tys,zdarzy się że z rana zagrzechota ,choć błedu nie wywala ,a dałem za niego 400zł.

Przy kupnie zazwyczaj wszyscy sprzedawcy klepia to samo,że nie mieli żadnej reklamacji.

Edytowane przez strazak93
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzieki za info, zamówiłem maxgeara po nieudanym kupnie uzywki, przyszedł z uszkodzonym sitkiem :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy jest to możliwe że ten napinacz jest oryginalny?http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-vw-audi-seat-1-8-20v-i5067073727.html#thumb/3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy jest to możliwe że ten napinacz jest oryginalny?http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-vw-audi-seat-1-8-20v-i5067073727.html#thumb/3

Podróba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Czy jest to możliwe że ten napinacz jest oryginalny?http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-vw-audi-seat-1-8-20v-i5067073727.html#thumb/3

masz odpowiedź w komentarzach tego sprzedawcy:

http://allegro.pl/show_user.php?uid=16057158

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, dołączam się do tematu, w moim prawdopodobnie do wymiany łancuch + napinacz, tak stwierdził mechanik przy okazji wymiany czujnika ciśnienia oleju. Autko ma przejechane 184tys, użytkowane wyłącznie po niemieckich drogach (dalej jest tutaj użytkowane).
Jakiś czas temu VAG wykrył błąd Napinacza rozrządu, usunałem bład i on juz nie wraca. silnik mi klekocze ze masakra jakas, dołączam do odsluchania http://przeklej.org/file/6L17gY/20150623.153343.mp4(ręcze głową ze plik jest czysty, zresztą kto będzie chciał to sprawdzi jak nie to postaram sie to wrzucic na YT albo jakas inna wrzute).

Po tym wszystkim co dzisiaj przeczytałem, to wstyd mi się przyznac ale jezdze na Castro edge 5w30, za 2 tygodnie zjezdzam do Polski i planuje zmiane na motula 5w40, zreszta taką też dostałem poradę od jednego z forumowiczów.
Zastanawia mnie też fakt, czy dam rade przejechać jeszcze okolo 1200km na tym 'klekocie'? Oraz co mam zrobić pierwsze:
1) wymienic olej, filtr + płukanka do silnika z Millers Oils Engine flush i zobaczyc czy klekot ustanie ?
2) wymiana łancucha rozrzadu + napinacza (czytalem o tych chinskich, oraz o ori... i nie wiem na ktory sie zdecydować :/) + oleju, filtru itd ?

Dodam tylko że ten klekot pierwszy raz usłyszałem 1 czerwca po trasie 1000km, kiedy na trasie wyskoczył mi bład cisnienia oleju. Niestety smok nie zostal czyszczony gdyz mechanik stwierdzil ze jest 'duzo rozkrecania' (tutaj plusik dla niego bo nie naciagal na koszty), sprawdzil cisnienie manometrem - wszystko w normie. Pozniej klekot ustal a dzis nie dal mi spokoju i caly dzien siedze czytam i wyciagam wnioski. Sam nie mam zbytniej wiedzy wiec musze polegac na opiniach, forum i mechanikach.


@update;
czy jesli kupilbym napinacz w niemczech (koszt okolo 250e) to lancuch ktory zakupie w polsce podejdzie do niego czy nie bardzo ?

Edytowane przez fcunited
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam tylko że ten klekot pierwszy raz usłyszałem 1 czerwca po trasie 1000km, kiedy na trasie wyskoczył mi bład cisnienia oleju. Niestety smok nie zostal czyszczony gdyz mechanik stwierdzil ze jest 'duzo rozkrecania'

'dużo rozkręcania' (to może lepiej zatrzeć motor).......... :facepalm:-zmień mechanika

jeśli klekot nie ustaje i jest to bardziej miarowy stukot niż rzegotanie to prawdopodobnie przytarłeś panewkę(wki).

tak czy siak koniecznie micha w dół i czyszczenie smoka,a dopóki tego nie zrobisz nie pałuj motorowni

Edytowane przez Rabbi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czy sama wymiana lancucha cos da czy komplet robic? Ogarniam wlasnie mechanika i mysle sprawdzic ten lancuch i jak bd ok to wyczyscic smoka miski olejowej. Co o tym myslicie Panowie?

Czy sama wymiana lancucha cos da czy komplet robic? Ogarniam wlasnie mechanika i mysle sprawdzic ten lancuch i jak bd ok to wyczyscic smoka miski olejowej. Co o tym myslicie Panowie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tego co słyszę na filmiku który mi wysłałeś to jednak wygląda na łańcuszek bo rzegota a nie stuka.

resztę Ci napisałem na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, Autko ma przejechane 184tys, użytkowane wyłącznie po niemieckich drogach (dalej jest tutaj użytkowane).

Na poczatek

olej Meguin 0w40 z Niemieckiego allegro :decayed:

CZYSZCZENIE smoka!!!!

lancuch febi(IWIS) za ok 115 zeta cena w PL

"nowy" mechanik :naughty:

i musi byc gitara

Edytowane przez KubaMpakiet
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zdecydowany jestem na LM 5w40 (w niemczech nie widzialem motula 5w40), do tego plukanka + filtr oleju. ;)

czyszczenie odbedzie sie w PL gdzie mam wieksze mozliwosci kontroli mechanikow niz tutaj (2tygodnie urlopu to na warsztacie moge nawet nocować ;) ).


Dzięki wszystkim którzy mi doradzają, zwłaszcza że kazda opinia nie odbiega znacznie od drugiej :)

Moje pierwsze auto w zyciu, Audi A4 . Paliwożerne ale przyjemne, :)



daje link do glosu mego Auta, ogolnie przejechalo z 15km po autobanie + pare km po miescie, nagrane na postoju ... (glowny cel przejazdzki to sprawdzenie turbo, po poprawianiu doplywow zaworu n75) . moc odzyskana ale rzegot/klekot/warczenie denerwuje. dzisiaj po 7km z pracy silnik chodzil normalnie.


Fajnie mieć to auto i dobrych doradców ! :) Piona dla Kazdego !

Edytowane przez fcunited
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@radko123

Tutaj ciekawy wpis z forum niemieckiego. Tego języka niestety nie znam, ale prawy przycisk myszy -> Przetłumacz na język polski

Wpis jak i cały wątek dotyczy terkotania dobywającego się z silnika przy porannym rozruchu.

http://www.a4-freunde.com/forum/showthread.php?53346-8E-B6-1-8T-Kaltstart-Klackern-Hydr-Kettenspanner&p=602668&viewfull=1#post602668

czy ktoś to przetłumaczył ?coś ciekawego można się dowiedzieć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam do sprzedania napinacz do 1.8 t ( wymieniłem, a okazało się że był dobry) jakby ktoś chciał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie słychać to tak:

https://youtu.be/v5U2VC35kAk

Wydaje mi się że to napinacz ale jak zapalam rano to nic się nie odezwie tylko przy rozgrzanym silniku

Napinacz jest ORI i troche widać że się poci

67nvwi.jpg

Edytowane przez Przemox6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mialem to samo po wyczyszczeniu smoka i wymianie na 5w40 motula nic nie rzegota :) i oby jak najdłużej. Jak znow mi spadnie cisnienie to wymienie pompe oleju

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Dołącze sie do tematu. Jakis rok temu kupilem auto z naklejki pod maska wyczytalem ze jezdzil na oleju 504/507 wiec zminilem go na mobil esp 5w30. Niedlugo po tym podczas odpalania z rana wydobywal sie straszny dzwiek zaraz po odpaleniu i trwal sekunde badz dwie po czym ustawal. Po rozgrzaniu ewidentne odzywal sie napinacz podczas jazdy. Ciesnienia nie sprawdzalem ale jak dlugo nim jezdze to nigdy kontrolka oleju sie nie zaswiecila wiec z cisnieniem nic nie robilem. Teraz jestem po wymianie napinacza i lancucha. Kupilem na allegro za 680 komplet facet zapewnial ze ori ale szczerze watpie zwlaszcza ze ma znaczek audi jakby "przyklejony z grubymi kolkami" sitko tez mialo wade jakby bylo za duze badz zle wlozone :/. Po zalozeniu przez dwa "poranne odpalania" byla cisza, podczas jazdy tez. Teraz z kolei przy odpalaniu rano napinacz jakby brzeczy i trwa to sekunde moze dwie i znowu cisza. Wystarczy ze auto postoi 8 godzin w pracy i brzeczenie przy odpalaniu wraca . Druga rzecz ten dzwiek nie jest za kazdym razem gdy odpalam zimne auto , w kratke raz jest raz nie ma. Gdy silnik sie nagrzeje wszystko jest ok tylko po postoju czasem ten dzwiek powraca. Co proponujecie?. Cisnienie, pompa czy poprostu napinacz szajs. Dodam ze auto ma najechane 280 tys i napinacz byl ori a lancuch delikatnie rozciagniety czyszczenia smoka tez nie robilem bo kontrolka sie nie swiecila. Prosze o pomoc.pozdrawiam

Edytowane przez pasiasty86
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...