strazak93 Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 (edytowane) Lekko przesunięty względem znaku ma być ząbek na wałku wydechowym, tak aby między znakami wychodziło 16 ogniw łańcucha, w necie jest sporo zdjęć jak dokładnie to wygląda,pewnie po ustawieniu prawidłowo na łańcuchu na pasku może być przesunięty o jeden ząb Edytowane 8 Lutego 2018 przez strazak93
Wylye Opublikowano 30 Stycznia 2018 Opublikowano 30 Stycznia 2018 22 godziny temu, gardes napisał: Pokrywa zdjęta, okazało się że wałek ssący jest lekko przesunięty w prawo o nie cały ząbek. Szukać nowego łańcuszka czy zestaw napinacz + łańcuszek ?? Kilka zdjęć jak to wygląda. Jakiej firmy polecacie części, bo ostatnio napinacz AUTOLOG wytrzymał 17 tyś. :/ ?? Tak to powinno wyglądać. Jak tak masz - to masz dobrze
krzysztof-kosior1 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 " Jakiej firmy polecacie części, bo ostatnio napinacz AUTOLOG wytrzymał 17 tyś. :/ ?? " Moj autolog smiga już dużo i działa ok. łańcuch mam swaga.
STANIV Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Wpierw miałem ori do 170 tys ... padł ... potem swaga przez 30 tys ... teraz autolog sie kończy przy 5 tys .... ja bede wrzucał bez fazatora z b5 i nowa mapę silnika wgram Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Dominik93 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 3 minuty temu, STANIV napisał: Wpierw miałem ori do 170 tys ... padł ... potem swaga przez 30 tys ... teraz autolog sie kończy przy 5 tys .... ja bede wrzucał bez fazatora z b5 i nowa mapę silnika wgram Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Dziwne macie przypadki z napinaczami, ja zmieniałem około 1.5r temu na vaico za 730zl nastukane przez ten czas ok 25tkm i nic się nie dzieje .
STANIV Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Dziwne macie przypadki z napinaczami, ja zmieniałem około 1.5r temu na vaico za 730zl nastukane przez ten czas ok 25tkm i nic się nie dzieje . Odpukaj w niemalowane i sie ciesz [emoji16]Aż nóż w kieszeni sie otwiera przy tym wynalazku [emoji25]Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
krzysztof-kosior1 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 a jakie są objawy, że napinacz się kończy...? Bo ja nie rozumiem... myślałem, że wiem już w tym temacie wszystko :|
krzysztof-kosior1 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Mówię o tych swagach, autlogach etc. 1
STANIV Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Poranne odpalanie mega szoruje powyżej 3 s , u mnie 5-6 S . Z wtyczki daje olej niemiłosiernie ;P teraz czekam tylko na błąd ustawienia wałków i wymieniamWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Rafciu_js Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 U mnie było dokładnie to samo, swag wytrzymał niecałe 40k, teraz mam Febi ten bez wtyczki i jak narazie śmiga.
Rabbi Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 1 godzinę temu, STANIV napisał: Poranne odpalanie mega szoruje powyżej 3 s , u mnie 5-6 S . Z wtyczki daje olej niemiłosiernie ;P teraz czekam tylko na błąd ustawienia wałków i wymieniam Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Spróbuj wymienić tylko sam łańcuch na SWAG i zalewaj 0W40
Rabbi Opublikowano 31 Stycznia 2018 Opublikowano 31 Stycznia 2018 Sorki niedoczytałem,jak leje się z wtyczki to gorsza sprawa
gardes Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 (edytowane) W dniu 28.11.2017 o 20:51, Wylye napisał: NAPINACZ BEZ FAZATORA Numery OE AUDI: 058 109 217 B AUTLOG: KT7005 BUGIAD: BSP23265 FEBI BILSTEIN: 27070 JP GROUP: 1112600400 MAXGEAR: 54-0506 OSSCA: 08386 SEAT: 058 109 217 B SKODA: 058 109 217 B VAICO: V10-9865 VPM: VPM058109217B VW: 058 109 217 B Czy ten AUDI: 058 109 217 B , napinacz bez fazatora będzie pasował do BEX ? mam teraz taki 058109088K a czym różni się od tego 058109088D ?? z końcówką D jest 1000 zł tańszy ?? Edytowane 5 Lutego 2018 przez gardes
Wylye Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Godzinę temu, gardes napisał: Czy ten AUDI: 058 109 217 B , napinacz bez fazatora będzie pasował do BEX ? Skoro masz go "spisie" to jak myślisz? Z punktu widzenia serwisu ASO - absolutnie nie będzie pasował. Z mojego punktu widzenia - absolutnie się nada. Godzinę temu, gardes napisał: mam teraz taki 058109088K a czym różni się od tego 058109088D Pewnie rokiem produkcji Godzinę temu, gardes napisał: z końcówką D jest 1000 zł tańszy ?? O ile ten numer nabito w jakiejś fabryce w PRC - to jest to możliwe
Tomekkkkk Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 Witam. Czy ktoś montował u siebie napinacz i łańcuch z firmy FAI i mógłby powiedzieć czy jest to coś warte?
Rafciu_js Opublikowano 5 Lutego 2018 Opublikowano 5 Lutego 2018 1 minutę temu, Tomekkkkk napisał: Witam. Czy ktoś montował u siebie napinacz i łańcuch z firmy FAI i mógłby powiedzieć czy jest to coś warte? Któryś kolega kilka postów wcześniej takowy kupił, poszukaj trochę.
Wylye Opublikowano 6 Lutego 2018 Opublikowano 6 Lutego 2018 (edytowane) 7 godzin temu, Tomekkkkk napisał: Czy ktoś montował u siebie napinacz i łańcuch z firmy FAI i mógłby powiedzieć czy jest to coś warte? https://www.faiauto.com/ Dobra Brytyjska firma handlująca częściami "aftermarketowymi" pamiętajcie, czy to będzie FAI, FEBI czy inny Lemforder czy Mayle to nie ma znaczenia. Wszystkie one w większości produkowane są w... Chinach czy w innej Malasia. Mówiąc, że coś jest "chińskie" dokonujemy pewnego skrótu na który zapracowali tak sami Chińczycy jak i... my mieszkańcy "świata zachodniego" My oczekujemy tanich produktów budujemy fabryki w PRC i oni nam je dostarczają. Miernej jakości tych produktów w 99% winni jestesmy my sami jako konsumenci "end user". Po 1945 społeczeństwa zachodu stały się takim "DURNYM" wężem który z lenistwa i dla wygody (bo mu tak jest wygodniej i taniej) postanowił zjeść na lunch swój własny ogon. Mało kto wie, że jakość produktów Chińskich może być również PANCERNA. Wystarczy tylko podczas zamówienia określić "priorytet" - którym nie będzie CENA tylko JAKOŚĆ i.... voila! mamy towar solidny mocny i nieawaryjny. Proszę odwrócić swoje... laptopy i przeczytać gdzie je wyprodukowano... Reasumując nie pytajcie czy coś jest z Chin. Wszystko jest tam produkowane... Produkt powinien posiadać "prawdziwe" LOGO atestowanego producenta (na życzenie kontrahenta - szubrawca z EU, Chińczycy wyprodukują lipę i narysują na nim LOGO jakie chcecie.) Dlatego tak ważnym jest by części pochodziły również od legalnych - uznanych dystrybutorów. Dlatego kupowanie czegokolwiek na znanych portalach aukcyjnych jest w "kolejnych 99%" rosyjską ruletką. Edytowane 6 Lutego 2018 przez Wylye korekta
erka Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 Panowie zna może któryś z was lub wie jakie powinno być napięcie we wtyczce do soneloida? Można to jakoś sprawdzić?
Wylye Opublikowano 7 Lutego 2018 Opublikowano 7 Lutego 2018 2 godziny temu, erka napisał: Panowie zna może któryś z was lub wie jakie powinno być napięcie we wtyczce do soneloida? Można to jakoś sprawdzić? https://a4-klub.pl/topic/254579-napinacz-łańcuch-rozrządu-bex-avj/?page=18&tab=comments#comment-4804724
erka Opublikowano 12 Lutego 2018 Opublikowano 12 Lutego 2018 Więc. Zamówiłem napinacz VAICO: V10-9865. W sobotę będzie wymiana. Wysłane z mojego Redmi 4X przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się