JARO/333/ Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 19 minut temu, JARO/333/ napisał: Miernik ciśnienia ok, czujnik taki jaki ma być, albo czujnik uszkodzony albo co?
Patrykbfb Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 12 minut temu, JARO/333/ napisał: Miernik ciśnienia ok, czujnik taki jaki ma być, albo czujnik uszkodzony albo co? Jakby był uszkodzony to cały czas byś miał powiadomienia o niskim ciśnieniu
krzysiekml Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 Podmień czujnik bo nie zawsze jest tak że działa prawidłowo
JARO/333/ Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 4 godziny temu, krzysiekml napisał: Podmień czujnik bo nie zawsze jest tak że działa prawidłowo Zrobiłem tak, wkręciłem zegar, podłączyłem czujnik do wtyki bez wkręcania i na wskaźnikach na desce brak jakiegokolwiek komunikatu. Zegar spr. jest ok na gorącym 1 bar. niestety. Planować wymianę pompy czy może zawór w podstawie filtra dziwnie puszcza ?
JARO/333/ Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 6 godzin temu, Patrykbfb napisał: Jakby był uszkodzony to cały czas byś miał powiadomienia o niskim ciśnieniu Brak powiadomień nawet po odpięciu kabla i z nie wkręconym czujnikiem, dziwne tak jakby był wyłączony w ecu czujnik ciśnienia oleju, ale ja nie wiem czy jest to możliwe. Ciężki przypadek.
Patrykbfb Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 6 minut temu, JARO/333/ napisał: Brak powiadomień nawet po odpięciu kabla i z nie wkręconym czujnikiem, dziwne tak jakby był wyłączony w ecu czujnik ciśnienia oleju, ale ja nie wiem czy jest to możliwe. Ciężki przypadek. Po odpieciu kabla od razu powinien być komunikat coś tu jest nie tak
JARO/333/ Opublikowano 4 Lutego 2022 Opublikowano 4 Lutego 2022 1 minutę temu, Patrykbfb napisał: 3 minuty temu, Patrykbfb napisał: Po odpieciu kabla od razu powinien być komunikat coś tu jest nie tak Właśnie, ecu zalane, wirus, poza tym OBD i vcds dziwnie traci połączenie komunikat za dużo błędów czy coś takiego.
krzysiekml Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 8 godzin temu, Patrykbfb napisał: Po odpieciu kabla od razu powinien być komunikat coś tu jest nie tak Od razu nie będzie komunikatu o niskim ciśnieniu oleju, około 60sek pewnie i dopiero wyskoczy info i to też w zależności od obrotów silnika
JARO/333/ Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 Wymieniłem jednak ten olej, plus płukanka, w filtrze dziwny gęsty czarny olej w nim był, aż dziwne po 300 km, jak zlałem całość to też syf straszny. Czy jest opcja że tam został taki syf czy może być zatkana ta siateczka w podstawie filtra? tego nie czyściłem. Zwalę jeszcze chyba miskę i zobaczę jeszcze raz smok. wymiana oleju niestety nic nie zmieniła.
JARO/333/ Opublikowano 5 Lutego 2022 Opublikowano 5 Lutego 2022 A może ten nieszczęsny napinacz ma takie luzy że ucieka ciśnienie oleju?
JARO/333/ Opublikowano 8 Lutego 2022 Opublikowano 8 Lutego 2022 (edytowane) l Edytowane 8 Lutego 2022 przez JARO/333/
JARO/333/ Opublikowano 9 Lutego 2022 Opublikowano 9 Lutego 2022 W dniu 5.02.2022 o 05:04, krzysiekml napisał: Od razu nie będzie komunikatu o niskim ciśnieniu oleju, około 60sek pewnie i dopiero wyskoczy info i to też w zależności od obrotów silnika Z ciśnieniem oleju to jest inaczej z tego co autdata mówi to min. 1,6 bara przy 2000obr. to jeszcze u mnie się mieści.
przem8 Opublikowano 9 Lutego 2022 Opublikowano 9 Lutego 2022 1,6bara przy 2tys to agonia. Była kilkukrotnie wklejana tabelka z wartościami granicznymi dla ciśnienia oleju.
morelo Opublikowano 9 Lutego 2022 Opublikowano 9 Lutego 2022 1. 1.8T (AVJ/AMB/BFB/BEX/BKB) Gorący silnik obroty jałowe ok od 1.2 bara do 1.7 bara 2Tys obr od 2.4 bara do 3.5bara 3Tys obr od 3.5 bara do ok 4.5 bara 4Tys od 3.8 bara do ok 4.8 bara 5tys obr 4.13 bara do ok 5.17 bara 6tys obr 5 bara do ok 6.5 bara W tych liczbach powinno sie mieścić
JARO/333/ Opublikowano 9 Lutego 2022 Opublikowano 9 Lutego 2022 3 minuty temu, przem8 napisał: 1,6bara przy 2tys to agonia. Była kilkukrotnie wklejana tabelka z wartościami granicznymi dla ciśnienia oleju. Rozumiem, czy to może mieć powiązanie z tym, że w oleju który miał zrobione 300 km było bardzo dużo szlamu opiłkowego z docierania honowanych cylindrów i nowych pierścieni? czyli nie było odpowiedniego smarowania? czy docieranie samo przez się tak przebiega, bo olej zlany był bardzo ciemny i po ustaniu się była warstwa mazi opiłkowej.
JARO/333/ Opublikowano 9 Lutego 2022 Opublikowano 9 Lutego 2022 3 minuty temu, morelo napisał: 1. 1.8T (AVJ/AMB/BFB/BEX/BKB) Gorący silnik obroty jałowe ok od 1.2 bara do 1.7 bara 2Tys obr od 2.4 bara do 3.5bara 3Tys obr od 3.5 bara do ok 4.5 bara 4Tys od 3.8 bara do ok 4.8 bara 5tys obr 4.13 bara do ok 5.17 bara 6tys obr 5 bara do ok 6.5 bara W tych liczbach powinno sie mieścić Mi zawór odcina przy około 4 bar. już powyżej 4 tys.
morelo Opublikowano 9 Lutego 2022 Opublikowano 9 Lutego 2022 (edytowane) Mi do 5.5 bar dochodzi bez problemu, mam silnik po kapitalnym remoncie. Edytowane 9 Lutego 2022 przez morelo
JARO/333/ Opublikowano 10 Lutego 2022 Opublikowano 10 Lutego 2022 To u mnie jest inaczej, rośnie powyżej 4 ale zawór upuszcza i mam od powiedzmy 4000 obr. i w górę cały czas 4 bary. Fakt jest taki że i tak na wolnych mam za mało i musze jeszcze z tym się pobawić.
JARO/333/ Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 W dniu 4.02.2022 o 10:05, przem8 napisał: Sondy wg mnie do wymiany ale możesz sprawdzić ich oporność. Nie pamiętam dokładnie jakie powinny być wartości. Gdzieś znajdziesz. Sprawdziłem oporności sondy przed katem, wszystko ok 3,8 ohm i 100 ohm , sprawdziłem okablowanie aż do kompa, wszystko ok. a błąd dalej wyskakuje ten sam.
przem8 Opublikowano 14 Lutego 2022 Opublikowano 14 Lutego 2022 To są do wymiany. Pierwszą bym wymienił, a drugą wyłączył w sofcie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się