Mirago Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Ostatnio jechałam do rodzinnego domu... Napinacz miał być do roboty, bo miał luzy (mechanik naciskał na tą część po której lata łańcuch i w sumie luźno chodziła do dołu)... ok, stukało aż w końcu nie palił na tzw "dotyk", trochę to ciężej mu wychodziło, aż w końcu coś zgrzytnęło (dźwięk taki, gdy bieg nie wskoczy) i auto zgasło... Na szczęście nie ma żadnych szkód, czujnik zareagował i wyłączył silnik... No ale napinacz do wymiany... Podobno z Anglii da się ściągnąć napinacz, który u nas proponują za 1200 za 900zł... Czy to w ogóle warto? A akurat rozmawiałam o założeniu do niego gazu.... Pewnie się obraził
sasna Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 dziś dotarł zaworek do podstawy filtra oleju który pasuje do BFB 06a 103 175 jutro będę odbierał auto od mechanika ,warto tez zakupić uszczelkę pod chłodnice oleju 038117070A.Przy okazji wymontowano miskę oleju smok delikatnie przytkany ale w misce trochę syfu i resztek po odmie. Jutro odbieram auto ciekawe czy będzie cisza przy porannym odpaleniu.
kawowy19 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 zaworek do podstawy filtra oleju który pasuje do BFB 06a 103 175 czyli dobrze wytypowaliśmy
sasna Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 miałem obawy ale wszystko pasuje jutro się okaże czy w tym jest problem. w ASO pytali do czego ten zaworek
kawowy19 Opublikowano 12 Lutego 2015 Opublikowano 12 Lutego 2015 (edytowane) hehe tak samo zdziwieni jak my. Ciekawe jaki będzie efekt, oby oczekiwany Edytowane 12 Lutego 2015 przez kawowy19
radko123 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 dziś dotarł zaworek do podstawy filtra oleju który pasuje do BFB 06a 103 175 jutro będę.... Uszczelkę pod podstawę też dawałeś nową? Możesz podać jak to wszystko wyszło kosztowo, części + koszty mechanika?
kawowy19 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 moim zdaniem trzeba nową żeby potem sobie głowy nie zawracać, do tego oring chłodniczki nowy i po temacie zawór 06a 103 175 - ok,70złoring chłodniczki 038 117 070a - 10zł uszczelka podstawy (blaszana) 06a 115 441J - zamiennik elring ok 20zł
sasna Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 zawór 65zł uszczelka podstawy 20 zł i oring chłodniczki 12zł. na zaworek trzeba czekać ok tygodnia
radko123 Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 zawór 65zł uszczelka podstawy 20 zł i oring chłodniczki 12zł. na zaworek trzeba czekać ok tygodnia A jak koszty operacji?
sasna Opublikowano 13 Lutego 2015 Opublikowano 13 Lutego 2015 (edytowane) dziś wieczorem się dowiem i napisze auto odebrane teraz tylko czekać aż ostygnie silnik i się zobaczy. Edytowane 13 Lutego 2015 przez sasna
sasna Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 diagnoza okazała się błędna w moim przypadku
sasna Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 ten sam efekt została tylko wymiana napinacza na ori
barb123 Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Co o tym myślicie? Faktycznie made in germany? http://allegro.pl/napinacz-lancucha-rozrzadu-058109088h-1-8t-lodz-i5051822495.html
Bartoszzz Opublikowano 15 Lutego 2015 Opublikowano 15 Lutego 2015 Chinol. Nie ma co się łudzić, że ktoś sprzeda nowy napinacz i do tego oryginalny za 20-30% ceny nowego w ASO.
radko123 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Również mam problemy z głośną pracą, po nocy zaklekocze 2-3sekundy a jak się rozgrzeje to silnik udaje dizelka Co gorsze i tego się obawiam w trakcie jazdy słyszę charakterystyczne bzzyyk podczas zmian fazy rozrządu i o to się obawiam najbardziej. Trwa to tak od roku i nasila się jak nadchodzi zmiana oleju. Teraz jestem przed kolejną wymianą oleju i zrobiłem pomiar ciśnienia, rozgrzałem olej do 90st (odczyt z vaga) i na wolnych mam 1.2bara a przy 2000 mam 2.8bara. Co do ciśnienia to rozmawiałem z mechanikiem z ASO i twierdzi że jest w normie ale ja i tak się uparłem żeby zajrzeć do miski. Jutro przy zmianie oleju będzie zdjęta miska i czyszczenie smoka oraz ocena stanu pompy. Jak nić się nie zmieni to na początek wymiana łańcucha. Jak dalej nic to pozostaje napinacz i tu dwie opcje szukać i ryzykować używkę lub oryginał. Co do wszelkiego rodzaju z allegro i zamienników to wytrzymują 15-30 tyś poczytajcie posty z linku poniżej. http://forum.vw-passat.pl/threads/50277-Uszkodzony-napiancz-%C5%82a%C5%84cucha-rozrz%C4%85du-objawy/page19
Bartoszzz Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Ja miałem kiedyś u siebie podobne sytuacje, klekotał na wolnych niemiłosiernie, wystarczyło zwiększyć trochę obroty i silnik cichł. Pomiar ciśnienia oleju na wolnych był około 1.2-1.4 bara, nie pamiętam dokładnie, bo to już dość dawno było, niby było w normie a jednak coś tłukło. Padło na zabity smok. Micha w dół, smok okazał się w miarę czysty, przepływ miał. Po przemyśleniu, że skoro zwiększając obroty to cichnie, bo pompa daje większe ciśnienie, to ona będzie problemem i to był strzał w dziesiątkę. Wymiana, zalanie Motulem 5w40 i silnik był nie do poznania. Czasami tylko silnik pod koniec okresu wymiany oleju potrafił przez 1-2 sek. zaklekotać, ale to już wina zużytego oleju. Chyba bym wolał w niektórych przypadkach bardziej myśleć o wymianie pompy olejowej niż napinacza, choć trzeba pamiętać, że to nie będzie lekiem na wszystko.
barb123 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 (edytowane) Czyli nie ma co przeplacac skoro wszystkie napinacze na allegro róznia się tylko pudelkiem. Kupie ten za 400 skoro to wszystko china. Edytowane 16 Lutego 2015 przez barb123
radko123 Opublikowano 16 Lutego 2015 Opublikowano 16 Lutego 2015 Jeszcze mam pytanie miał ktoś styczność z łańcuchami firmy SWAG można tej firmy czy raczej oryginał kupować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się