Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVJ] 1.8 T+ K03RS6 - QUATTRO Film 25 strona


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

spokojnie, na seryjnych jakoś sie zatrzymuje to i na 312 sie zatrzymam. wiem i czuje że seria kiepsko hamuje a że trafiła sie okazja na miejscu kupić zestaw ATE 312 to zabrałem, nie bardzo widzi mi sie teraz wkładać więcej i od razu handlowac zimówki bo nie wejdą... Ma obok mnie kolega Witek 321 przyjadę sie jego i moim przy tych 312 zobaczę czy taka kolosalna różnica.

Opublikowano

Tutaj nie chodzi o wygląd, tylko o skuteczność a ta jest razy dwa.

Opublikowano (edytowane)

Dlatego porownam sobie 312 vs 321 jeśli az taka będzie różnica to bede myślał nad zmianą, na razie wlatuje to i drugi IC jak sie uda zdobyć na dniach

komplet prawego IC z BEXa gotowy :)20150204_123745.jpg


No i wleciał prawy IC, nie było łatwo ale jest, zrobiłem loga temperatry w dolocie przed montażem i teraz zrobie po montażu dam porównanie :)

jutro w dziale zrób to sam opisze wymianę z fotkami bo jest kilka istatnych wskazówek które może sie komuś przydadzą

IMG_7097.jpg

IMG_7107.jpg

Wymienilem też hamulce z 288 na 312mm ATE tu było dużo wiecej problemow ale z pomocą kolegi Witek auto hamuje :)

stare obok nowych

IMG_7112.jpg

IMG_7115.jpg

Edytowane przez krzysiekvtec
Opublikowano

ciekawe jaka temp. teraz bedziesz miał na dolocie , daj znac ;) krzychu teraz to 330 sie na tyły daje :decayed::grin:

Opublikowano

Ciekawy jestem porównania jak temperatura spada.

Prawy IC z BEX z rurami to wszystko co jest potrzebne do zamontowania w 1.8T z jednym ICkiem? Nie potrzeba jakiejś obudowy czy łapaczy itp.

Opublikowano

Co do temperatur na dnaich zrobie loga z dual smic i wkleję różnice

co do montażu i potrzebnych rzeczy proszę link

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/307345-montaz-prawego-intercoolera-bex/


Obiecane logi z temperaturami Intercoolera

log na jednym IC temperatura na zewnątrz -2 stopnia

http://vaglog.pl/log_203080.html

log z dwoma IC temperatura na zewnątrz 8 stopni

http://vaglog.pl/log_203716.html

zmiana jest na duzy plus do tego wczesniej przepływ był 167g/s obecnie 184 i pewnie by jeszcze wiecej pokazalo :)

Opublikowano

Panie Tobie to sie paliwo skonczyło w tym logu :P

a z tym 167 g/s i 184 to chyba miales na mysli 177 i 184 ? :P

Opublikowano

Sprawdzalem moje wczesniejsze logi i tyle widzialem :)

Opublikowano

temperatura Ci fajnie spadła po drugim IC widac warto, ale te 167g/s to malutko :P musiało coś nie zadziałać :P

Opublikowano

Bieda straszna, gdzies jest zonk.

:wink:

Opublikowano

Przeciez jest 185 167 bylo ...

Opublikowano

jest dobrze teraz, tylko zauważ ze paliwa Ci juz brakuje.. jak jezdzisz na LPG to trzeba by dostroić..

wczesniej jak bylo 167 gram to coś slabo bo to ledwo 210 kuni ;P a z wykresu widzialem ze masz wiecej

Opublikowano

167 g/s to dokladnie 200kM

Opublikowano

No właśnie - mnożnik x 1.2

Opublikowano

tych mnozników to tak bym sie sztywno nie trzymał :P ale fakt faktem ze coś mało wtey pokazało dlatego mówiłem czy sie nie pomylił krzysiek 167 --> 177 ;)

Opublikowano

Znalazlem w logach max 177g/s przy 6100 rpm

Opublikowano

Zrób korekty bo wedle Twojego opisu wcieło Ci 20 koni.

Opublikowano

Tu nie ma co tak brać do siebie tych przepływek, strojenie hamownia tak było mam nadzieje ze będzie lepiej po korekcie :-)

Opublikowano

Powinno być lepiej bo jest zimniejsze

powietrze, ale po korekcie.

Opublikowano (edytowane)

Własnie robiłem inne logi do korekty softu i przepływ był 194g/s :) na lpg ok a na pb zaczynało skakać doładowanie

P.s wracając do temperatury IC jest ta sama temperatura co robilem na smicu -2 :)

smic +8 wzrosło do +27

dual smic +4 wzrosło do +7

:banan::banan::banan::banan:

Edytowane przez krzysiekvtec

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...