krzysiekvtec Opublikowano 31 Stycznia 2015 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2015 spokojnie, na seryjnych jakoś sie zatrzymuje to i na 312 sie zatrzymam. wiem i czuje że seria kiepsko hamuje a że trafiła sie okazja na miejscu kupić zestaw ATE 312 to zabrałem, nie bardzo widzi mi sie teraz wkładać więcej i od razu handlowac zimówki bo nie wejdą... Ma obok mnie kolega Witek 321 przyjadę sie jego i moim przy tych 312 zobaczę czy taka kolosalna różnica.
Dev Opublikowano 31 Stycznia 2015 Opublikowano 31 Stycznia 2015 Tutaj nie chodzi o wygląd, tylko o skuteczność a ta jest razy dwa.
krzysiekvtec Opublikowano 8 Lutego 2015 Autor Opublikowano 8 Lutego 2015 (edytowane) Dlatego porownam sobie 312 vs 321 jeśli az taka będzie różnica to bede myślał nad zmianą, na razie wlatuje to i drugi IC jak sie uda zdobyć na dniach komplet prawego IC z BEXa gotowy No i wleciał prawy IC, nie było łatwo ale jest, zrobiłem loga temperatry w dolocie przed montażem i teraz zrobie po montażu dam porównanie jutro w dziale zrób to sam opisze wymianę z fotkami bo jest kilka istatnych wskazówek które może sie komuś przydadzą Wymienilem też hamulce z 288 na 312mm ATE tu było dużo wiecej problemow ale z pomocą kolegi Witek auto hamuje stare obok nowych Edytowane 8 Lutego 2015 przez krzysiekvtec
tomekhxc Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 ciekawe jaka temp. teraz bedziesz miał na dolocie , daj znac krzychu teraz to 330 sie na tyły daje
samael Opublikowano 9 Lutego 2015 Opublikowano 9 Lutego 2015 Ciekawy jestem porównania jak temperatura spada. Prawy IC z BEX z rurami to wszystko co jest potrzebne do zamontowania w 1.8T z jednym ICkiem? Nie potrzeba jakiejś obudowy czy łapaczy itp.
krzysiekvtec Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 Co do temperatur na dnaich zrobie loga z dual smic i wkleję różnice co do montażu i potrzebnych rzeczy proszę link http://a4-klub.pl/index.php?/topic/307345-montaz-prawego-intercoolera-bex/ Obiecane logi z temperaturami Intercoolera log na jednym IC temperatura na zewnątrz -2 stopnia http://vaglog.pl/log_203080.html log z dwoma IC temperatura na zewnątrz 8 stopni http://vaglog.pl/log_203716.html zmiana jest na duzy plus do tego wczesniej przepływ był 167g/s obecnie 184 i pewnie by jeszcze wiecej pokazalo
Imhotet Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Panie Tobie to sie paliwo skonczyło w tym logu a z tym 167 g/s i 184 to chyba miales na mysli 177 i 184 ?
krzysiekvtec Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 Sprawdzalem moje wczesniejsze logi i tyle widzialem
Imhotet Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 temperatura Ci fajnie spadła po drugim IC widac warto, ale te 167g/s to malutko musiało coś nie zadziałać
krzysiekvtec Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 Przeciez jest 185 167 bylo ...
Imhotet Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 jest dobrze teraz, tylko zauważ ze paliwa Ci juz brakuje.. jak jezdzisz na LPG to trzeba by dostroić.. wczesniej jak bylo 167 gram to coś slabo bo to ledwo 210 kuni ;P a z wykresu widzialem ze masz wiecej
Imhotet Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 tych mnozników to tak bym sie sztywno nie trzymał ale fakt faktem ze coś mało wtey pokazało dlatego mówiłem czy sie nie pomylił krzysiek 167 --> 177
krzysiekvtec Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 Znalazlem w logach max 177g/s przy 6100 rpm
jacek70 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Zrób korekty bo wedle Twojego opisu wcieło Ci 20 koni.
krzysiekvtec Opublikowano 14 Lutego 2015 Autor Opublikowano 14 Lutego 2015 Tu nie ma co tak brać do siebie tych przepływek, strojenie hamownia tak było mam nadzieje ze będzie lepiej po korekcie :-)
jacek70 Opublikowano 14 Lutego 2015 Opublikowano 14 Lutego 2015 Powinno być lepiej bo jest zimniejsze powietrze, ale po korekcie.
krzysiekvtec Opublikowano 15 Lutego 2015 Autor Opublikowano 15 Lutego 2015 (edytowane) Własnie robiłem inne logi do korekty softu i przepływ był 194g/s na lpg ok a na pb zaczynało skakać doładowanie P.s wracając do temperatury IC jest ta sama temperatura co robilem na smicu -2 smic +8 wzrosło do +27 dual smic +4 wzrosło do +7 Edytowane 15 Lutego 2015 przez krzysiekvtec
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się