Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spadek Mocy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Moje Audi . A4 B5 1998r 2,5 150 km

Mam Problem mianowicie samochód przy 2 tysiacach obrotów traci moc nie mam pojecia w czym moze leżeć problem

Licze na pomoc

pozdrawiam

Opublikowano

Nikt tu nie wróży z fusów... Kopci?szarpie? Odpala normalnie? Zrób logi.

Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka

Opublikowano

Nic nie kopci odpale perfekt nic nie daje znać że jest coś jest nie tak

Tylko ten spadek mocy przy 2 tyśiacach dosłownie jak by ktoś nacisnął na hamulec .

Opublikowano

A błędy jakieś są ?

Opublikowano

Mi sparciał przewód z zaworka turbo (podciśnieniowy) błędu nie było a po przekroczeniu 3 tyś auto jakby odcinało paliwo, wymieniłem, turbo działa i rakieta. Więc sprawdź je dobrze.

Opublikowano

Zrób logi i wrzuć na forum ale wężyki ehhh podciśnienia i kochany n75 do sprawdzenia :)

Opublikowano
Mi sparciał przewód z zaworka turbo (podciśnieniowy) błędu nie było a po przekroczeniu 3 tyś auto jakby odcinało paliwo, wymieniłem, turbo działa i rakieta. Więc sprawdź je dobrze.

u mnie było to samo przerywał po 2 tyś wymiana przewodu i rakieta!

Opublikowano
Witam

Moje Audi . A4 B5 1998r 2,5 150 km

Mam Problem mianowicie samochód przy 2 tysiacach obrotów traci moc nie mam pojecia w czym moze leżeć problem

Licze na pomoc

pozdrawiam

Uporałeś sie z problemem??

Opublikowano

Zapewne przewody! Ewentualnie mi się tak wtrysk sterujący zawieszał i tak się robiło. ;))

Opublikowano

Może też być przepływomierz. Ja miałem spadek mocy przy 2 tysiącach jak przepływomierz mi padł.

Opublikowano
Mi sparciał przewód z zaworka turbo (podciśnieniowy) błędu nie było a po przekroczeniu 3 tyś auto jakby odcinało paliwo, wymieniłem, turbo działa i rakieta. Więc sprawdź je dobrze.

A który to zaworek od Turbo? Ten z którego wychodzi przewód podciśnienia i idzie do gruszki turba?

Mam identyczny problem.. przy ok. 2800 obr. przestaje jechać.. :/

Opublikowano

Gruszka ok, przewody podciśnienia ok(te które były w kiepskim stanie zostały wymienione).

I jeszcze taka sytuacja: jak wdepnę pedał do końca to przyśpiesza w miarę ok, ale do 3 tys obr, natomiast jak dodaję stopniowo gazu to idzie w miarę powyżej 3 tys obr, ale też nie za wysoko.

Podczas normalnej jazdy, gdy przyśpieszam dość spokojnie to przy około 2 tys obr słychać takie ciche tyknięcie gdzieś nad pedałami(w okolicach bezpieczników?) tak jakby jakiś przekaźnik?

Zamierzam jeszcze podmienić zaworek n75 i ewentualnie przepłuwkę, ale wątpie żeby to ona była winna, ponieważ po odpięciu wtyczki nie ma popraw, a powinna być..

Opublikowano

a spróbuj odpiąć na chwilę wtrysk sterujący i podpiąć , u mnie kiedyś się zawiesił i był też problem. ( po takim odpięciu będzie błąd ale to najwyżej później sobie skasujesz) a jeżeli po odpięciu przepływki nic się nie zmienia także ona jest raczej ok. na temat przekaźników się nie wypowiadam ale raczej nie chce mi się wierzyć że coś z nimi nie tak..

Opublikowano

Ok, sprawdzę. ;)

Odnośnie przekaźników, nie mówię, żę są one uszkodzone, ale może przez uszkodzenie któregoś z zaworków wchodzi w tryb awaryjny lub odłącza z niego zasilanie, nie wiem...

W tygodniu muszę podjechać gdzieś na komputer.

Opublikowano

a zwróciłeś uwagę czy pracuję od dołu ten popychacz w zaworku ?? Przy odpaleniu powinien pójść do góry jak mnie pamięć nie myli. ;)

Opublikowano

Chodzi Ci o sztangę gruszki od turbo? Tak pracuje prawidłowo i jest szczelna, zmienna geometria też działa. ;)

Opublikowano
Gruszka ok, przewody podciśnienia ok(te które były w kiepskim stanie zostały wymienione).

I jeszcze taka sytuacja: jak wdepnę pedał do końca to przyśpiesza w miarę ok, ale do 3 tys obr, natomiast jak dodaję stopniowo gazu to idzie w miarę powyżej 3 tys obr, ale też nie za wysoko.

Podczas normalnej jazdy, gdy przyśpieszam dość spokojnie to przy około 2 tys obr słychać takie ciche tyknięcie gdzieś nad pedałami(w okolicach bezpieczników?) tak jakby jakiś przekaźnik?

Zamierzam jeszcze podmienić zaworek n75 i ewentualnie przepłuwkę, ale wątpie żeby to ona była winna, ponieważ po odpięciu wtyczki nie ma popraw, a powinna być..

Polecałbym zrobić logi dynamiczne na początek(zaoszczędziłoby to trochę czasu w szukaniu,na regionalnego spota ktoś z pewnością pomoże na miejscu:wink:),jeśli nie masz możliwości to szybka podmiana n75 z n18,różnica powinna być odczuwalna.Jeśli nie to turbo do czyszczenia ale to wróżenie z fusów najlepiej :vaglogi::wink:

Opublikowano

Miałbym podmienić zaworek n75 z n18 wszystkimi wężykami i kostką, dobrze rozumiem? Ok ok, dzięki. ;-)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...