Sixyon Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Witam Moje Audi . A4 B5 1998r 2,5 150 km Mam Problem mianowicie samochód przy 2 tysiacach obrotów traci moc nie mam pojecia w czym moze leżeć problem Licze na pomoc pozdrawiam
robertjudi Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Nikt tu nie wróży z fusów... Kopci?szarpie? Odpala normalnie? Zrób logi. Wysłane z mojego C2105 przy użyciu Tapatalka
Sixyon Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 Nic nie kopci odpale perfekt nic nie daje znać że jest coś jest nie tak Tylko ten spadek mocy przy 2 tyśiacach dosłownie jak by ktoś nacisnął na hamulec .
Sixyon Opublikowano 18 Listopada 2013 Autor Opublikowano 18 Listopada 2013 No właśnie nie ma żadych błędów .
bajowsado Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Mi sparciał przewód z zaworka turbo (podciśnieniowy) błędu nie było a po przekroczeniu 3 tyś auto jakby odcinało paliwo, wymieniłem, turbo działa i rakieta. Więc sprawdź je dobrze.
KrzysiekA4 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Zrób logi i wrzuć na forum ale wężyki ehhh podciśnienia i kochany n75 do sprawdzenia
Lechuu 2.5 TDI Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 Mi sparciał przewód z zaworka turbo (podciśnieniowy) błędu nie było a po przekroczeniu 3 tyś auto jakby odcinało paliwo, wymieniłem, turbo działa i rakieta. Więc sprawdź je dobrze. u mnie było to samo przerywał po 2 tyś wymiana przewodu i rakieta!
KrzysiekA4 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 WitamMoje Audi . A4 B5 1998r 2,5 150 km Mam Problem mianowicie samochód przy 2 tysiacach obrotów traci moc nie mam pojecia w czym moze leżeć problem Licze na pomoc pozdrawiam Uporałeś sie z problemem??
Tomas3k Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Zapewne przewody! Ewentualnie mi się tak wtrysk sterujący zawieszał i tak się robiło. )
Keriop Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Może też być przepływomierz. Ja miałem spadek mocy przy 2 tysiącach jak przepływomierz mi padł.
Ahmet Opublikowano 28 Lutego 2014 Opublikowano 28 Lutego 2014 Mi sparciał przewód z zaworka turbo (podciśnieniowy) błędu nie było a po przekroczeniu 3 tyś auto jakby odcinało paliwo, wymieniłem, turbo działa i rakieta. Więc sprawdź je dobrze. A który to zaworek od Turbo? Ten z którego wychodzi przewód podciśnienia i idzie do gruszki turba? Mam identyczny problem.. przy ok. 2800 obr. przestaje jechać.. :/
Tomas3k Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 AUDI A4 B5 B6 B7 / A6 C5 / A8 2.5TDI ZAWÓR TURBINY GRUSZKA - AG-MAR-SKODA ogólnie przejrzyj wszystkie przewody podciśnienia...
Ahmet Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Gruszka ok, przewody podciśnienia ok(te które były w kiepskim stanie zostały wymienione). I jeszcze taka sytuacja: jak wdepnę pedał do końca to przyśpiesza w miarę ok, ale do 3 tys obr, natomiast jak dodaję stopniowo gazu to idzie w miarę powyżej 3 tys obr, ale też nie za wysoko. Podczas normalnej jazdy, gdy przyśpieszam dość spokojnie to przy około 2 tys obr słychać takie ciche tyknięcie gdzieś nad pedałami(w okolicach bezpieczników?) tak jakby jakiś przekaźnik? Zamierzam jeszcze podmienić zaworek n75 i ewentualnie przepłuwkę, ale wątpie żeby to ona była winna, ponieważ po odpięciu wtyczki nie ma popraw, a powinna być..
Tomas3k Opublikowano 2 Marca 2014 Opublikowano 2 Marca 2014 a spróbuj odpiąć na chwilę wtrysk sterujący i podpiąć , u mnie kiedyś się zawiesił i był też problem. ( po takim odpięciu będzie błąd ale to najwyżej później sobie skasujesz) a jeżeli po odpięciu przepływki nic się nie zmienia także ona jest raczej ok. na temat przekaźników się nie wypowiadam ale raczej nie chce mi się wierzyć że coś z nimi nie tak..
Ahmet Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Ok, sprawdzę. Odnośnie przekaźników, nie mówię, żę są one uszkodzone, ale może przez uszkodzenie któregoś z zaworków wchodzi w tryb awaryjny lub odłącza z niego zasilanie, nie wiem... W tygodniu muszę podjechać gdzieś na komputer.
Tomas3k Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 a zwróciłeś uwagę czy pracuję od dołu ten popychacz w zaworku ?? Przy odpaleniu powinien pójść do góry jak mnie pamięć nie myli.
Ahmet Opublikowano 3 Marca 2014 Opublikowano 3 Marca 2014 Chodzi Ci o sztangę gruszki od turbo? Tak pracuje prawidłowo i jest szczelna, zmienna geometria też działa.
KrzysiekA4 Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Gruszka ok, przewody podciśnienia ok(te które były w kiepskim stanie zostały wymienione). I jeszcze taka sytuacja: jak wdepnę pedał do końca to przyśpiesza w miarę ok, ale do 3 tys obr, natomiast jak dodaję stopniowo gazu to idzie w miarę powyżej 3 tys obr, ale też nie za wysoko. Podczas normalnej jazdy, gdy przyśpieszam dość spokojnie to przy około 2 tys obr słychać takie ciche tyknięcie gdzieś nad pedałami(w okolicach bezpieczników?) tak jakby jakiś przekaźnik? Zamierzam jeszcze podmienić zaworek n75 i ewentualnie przepłuwkę, ale wątpie żeby to ona była winna, ponieważ po odpięciu wtyczki nie ma popraw, a powinna być.. Polecałbym zrobić logi dynamiczne na początek(zaoszczędziłoby to trochę czasu w szukaniu,na regionalnego spota ktoś z pewnością pomoże na miejscu:wink:),jeśli nie masz możliwości to szybka podmiana n75 z n18,różnica powinna być odczuwalna.Jeśli nie to turbo do czyszczenia ale to wróżenie z fusów najlepiej
Ahmet Opublikowano 4 Marca 2014 Opublikowano 4 Marca 2014 Miałbym podmienić zaworek n75 z n18 wszystkimi wężykami i kostką, dobrze rozumiem? Ok ok, dzięki. ;-)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się