Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie i buczenie przy skręcaniu w A4 B6


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
W dniu 24.08.2020 o 15:03, slawko912 napisał:

Jescze do niego podjadę bo mowil przez telefon. A u Ciebie po wymianie zaworu i przewodu wycie ustało?

Nie zacytowałeś mojego postu i nie dostałem powiadomienia :)

Tak, ustało. Pisałem o tym na poprzedniej stronie.

Opublikowano
W dniu 14.03.2019 o 17:35, KubaS1888 napisał:

Witam. Taki problem przy max. skręcie kierownicy. Pompa czy może kolo pasowe alternatora? A może jeszcze coś innego? 

Rozwiązałeś problem?

U mnie wymieniony płyn,  nowy pasek wielorowkowy, rolka napinacza oraz rolka prowadząca i mam ten dźwięk co Ty.

Opublikowano
1 godzinę temu, Langista napisał:

Czyli Pompa do wymiany lub magiel.

Ale przed wymianą wszystko było ok. Co prawda auto stało ponad miesiąc nie ruszane i z delikatnym ubytkiem płynu wspomagania w zbiorniczku ale jak wspomniałem nie było odpalane.

Opublikowano

Jak wycie nasila się przy skręcaniu w miejscu, to pompa padła.

Opublikowano

Po 2 dniach wszystko wróciło do normy. Nic już nie wyje, pompa pracuje normalnie.

Opublikowano

postów już sporo a ja zostawię tylko komentarz ze swoim przypadkiem... wyła pompa podczas skręcania czy zimny czy ciepły, początkiem roku wypłukałem układ wspomagania ori płynem i wymieniłem płyn, trochę pomogło ale dalej było słychać. nadszedł czas na wymianę rozrządu. Został wymieniony napinacz i pasek od pompy wspomagania (ten "pierwszy pasek") aktualnie problem znikł. pozdrawiam 

Opublikowano

Ja dodam od siebie jedną z przyczyn wycia wspomagania. Z dnia na dzień zaczęło buczeć przy kręceniu kierownicą. Winne było sitko w zbiorniczku, które wypadło ze swojego mocowania. Po włożeniu go w odpowiednie miejsce wycie znikło jak ręką odjął.

Opublikowano

koledzy mam taki przypadek, rozciekł się magiel do takiego stopnia że po kilku km pusto w zbiorniczku, ale pompa cichutko pracowała, tylko gdy brakowało płynu wiadomo głośniej pracowała, zrobiłem magiel, jest suchutko płyn nigdzie nie ucieka, tylko teraz słuchać pompe przy skręcie, nawet jak jest odpowietrzona i gotuje płyn w zbiorniczku do takiego stopnia że przez ten koreczek wywala, pompa jest lekko zapocona, i od nowości z przebiegiem 380tys, o co chodzi z tym zaworkiem w pompie? i czy przez to że magiel jest zregenerowany i szczelny pompa ma ciężej bo całe ciśnienie zostaje w układzie a wcześniej to spierdzielało przez uszczelniacze w maglu?

Opublikowano

Co znaczy że gotuje w zbiorniczku? Płyn powinien łagodnie płynąć, jeśli szaleje to wyczyść sitko w zbiorniczku. Lub sprawdź czy się nie poluzowało.

Zaworek to najtańsza rzecz którą możesz wymienić w pierwszej kolejności i która może powodować wycie. Tak było u mnie. Wymieniłem też wąż na używkę. Wszystko pisałem w temacie.

8E0422529 zawór zwrotny - śruba z zaworem na wężu biegnącym od pompy do maglownicy, zamontowana w maglownicy.

 

Opublikowano (edytowane)

Pompa mogła się przytrzeć i teraz będzie wyć.

Edytowane przez Langista
Opublikowano
Godzinę temu, Langista napisał:

Pompa mogła się przytrzeć i teraz będzie wyć.

U Ciebie dalej wyje skv? A powiedz mi, czy to wycie słychać bardziej wewnątrz auta, czy na zewnątrz przy pompie?

Opublikowano

W sumie to nie wiem, w środku było to irytujące na początku ale już 3 lata z tym jeżdżę i chyba przywykłem ?

Opublikowano
4 godziny temu, Jack0 napisał:

Co znaczy że gotuje w zbiorniczku? Płyn powinien łagodnie płynąć, jeśli szaleje to wyczyść sitko w zbiorniczku. Lub sprawdź czy się nie poluzowało.

 

 

nie płynie łagodnie tylko bulgocze i przy odkręconym korku lubi wychlapać trochę, zastanawiam się czy czasem pompa się nie przetarła ale za nim będę ją wymieniać to sprawdzę to sitko

Opublikowano
8 minut temu, Langista napisał:

W sumie to nie wiem, w środku było to irytujące na początku ale już 3 lata z tym jeżdżę i chyba przywykłem ?

Obstawiam że pompa jest w porządku. Wymień zaworek ten przy maglu i problem zniknie. Jeśli tak, to stawiasz piwo :)

5 minut temu, QuikSilver napisał:

nie płynie łagodnie tylko bulgocze i przy odkręconym korku lubi wychlapać trochę, zastanawiam się czy czasem pompa się nie przetarła ale za nim będę ją wymieniać to sprawdzę to sitko

Prześledź temat. Sitko lub zbiornik, dużo ludzi tu o tym pisało.

Opublikowano
1 godzinę temu, Jack0 napisał:

Obstawiam że pompa jest w porządku. Wymień zaworek ten przy maglu i problem zniknie. Jeśli tak, to stawiasz piwo :)

Wymieniany był przy regeneracji magla i nie pomogło :decayed:

Opublikowano
3 godziny temu, Jack0 napisał:

Obstawiam że pompa jest w porządku. Wymień zaworek ten przy maglu i problem zniknie. Jeśli tak, to stawiasz piwo :)

Prześledź temat. Sitko lub zbiornik, dużo ludzi tu o tym pisało.

sprawdziłem sitko przy zbiorniczku i siedzi na swoim miejscu, jak sobie pomyśle o tym zaworku i odkręceniu jego to mi się odechciewa, ale wole postawić Tobie piwo niz wymieniać pompe :)

Opublikowano

Z tym piwem to było do kolegi Radka :)

Najpierw zaworek, później pompa. No, dojście do zaworka jest kiepskie, ale wykonalne. Przygotuj sobie coś na rozluźnienie :D

Opublikowano

Ja jestem święcie przekonany, że to wina tej pompy, bo podobno tańsze zamienniki tak mają, że głośno pracują pod obciążeniem (za słaba wydajność). Jak ta zacznie padać to teraz stać mnie na Ori i zobaczę. Jak ori też będzie wyć, to masz dwa piwka. Jak na razie SKV przeżyła okres gwarancyjny i ma się dobrze. Mam nadal starą oryginalną pompę i od 3 lat zbieram się za zlecenie regeneracji na własną rękę ?

Należy znaleźć kogoś z CNC, kto wytoczy cylinderek, w którym pracuje pompa i kogoś z wycinarką laserową/wodną, kto wytnie płytki. Dobranie uszczelnień to jeden przejazd do sklepu z simmeringami w mojej okolicy.

IMG_20191228_150456.jpg

IMG_20191228_150601.jpg

IMG_20191228_150716.jpg

  • Pomoc techniczna 1
Opublikowano (edytowane)

zamowiłem ten zaworek, nawet będę mieć pompe na podmianke po weekendzie się za to zabiore, ale mam jeszcze jedno spostrzeżenie, gdy silnik nie pracuje, korek od zbiorniczka jest odkręcony i ruszam kierownicą to potrafi poziom płynu wzrosnąć chwilowo że się wyleje gdy zatrzymam kierownice to poziom stabilizuje się, szybkie jednostajne kręcenie od jednego skrajnego wychylenia kół po drugie

 

no i jestem po wymianie pompy (używana) oraz zaworka (nowy) i jest zdecydowana poprawa!!!

 

mała aktualizacja: kilka dni minęło i wczoraj znowu gotuje płyn w zbiorniczku i ucieka przez tą dziurkę w korku, zamówiłem nowy zbiorniczek, zobaczymy co się będzie działo po wymianie, bo sam nie wiem.

Edytowane przez QuikSilver
dodanie treści

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...