krzysiekvtec Opublikowano 23 Listopada 2013 Opublikowano 23 Listopada 2013 Panowie mam kola 235/45/17 opony juz na wykończeniu, po kupnie nie dalo sie jechac 100 bo az w fotelu latalem, pojechalem wywazyc przod i ustalo w pewnym stopniu, speawdzilismy tez i tocza sie prosto nic jie bije, jednak przy 120-150 km/h zaczyna coraz mocniej drgac. Czy tylne kola tez mogą za to odpowiadać? Na przegladzie diagnosta stwierdzil ze zawieszenie jest ok nic nie ma do wymiany. Zawias siedzi Koni street. Co jeszcze moze to powodować ?
Fido Opublikowano 29 Listopada 2013 Opublikowano 29 Listopada 2013 Jak opony na wykończeniu to kup nowe. Przed założeniem niech dokładniej sprawdzą felgi. Znam fachowców co wyważali krzywe fele, piętrowo przyklejali odważniki (przykład na dole). Potem na maszynie niby wyważona a przy pow.100km/h zaczynały bić. Tylko jedź do ogarniętego warsztatu a nie do kowala. Najlepiej do takiego co prostują na miejscu. Fota.
benyA4 Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 A otwor centralny jest prawidlowy?? Ja do nowych felg musialem zakladac pierscienie centrujace . A mialem podobnie do 100km/h bylo ok , przy wiekszych predkosciach nie dalo sie wysiedziec.
GTD_RFD Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 a czy czujesz te drgania na kierownicy?
wladi Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Ja miałem też takie drgania, jak kupiłem auto i wracałem nim do domu to przy większych prędkościach drgała cała buda...akurat był czas na zmianę na zimówki, jak ściągnąłem tylne koła i zobaczyłem jak opony są z hamowane to się za głowę złapałem...po wymianie na zimówki drgania zniknęły. Sprawdź również tył, opony ewentualnie koła do wyważenia:wink:
krzysiekvtec Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 5 Grudnia 2013 w sobote zmieniam na zimowe, sprawdze otwor centrujacy czy ten sam a jak nie czy sa pierscienie no i czy na zimowkach ustanie, drga cała buda i kiera P.s problem sie wyjasnil, w prawym kole nie ma pierscienia ... Na zimowych jest ok ale jak mocno przyspieszam to jak by takie wibracje sa po puszczeniu utrzymaniu predkosci jest ok, co to moze byc ?
Sitek77 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Opublikowano 10 Grudnia 2013 Rozumiem że wulkanizator porządny i wypatrzy i poinformuje że są np. wyząbkowane nawet troche opony.
krzysiekvtec Opublikowano 10 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 10 Grudnia 2013 Nic nie zobaczyl sam to zobaczylem podczas zmiany na stalówki :-) powiedzial wszystko proste wywazone nie wie czego tak jest:-)
chomiczesq Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 trzeba wyważyć przód tył... najlepiej to zrobić w zakładzie gdzie wyważają koła na aucie... same felgi niemuszą być uszkodzone... wina może być w oponach wyząbkowane przepalone itd...
Fido Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 przepalone itd... Sorry, ale wytłumacz to słowo przepalone bo nie czaję.
wladi Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 przepalone itd... Sorry, ale wytłumacz to słowo przepalone bo nie czaję. Jak mocniej pohamujesz to opona może się w kilku miejscach się przypalić albo zjechać i potem jest bicie...
Fido Opublikowano 12 Grudnia 2013 Opublikowano 12 Grudnia 2013 Przy sprawnym ABS koło nie staje w miejscu więc w tej sytuacji nic się nie może przypalić.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się