mar-mis Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Mam a4 18T, od pewnego czasu w czasie jazdy powyżej 2,7 tys. obrotów, wydobywa sie z prawej strony ( jakby turbina) "świst". Nigdy tego nie było samochód normalnie przyśpiesza ale teraz co jakiś czas słychać ten "świst". Może któs wie co to za dźwięk. Serdecznie pozdrawiam. // tematy proszę nazywać poprawnie (pre_pl)
poziek Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 podjedź w niedziele na spota w Lublinie to chłopaki zdiagnozują Ci auto. Mnie ten świst się osobiście bardzo podoba
szogun0 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Może on świadczyć o nieszczelności w dolocie lub nawet kończącej się turbinie. U mnie jak się wydech rozszczelnił i się zbytnio turbinka rozkręcała to tak gwizdało, że ciężko było jechać z otwartymi oknami, do tego przeładowywało i łapał wtedy muła po ograniczeniu ciśnienia.
mar-mis Opublikowano 30 Grudnia 2006 Autor Opublikowano 30 Grudnia 2006 Dzięki Szogun, wjechałem na kanał i zobaczyłem że nie mam jednej śruby łączącej turbine z katalizatorem i "wypierdziało uszczelkę". Mam madzieje że po wymianie uszczelki i założeniu tej trzeciej śruby przestanie gwizadać. Pozdrawiam wszystkich i życze wam wszystkiego najlepszego w nowym roku!!!
gregory Opublikowano 30 Grudnia 2006 Opublikowano 30 Grudnia 2006 Witam! ja miałem tak samo ,uszczelnienie się wykruszyło i przepuszczało między katalizatorem a kolektorem wydechowym i słyszałem swist,ale po wymianie uszczelki swist ustał.Pozdro.
Goran Opublikowano 31 Grudnia 2006 Opublikowano 31 Grudnia 2006 Ja w dieslu miałem kiedyś ten sam temat myślałem że turbina sie kończy a okazalo sie że pękł jeden przewóg gumowy do coolera. Wymieniłem i po problemie takie rzeczy trzeba robić szybko żeby nie brało lewego powietrza szkoda turbiny.
kieruś Opublikowano 1 Stycznia 2007 Opublikowano 1 Stycznia 2007 heh witam moje audi ma 180koni 299nm takie juz kupilem za***prza niesamowicie na 2 biegu 110 3cim 180 4tym 220 na 5tym jeszczeniewiem bo niema gdzie sprawdzic przyspieszenie do stu okolo 7 7.5 sek. mam tylko taki objaw ze po ostrej jezdzie miedzy turbo a katalizatorem tak sie rozgrzewa metal ze az czerowny troche sie bije zeby czasem nie wybuchlo odpukać kto pomoże ?? i co zrobic zeby nie stukal silnk mówią ze to szklanki ale czasem tego nie robia bardzo mnie to wkurza pomocy!!! te szklanki to oddzielny temat proszę... i zapraszamy na spota by pre_pl
platiniumm Opublikowano 2 Stycznia 2007 Opublikowano 2 Stycznia 2007 jezdzie miedzy turbo a katalizatorem tak sie rozgrzewa metal ze az czerowny troche sie bije zeby czasem nie wybuchlo odpukać kto pomoże ?? i co zrobic zeby nie stukal silnk mówią ze to szklanki ale czasem tego nie robia bardzo mnie to wkurza pomocy!!! u mnie tez kiedys stukalo ale to bylo przed wymiana oleju i ma to zwiazek z mala iloscia oleju i cisnieniem jak silnik ostygl to wszystko ok. co do rozgrzewania turbo to taka przypadlosc k03 ze jak podoniosz autko dosyc dobrze to sie tak rozgrzewa
kieruś Opublikowano 2 Stycznia 2007 Opublikowano 2 Stycznia 2007 a to ciśnienie to o co chodzi, o kompresje ?? czy jak jak temu zaradzic ?? doleje oleju i sie zobaczy co bedzie dalej. Z góry dziekuje za info platiniumm !!! dzięki kolego, mam nadzieje ze ta przypadłość turbiny k03 nic nie rozwali mi. Oby, narazie mam przebieg 215 tys, osobiście zrobilem nim 10tys od kupna i nie zalowalem czasem gazu narazie nic sie nie rozsypało odpukać ... interpunkcję proszę stosować (przecinki, kropki) bez tego źle się czyta by pre_pl
Kunio Opublikowano 2 Stycznia 2007 Opublikowano 2 Stycznia 2007 ze turbo sie rozgrzewa przy palowaniu to normalka, nawet w Evo IX takie cos ma miejsce A ja widze ze ty auta nie oszczedzasz kolego... Mam tylko nadzieje ze studzisz turbo...
mar-mis Opublikowano 2 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 2 Stycznia 2007 Czy ktoś wie gdzie w Lublinie można sprawdzić i ewentualnie naprawić turbinę?
platiniumm Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 Czy ktoś wie gdzie w Lublinie można sprawdzić i ewentualnie naprawić turbinę? poszukaj w necie bo podobno jest jakis servis turbo podobno bardzo dobry [ Dodano: 03-01-2007, 13:29 ] a to ciśnienie to o co chodzi, o kompresje ?? o cisnienie oleju chodzi [ Dodano: 03-01-2007, 13:31 ] Mam tylko nadzieje ze studzisz turbo... nie najlepiej jest przegonic furke i odrazu zgasic silnik, podniesc maske i polac turbo woda i masz schlodzone turbo
poziek Opublikowano 3 Stycznia 2007 Opublikowano 3 Stycznia 2007 :galy: :galy: :galy: :galy: dobra metoda ja w zimie to śnieżkami w nie rzucam
mar-mis Opublikowano 13 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2007 I juz po kłopocie okazało się że do wymiany był katalizatro. Był całkiem juz ztakany i dlatego nie było mocy, samochód świszczał. Treaz jak już nie mam w ogóle katalizatora, samochód mam wiecej mocy jepiej przyśpiesza pozdrawiam
kieruś Opublikowano 13 Stycznia 2007 Opublikowano 13 Stycznia 2007 a jak ci teraz chodzi bez katalizatora ?? głośno ?? co zamias niego wstawiłes??
Marek-k1 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Ile koni dodatkowych daje brak katalizatora :564:
mar-mis Opublikowano 14 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2007 wstawiłem strumiennice w kształcie katalizatora, jest delikatnie głośniej przy dodawaniu gazu. A ile zyskał koni nie wiem ale lepiej idzie niż wcześniej pozdrawiam
paplanski Opublikowano 14 Stycznia 2007 Opublikowano 14 Stycznia 2007 Nie masz katalizatora???? A co zrobiłes z sonda lambda bo u mnie jest w kacie? Czy tez masz głośniej w kabinie podczas jazdy?
mar-mis Opublikowano 14 Stycznia 2007 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2007 u mnie sąda jest przed katalizatorem, a w środku ( w kabinie) jest takie delikatne mruczenie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się