kowal007 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 witam,ma taki problem z utem 1,9 TDI odpalam auto za 1wszym i po minucie gasnie tak miałem dwa razy z rzędu. mijają 2 godziny, i to samo tylko chyba 8 razy ledwo do domu dojechałem. nie wiem co moze byc
Bartollo Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Kontrolka immo gasnie poprawnie?
kowal007 Opublikowano 25 Listopada 2013 Autor Opublikowano 25 Listopada 2013 Zawsze odpalam jak kontrolki gasną
piotrsob1 Opublikowano 25 Listopada 2013 Opublikowano 25 Listopada 2013 Pierwsze co się ciśnie do głowy to przytkany filtr paliwa, tylko że wtedy stopniowo powinno ubywać kucyków, ąż w końcu powinien zdechnąć A tak z czystej ciekawości , jeżeli to nie tajemnica, co lejesz do zbiornika na paliwo ?
kowal007 Opublikowano 30 Listopada 2013 Autor Opublikowano 30 Listopada 2013 teraz wymianiłem filrt paliwa, tylko nie wiem czy dobrze wymieniłem bo węzyki inaczej wchodzą, zdjęcia ponizej ---------- Post dopisany 30-11-2013 at 15:35 ---------- Poprzedni post napisany 26-11-2013 at 21:32 ---------- teraz włożyłem filrt poprawny, ale nie moge odpalic, odpowietrzałem i nic. potem plakiem psiknąłem zaczął chodzić tylko dzieki plakowi. ale bez plaka nic nie chce chodzić, wiecie moze co jest nie tak
Bedzial Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Zaczelo sie to dziac PO wymianie filtra? Czy wymieniles filtr po tym jak to sie zaczelo dziac? Jedz do sklepu motoryzacyjnego, bo skoro wymieniales ten filtr co go miales w rece na zdjeciu na nowy ze sklepu to musisz kupic jeszcze nowy zaworek bo stary nie pasuje i bedzie sie zapowietrzal uklad w kolko i nie bedzie ci palil, przerabialem juz ten temat u siebie przy wymianie. To kosztuje kilka zlotych razem z klipsem zabezpieczajacym ktory tutaj pieknie zaimprowizowales. Generalnie to miales wczesniej filtr wkrecany a kupiles razem z wezami dlatego inaczej wchodza i zaworek nie pasuje. Jak juz kupiles ten filtr to dokup jeszcze wspomniany zaworek z klipsem.
kowal007 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 zaczął przed wymianą gasnąć, a flirt zmieniłem już na wkręcany czyli jest po staremu, szwagier mechanik odpowiedział że pewnie zawór od pompy trzeba wymienić, ---------- Post dopisany at 08:31 ---------- Poprzedni post napisany at 00:09 ---------- doklanie elektrozawór
Bedzial Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Jesli elektrozawor jest winny to komputer ci o tym napisze. Podlacz go lepiej zanim wymienisz niepotrzebnie polowe podzespolow, szkoda kasy. Teoretycznie szwagier moze miec racje, jak zaczynaja sie mrozy lub zimne dnii to czesto ujawnia sie padajaca elektronika mimo to sprawdz raz a pozadnie zeby nie rozdawac pieniedzy w sklepach.
kowal007 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 dobra dzięki jeśli jutro odpale to jade do mechanika pod kompa ---------- Post dopisany at 16:21 ---------- Poprzedni post napisany at 12:49 ---------- tak mysle zeby kupic kabel vag i samemu zobaczyć co jest nie tak ---------- Post dopisany at 17:20 ---------- Poprzedni post napisany at 16:21 ---------- KABEL INTERFEJS VAG-COM 409.1 VW SEAT AUDI USB (3727920397) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje.
lukasn1 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Kupuj kabel i się nie zastanawiaj przyda się zawsze i ile kasy w kieszeni zostaje.
kowal007 Opublikowano 3 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 3 Grudnia 2013 własnie zobaczyłem przez vaga i wyskoczylo kilka bledow stałych a innych starych 5 Znalazłem Błąd: 17656 - AÎ/%Žb.')0Ks"ÖjĄCA&7/)wCîŘR.leŰSi|d0^Kkp§G*rn 35-10 - Unknown Error Elaboration - Intermittent 17946 - Shareware Version. To Decode all DTC'sN BLAD STAŁY 35-10 - Please Register/Activate - Intermittent
Lukasz_N Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Kolego błąd 17946 wskazuje, ze przyczyna może być zawor N109 odcinający paliwo na pompie. Sprawdz czy nie masz gdzies przerwy w obwodzie albo zwarcia do masy. Nie masz przypadkiem tez jakiegoś dodatkowego zabezpieczenia ( odcięcia) zamontowanego u siebie, które może także przerywac obwod? Bład 17656 może się brac z tego, ze pompa nie dostaje odpowiednio paliwa i N108 nie jest w stanie doregulować kata wtrysku.
kowal007 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 4 Grudnia 2013 a jak sprawdzic czy jest napięcie albo zwarcie do masy? chodzi o ten kabelek
kowal007 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 11 Grudnia 2013 podłączyłem na krótko i nic, nawer nie słychać jak cyka, a jak wyjąłem do da się ją włączyć ---------- Post dopisany 07-12-2013 at 18:50 ---------- Poprzedni post napisany 05-12-2013 at 19:18 ---------- cały dzień spedziłem ze szwagrem i prawdopodobnie do wymiany sterownik pompy ten czarny kwadracik ---------- Post dopisany 11-12-2013 at 20:27 ---------- Poprzedni post napisany 07-12-2013 at 18:50 ---------- mam pytanie jak zmienie ten nastawnik co bede musiał potem coś regulować?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się