Skocz do zawartości
IGNOROWANY

padł motor BRD.....czy pasuje słupek od innego ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam panowie,mam pytanie do fachowców :hi:

, potrzebuję wymienić sam słupek w BRD. Czy pasuje od jakiegoś innego motoru,czy tylko od BRD ???

dzięki serdeczne

Opublikowano

Myślę, że sam słupek pasuje od każdego 16v 2.0 TDI

Opublikowano

Identyczny słupek był w motorze BVA, pozostałe szesnastozaworowe 2,0 tdi mają mniej wytrzymały układ korbowo-tłokowy ( chodzi o wytrzymałość i wydajność chłodzeia tłoków ), ale fizycznie pasować powinny :decayed:

Opublikowano

a co sie stało z tym silnikiem... ja tez jestem po remoncie silnika...tłok mi pękł.

a jesli masz szukac słupka lub dołu silnika to musi byc to silnik kt óry w aucie siedział w zdłuż nie bierz od poprzecznego bo na 99% nie bedzie pasował na łapy lub bedzie pasował a nie bedzie np jednego elementu w odlewie bloku do łapy. tak bynajmniej było z silnikiami 1.9tdi na pompie

Opublikowano

baba znajomego zatarła motor jadąc bez smarowania 20km.imbus się wyrobił a ta pinda zamiast stanąć jechała dalej mimo że piszczało i wyświetlał się STOP na FISie :facepalm:

Opublikowano

aha...no to nie mądrze... powiem ci tak - jak mi silnik kucnął to kolega który zajmował sie tymi silnikami mówił mi tez abym nie remontował swojego (choc i tak musiałbym głowice zdemontowac) abym kupił sam dół silnika bo głowice przeciez mam... lecz w moim przypadku dobrze ze zrobiłem inaczej bo koszta mnie wyniosły tylko 2300zł bo robiłem sobie sam silnik. ale powiem ci ze ja bym tez łaczył dół 140 z moją głowica jakby sie okazało ze było by grubo.

03G103011R to jest numer bloku silnika BRD jak i silników o kodzie

BRE - 140

BRF - 136

BVG -121

BVF -126

BVA - 163

BRD. -170

Opublikowano

Mój BRD padł dokładnie tydzień po tym jak kupiłem auto. Przez ten tydzień jak miałem auto przejechałem ledwie 800 km więc nie było mowy że to moja wina. Ukruszone zawory w 2 cylindrach z czego w jednym zawór się urwał... Auto oddałem komisowi i mimo że nie było żadnej gwarancji zmusiłem ich do naprawy (groziłem sądem). Ostatecznie za naprawę zapłacił poprzedni właściciel. Ja tylko dorzuciłem za wymianę rozrządu i przerobienie pompy smarowania. Na gwarancji Audi wymieniono mi wszystkie pompowtryski a "sam" wywaliłem DPF i dałem nową przepustnicę... Wczoraj zrobiono mi czujnik temp spalin... oby teraz się już nic nie psuło :)

Opublikowano

zeby sie nic nie psuło...ja tez na to licze... usun z kolektora ssacego klapki...bo jak sie zerwie i wpadnie do cylindra to narobi szkód... u mnie juz sa zniwelowane.

Opublikowano

Rabbi przy jakim przebiegu miało to miejsce?

SotoM o jakich klapkach mowa?

Opublikowano
Rabbi przy jakim przebiegu miało to miejsce?

SotoM o jakich klapkach mowa?

o tzw przepustnicach powietrza doladowanego w kolektorze dolotowym (ssącym)

Opublikowano
Identyczny słupek był w motorze BVA, pozostałe szesnastozaworowe 2,0 tdi mają mniej wytrzymały układ korbowo-tłokowy ( chodzi o wytrzymałość i wydajność chłodzeia tłoków ), ale fizycznie pasować powinny :decayed:

a blok nie jest ten sam a roznia sie, ukladem tlokowym czyli tlok, korbowod,wal? nie mam etki pod reka.

Opublikowano

Mam ten sam problem teraz,..potrzebuje słupek wymienic w silniku BRD. Ciężko jakos dostac na aukcjach I dziwnie rózne ceny. Możesz cos podpowiedzieć bo troche minęło, może cos z doświadczenia?:)

Z gory dzieki! :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...