Olszak86 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Opublikowano 10 Kwietnia 2014 Posiadam ten silnik od roku. Wymienilem rozrzad, i pompe wody po za tym kable, swiece i jezdze bez problemowo. Mam lpg brc sequent24, tez dobrze sobie radzi z tym silnikiem. Jak na 125 koni daje sobie rade z buda, auto zaczyna jechac po przekroczeniu 4 tys obrotow ale mi to nie przeszkadza bo jezdze raczej spokojnie.
chudy30 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 kolego posiadam 3 lata 1.8 20v ARG i jest lpg i jestem bardzo zadowolony,pilnuj na czas oleju i filtrów to zero problemów będziesz miał a 1.8 t to turbo siada cewki na świeach i ciężko znalezć dobrą i zadbaną moja posiada 137 km sprawdzone na hamowni i lepszej nie chcę, latam po 210km/h na gazie do tego koło 205/50/17 sprężyna -40mm na oryginalnym zawieszeniu i jest dobrze tylko oryginalne heble są słabe ja zainwestowałem w sportowe tarcze mikoda i klocki ferrodo i płyn hamulcowy 5.1 trw
jacek70 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 A ja powiem Ci tak:Osiem lat latałem 1,8 adr i byłem zadowolony .Od roku z hakiem mam1,8TQ i jestem jeszcze bardziej zadowolony.Jeśli mogę polecić to pomiń1,8 i kup 1,8T ,jak będzie z Q to jeszcze lepiej.
jihaad Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 A ja powiem Ci tak:Osiem lat latałem 1,8 adr i byłem zadowolony .Od roku z hakiem mam1,8TQ i jestem jeszcze bardziej zadowolony.Jeśli mogę polecić to pomiń1,8 i kup 1,8T ,jak będzie z Q to jeszcze lepiej. Kupisz 2,7biT i będziesz jeszcze bardziej zadowolony. Gdzie jest granica?
fake Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 10 l w cyklu mieszanym to najbliższe spalanie będzie mały off stop, przyszłym tygodniu planuje dać do dopieszczenia swoje felgi, problem polega na tym że nie znam typa, zastanawiam się jak się zabezpieczyć, nie mogę mu dać rolek wartych 2 tyś na słowo
Labiel Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 kolego posiadam 3 lata 1.8 20v ARG i jest lpg i jestem bardzo zadowolony,pilnuj na czas oleju i filtrów to zero problemów będziesz miał a 1.8 t to turbo siada cewki na świeach i ciężko znalezć dobrą i zadbaną moja posiada 137 km sprawdzone na hamowni i lepszej nie chcę, latam po 210km/h na gazie do tego koło 205/50/17 sprężyna -40mm na oryginalnym zawieszeniu i jest dobrze tylko oryginalne heble są słabe ja zainwestowałem w sportowe tarcze mikoda i klocki ferrodo i płyn hamulcowy 5.1 trw Małe sprostowanie. A w 1,8 cewki nie padają? Padają tak samo, tylko że tam jest już lipa bo jest jedna podwójna cewka. Używkę ciężko dostać, zamiennik 600 zł, ori 2400 zł więc jeśli chodzi o cewki to w 1,8T jest ten plus że są cztery osobne. Używek jest sporo po 50 zł, a i zakup nowej tak nie boli jak padnie jedna. Co do turbiny to powiem tak - zależy jak auto było traktowane. Nie jest to jakiś duży problem, ale wiadomo że na pewno łatwiej znaleźć zadbanego 1,8 niż 1,8T.
jacek70 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 A ja powiem Ci tak:Osiem lat latałem 1,8 adr i byłem zadowolony .Od roku z hakiem mam1,8TQ i jestem jeszcze bardziej zadowolony.Jeśli mogę polecić to pomiń1,8 i kup 1,8T ,jak będzie z Q to jeszcze lepiej. Kupisz 2,7biT i będziesz jeszcze bardziej zadowolony. Gdzie jest granica? Pewnie tak by było , jednak 2,7bit to inna bajka która jest o wiele droższa w utrzymaniu i serwisowaniu.
jihaad Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Czyli jest jednak granica. Twoja, to 1.8t, u innych to może być 1.8.
heever Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ja osobiście pomykałem 1.8t w golfie mk4, potem A4 1.8 w Q, a aktualnie po swapie A4 2.8 w Q i sam wybrałbym następny silnik 1,8t ( pomijając oczywiście 2.7 biT ) 1.8t to na prawdę przyjemny silnik jeździłem nim 2 lata tak samo jak ADRem 1.8 i oba silniki kosztowały mnie tyle samo w utrzymaniu, różnica spalania na poziomie może 2-3 litrów i to wszystko. Do tego kultura pracy 1.8t zdecydowanie lepsza. w 1.8 kręcenie po 4-5 tyś obr to wręcz przymus sprawnego wyprzedzania, natomiast 4-5 tysi w 1.8t to po prostu sama przyjemność fakt niestety, że ADRa łatwiej zdobyć w dobrym stanie, tak więc jeżeli trafiłby się mega dobry stan 1.8 to do spokojnego przemieszczania się wystarczy. Takie moje odczucia
se7en3 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Opublikowano 29 Kwietnia 2014 Ja wlasnie jestem nowym posiadaczem 1.8 bez turba spalanie w miescie mam 9.5 L przy dymanicznej jeździe:decayed: ledwo co kupilem wiec jestrem jeszcze zielony w inny sprawach
Kosa-00 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 Opublikowano 30 Kwietnia 2014 ja bym brał turbo żwawszy jest ,a co do spalania mi pali 11 gazu czy z klima czy bez. głównie to patrze na obrotomierz ,a nie na prędkościomierz tak latam do 4-5 tysi obrotów na trasie. silnik wysoko obrotowy żyje dopiero od 3tysi dlatego dostał turbo żeby nadrobić od producentów z Wolfsburg.
machina25 Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 witam mam ADR kombi od kilku miesiecy i średnie spalanie to około 12-13 litrów gazu po mieście wcześniej miałem polo 1.4 i paliło 10l po mieście wiec mam porównanie jak na razie jestem bardzo zadowolony z tego auta.polecam
admish Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Panowie mam pytanko związane z tym tematem więc się podpinam. Czym różni się wersja silnika 1.8 ADR od APT:co: Wstępnie wiem że APT miały inny kolektor, były montowane w rocznikach 1999 i 2000 oraz miały inny sterownik. Ale jak to w praktyce wygląda? Na forum nie widac dużo aut z silnikiem APT...
Labiel Opublikowano 7 Maja 2014 Opublikowano 7 Maja 2014 Różnice w ADRach jakie znam to: hydrauliczny, elektroniczny napinacz łańcuch rozrządu, o raz kolektor ssący bez i ze zmienną długością. Wiem że była też jakaś inna odmiana ADRa na rynek amerykański. Gdzieś coś kiedyś się na to natknąłem. Teraz już nie pamiętam o co chodziło, ale była jakaś różnica ze względu na przepisy. Katalizatora nie miały albo coś takiego.
KruKu95 Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Panowie, a ja mam takie małe pytanie co do 1.8 ADR. Coś mi bzęczy dziwnie jak by była jakaś dziura w wydechu albo kawałek jakiejś blaszki w środku wydechu był lużny. Strasznie mnie denerwuje to pierdzenie, mam tak od kupna. Co to moze byc ?
Labiel Opublikowano 8 Maja 2014 Opublikowano 8 Maja 2014 Katalizator, plecionka. Bez sprawdzenia organoleptycznego się nie obejdzie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się