Pretor 8 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Na allegro jest tego pełno. Możesz też kupić w jakimś zakładzie gdzie zajmują się tłumikami, lub w sklepie motoryzacyjnym. Ja sobie wstawiłem rurkę, a za dwa miesiące jadę na przegląd i zobaczymy co cwaniaczki powiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Perfidny 0 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 faktycznie , ale okazało się że plecionkę trzeba kupić pod kątem konkretnego samochodu , chodzi o wymiary plecionek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pretor 8 Opublikowano 15 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2009 Jeśli chodzi o wymiar to musisz kupić na rurę 55mm, a długość to 100mm z tego co pamiętam, ale zmierz jak jest u Ciebie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawci_o 1 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 witam. ja wlaśnie sie zastanawiam nad wywaleniem kata z mojego 1Z 19.tdi.. mam dziwny objaw a mianowicie przy jezdzie na 3 biegu i przyspieszanie do 90 km/h przy obrotach powyzej 3200 czuje jak by auto przyspieszalo i go cofalo.. nie wiem w czym moze być problem.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał 1 Opublikowano 27 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2009 Ja również wywaliłem katalizator Negatywnych objawów nie zauważyłem, nie kopci, nie jest głośniejszy, lepiej idzie z dołu no i ten świst turbiny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 6 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2009 Witam. Ja nie wiem czy mam katalizator czy już nie. Jak to sprawdzić? I w jakim zakładzie mogą mi go usunąć bo sam to na pewno nie dam rady tego zrobić. Pozdrawiam Piotrek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sLoDkI 0 Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Ja też się zastanawiam jak sprawdzić czy kat jeszcze u mnie siedzi. Muszę przeczyścić turbo bo przycina się i ciśnienie doładowania świruje, więc myślałem żeby obie rzeczy zrobić za jednym razem. Tylko że świst turbiny u mnie jest wyraźnie słyszalny, a czasami jak furka chodzi sobie na jałowym to przy rurze delikatnie słychać gwizdanie (ale o trochę niższych częstotliwościach niż świst turbo). Więc się zastanawiam czy przypadkiem ktoś nie wywalił już kata wcześniej.. pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Michał Opublikowano 7 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2009 Ja też się zastanawiam jak sprawdzić czy kat jeszcze u mnie siedzi. Muszę przeczyścić turbo bo przycina się i ciśnienie doładowania świruje, więc myślałem żeby obie rzeczy zrobić za jednym razem. Tylko że świst turbiny u mnie jest wyraźnie słyszalny, a czasami jak furka chodzi sobie na jałowym to przy rurze delikatnie słychać gwizdanie (ale o trochę niższych częstotliwościach niż świst turbo). Więc się zastanawiam czy przypadkiem ktoś nie wywalił już kata wcześniej.. pozdro. jak bedziesz miał turbo na wierzchu to zajrzyj do kata, może rzeczywiscie go juz nie masz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lifter 0 Opublikowano 8 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2009 ile kosztuje wycięcie kata u was w miescie?? pytam bo też chce wyciąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peteair 0 Opublikowano 10 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2009 Wiecie może gdzie w Warszawie da się wyciąć kata? Oczywiście w rozsądnej cenie. Jeśli macie jakiś dobry zaklad godny polecenia będę wdzięczny pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zorp 0 Opublikowano 22 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2009 Mnie też dopadła taka konieczność, 260 kkm, moc odchodzi... Czy ktoś może polecić jakiegoś tłumikarza w Szczecinie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majbaszajba 0 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 : Na marginesie dodam że jak się kat przytka to robi się napór ciśnienia na wirnik turbiny od strony spalin i po krótkim czasie turbawka się wysra a wtedy koszty będą spore JEŚLI KTOŚ Z WAS WYKONYWAŁ TAKI ZABIEG NA DISLU PROSZĘ O PODPOWIEDZI!!! prezkonalem sie kolego na wlasnej skorze:) kat sie zapchal i turbawka do czyszczenia:) srodek kata wywalony... teraz slychac przyjemny swist z turbiny:) Sorki ze sie wcinam ale nie rozumiem dalczego turbawka do czyszczenia .I jak to zrobic?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kula007 0 Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2009 Witam, właśnie po dłuższym namyśle usunąłem katalizator w swoim klekocie. Skutki jakie zaobserwowałem to tylko bardziej słyszalny świst turbinki i wydłużona jej żywotność Oto zdjęcia rurki jakiej użyłem zamiast kata wraz z kompletem uszczelek: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom2009 1 Opublikowano 21 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Witam, właśnie po dłuższym namyśle usunąłem katalizator w swoim klekocie. Skutki jakie zaobserwowałem to tylko bardziej słyszalny świst turbinki i wydłużona jej żywotność Oto zdjęcia rurki jakiej użyłem zamiast kata wraz z kompletem uszczelek: Kolego ty to gdzieś kupiłeś czy sam robiłeś ?? Szukam czegoś takiego najlepiej gotowego żeby podmienić ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szymonss 0 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 a słuchajcie w wersji z wyjęciem kata z puszki i zaspawaniem z powrotem, jaką potrzebuję spawarkę? transformatorowa wystarczy czy potrzebuję miga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom2009 1 Opublikowano 6 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2009 a słuchajcie w wersji z wyjęciem kata z puszki i zaspawaniem z powrotem, jaką potrzebuję spawarkę? transformatorowa wystarczy czy potrzebuję miga? Kup sobie coś takiego zamiast spawarki http://www.allegro.pl/show_item.php?item=793904390 taniej ci wyjdzie - za 160 ci sprzeda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biahh11 0 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 Witam dopnę sie do tematu bo zastanawia mnie czy auto po wycięciu kata normalnie przejdzie przegląd?? jeśli zmierzy miernikiem wydalane spaliny to może być źle?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcm 0 Opublikowano 8 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2009 pewnie wyjdą małe nieprawidłowości ale od 10 lat jak robię przeglądy w jakimkolwiek samochodzie nikt nigdy nie podpinał mi analizatora spalin Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Witam dopnę sie do tematu bo zastanawia mnie czy auto po wycięciu kata normalnie przejdzie przegląd?? jeśli zmierzy miernikiem wydalane spaliny to może być źle?? przegląd przejdzie ponieważ w dieslu wg ustawy sprawdza się tylko stopień dymienia, a tutaj katalizator nie ma na to wpływu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Baddy 0 Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Czyli przeglad wiec trza ciąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi