Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wycinanie katalizatora w dieslu - czy nie będzie kopcił ?


grzes1150

Rekomendowane odpowiedzi

-adek

:good:

Kolego ..jaką średnicę rurki wybrałeś ? :mysli: Bo wygląda ona na nieco mniejszą :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja u siebie od początku wakacji mam wspawany tłumik przelotowy :kox: co do zbierania sie to lepiej dół ciągnie ale troche kopci tak na obrotach powyzej 3000 ale to dlatego ze wirusik jest :kox: dzisiaj mam zamiar dolać do wachy STP do czyszczenia wtryskiwaczy moze cos pomoze :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzisiaj mam zamiar dolać do wachy STP do czyszczenia wtryskiwaczy moze cos pomoze

EE ..lepiej zzamów sobie na Allegro preparat Clean Flo ..zapłacisz za baniak 2 Litrowy ok 90 zł :good:

Ja dolewam zakręteczke przy każdym tankowaniu :kox::naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eee za póżno bo juz stp za 17zł na orlenie kupiłem i sprawdze mity jego działania a tobie ragga bardziej kopci na tej turbince i bez kata???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy jakim przebiegu można się spodziewać przytkania bądź zatkania kata??

Przymierzam sie do zabiegu wyprucia wnętrzności, ale nie wiem czy warto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy jakim przebiegu można się spodziewać przytkania bądź zatkania kata??

Przymierzam sie do zabiegu wyprucia wnętrzności, ale nie wiem czy warto.

Warto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przy jakim przebiegu można się spodziewać przytkania bądź zatkania kata??

Przymierzam sie do zabiegu wyprucia wnętrzności, ale nie wiem czy warto.

około 200 tys km;)

ja osobiscie polecm :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mi dochodzi 180 tyś, więc to znaczy że "jest zatkany" i trzeba go wyciąć :>

Po samym zaślepieniu EGR czuje różnice a ciekaw jestem jak będzie bez kata. :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teoretycznie mam nieco ponad 200kkm, praktycznie boję się sprawdzać :no: Ostatnio wyciąłem kata, a w tłumnik środkowy mam wspawane dwa kolanka :decayed: Turbo pięknie pogwizduje, samochód odżył, a kopci tylko jak jest zimny :good:

Zabieg godny polecenia :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja teoretycznie mam nieco ponad 200kkm, praktycznie boję się sprawdzać :no: Ostatnio wyciąłem kata, a w tłumnik środkowy mam wspawane dwa kolanka :decayed: Turbo pięknie pogwizduje, samochód odżył, a kopci tylko jak jest zimny :good:

Zabieg godny polecenia :good:

A jednak sie udało :oklaski: :good:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy ktos sie odwazyl sprawdzic poziom spalin po wycince cata w uroczym dieselku bo u mnie jest problem typu ze moglbym wyciac ale co roku badanie tech. obejmuje tescik spalin i wtym roku odczyt z testu mialem 0.5 przy limicie do 1.5 wiec jakbym sie go pozbyl to czy nadal bym sie wyrobil w spalinach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego krisie jeśli nie znasz jakiegoś diagnosty co przymknąlby na to oko to raczej sobie podaruj. Obawiam się że byłby z tym problem chociaż w poprzednim aucie też nie miałem kata, diagnosta wkładał to ustrojstwo i nic nie mówił ale o przyciemniony przednich szybach i o przelotowym końcowym tłumiku też nie wspomniał :decayed. Bo to Polska

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy, a wycinacie na wlasna reke, czy do mechaniora? Ile mniej-wiecej taki zabieg kosztuje? I macie kogos z wwy do polecenia?

U siebie mam deczko ponad 270k km i juz by sie przydalo. Strasznie ciekaw jestem jaka bedzie roznica. Bo faktycznie, kiepsko z dolu ciagnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak umiesz spawać to nie widzę przeciwskazań! Tylko pamiętaj żeby rurką którą wspawasz miała taką samą średnicę aby nie miała ona jakiś ostrych skosów. Ja w Poznaniu przy poprzednim aucie płacilem 50zł.A co do gdzie, to każdy tłumikarz Ci takie coś zrobi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja też nie mam kata ale z tego powodu że mi pekł i ustawił się w poprzek i spaliny nie miały jak wychodzic i nabrał strasznego muła a przy tym bardzo dzwoniło jak były niskie obroty... Teraz kat od znacznego czasu wywalony i nie widze żeby coś było nie tak, tubrinke tylko troche głośniej słychac a furka ciągnie jak powinna :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

moja plecionka odmówiła posłuszeństwa :wink4: więc od razu rozbiłem kata i muszę przyznać że autko zbiera się rewelacyjnie :tongue4: mogłem to wcześniej zrobić ale jakoś nie było czasu :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...