MAGIC87 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Turbawka odetchnęła z ulgą, wrażenie przybytku paru koni i zwiększenie elastyczności auta. konie nie przybyło tylko auto wróciło do normy jaka miało kilka lat temu
ispee Opublikowano 4 Grudnia 2010 Opublikowano 4 Grudnia 2010 Ja wywaliłem kata z pół roku temu w afenieie mała poprawa odczuwalna była stary katalizator na skupie oddałem chyba za 130zł więc wyszło mnie z kosztami prawie na zero. Lekko po tym zabiegu turbinke słychać przy wkręcaniu na obroty a przy całej robocie ja moją wyciąnałem i wyczysciłem odrazu. Żadnych skutkow negatywnych u mnie nie zauważyłem same plusy... ZERO KOPCENIA
Aydaho Opublikowano 8 Grudnia 2010 Opublikowano 8 Grudnia 2010 Po pierwsze, dotyczy to silnika wolnossącego, bo w układach wydechowych do silników turbodoładowanych zjawisko falowe kończy się na turbosprężarce... Dlatego najlepszym wydechem w wypadku silnika z turbo jest 'brak wydechu'. A po drugie od kiedy pusta puszka katalizatora ma taką samą pojemność jak ta z wkładem, bo nie rozumiem? No i po trzecie, do tego żeby turbina nie wkręcała się na zbyt wysokie obroty jest jej osprzęt, który tym steruje. piękny wykład ... i swiete slowa
adamellos Opublikowano 9 Grudnia 2010 Opublikowano 9 Grudnia 2010 Turbawka odetchnęła z ulgą, wrażenie przybytku paru koni i zwiększenie elastyczności auta. konie nie przybyło tylko auto wróciło do normy jaka miało kilka lat temu Toteż to miałem na myśli ;D
Polko_V Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 witam czytam i czytam na ten temat...i zastanawiam sie jak zareaguje silniczek AJM na ten zabieg?? autko ma 222tys i wciaz rosnie . mam mozliwosc zostawic ori puszke czy konsek rurki wstawic??
MAGIC87 Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 jak nie masz problemu z przegladami to kata wywal wsadz rurke... sprzedasz kata i jestes do przodu. 222 tys to pewnie jeszcze ori puszka siedzi
Daimos Opublikowano 4 Stycznia 2011 Opublikowano 4 Stycznia 2011 witam czytam i czytam na ten temat...i zastanawiam sie jak zareaguje silniczek AJM na ten zabieg?? autko ma 222tys i wciaz rosnie . mam mozliwosc zostawic ori puszke czy konsek rurki wstawic?? u mnie przy 195tyś siedział jeszcze ori kat i nie był szczególnie zawalony, puszkę zostawiłem, tylko w środek została wspawana rurka, auto lepiej się zbiera przy wyższych prędkościach także śmiało wycinaj
zgredek27 Opublikowano 5 Stycznia 2011 Opublikowano 5 Stycznia 2011 przy 286k km tez mialem ori puszke... jak auto z Niemiec to kat napewno bedzie.
Polko_V Opublikowano 6 Stycznia 2011 Opublikowano 6 Stycznia 2011 no to ladnie... mysle ze do wiosny skoncze vw polo tzn SWAP podlogi od tylnych siedzen razem z podluznicami i oczywiscie hamulcami itd;) 1.8 KR z goFra II gti...no to bd taki malutki popierdalacz:) glownie do gnojenia kierowcow pewnej bawarskiej firmy (taka moja druga skarbonka ) i biore sie za ANDZIE...jak bd mial czas to opisze moj KLEKOWÓZ pozdro i dzieki napewno bedzie kat bd DEAD [br]Dopisany: 05 Styczeń 2011, 16:54_________________________________________________...zapomnialem dopisac ze to polo 86c2f takie 3 drzwiowe kombi bo zara ktos napisze ze polo to nie jest wcale male;p...
A4-Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Podepne sie pod temat bo mam problem którędy wyjąć kata po odkręceniu go. Mój kat się posypał bo dzwoni jak cholera aż dzwięk się przenosi na wydech środkowy. Siedziałem pod autem w kanale i słyszałem jak kat grzechocze bo z góry tak tego nie słychać i to napewno kat bo auto jest strasznie zamulone (silnik nie przekracza 2000 obr/min i budzik zatrzymuje się na 90 km/h). Mam juz zamiennik z pustą puszką wygłuszoną jak przelotowy wydech od Pana Gruchota z firmy ANTPOL tylko problemem jest dla mnie jak odkręcić śruby na lączeniu u dołu bo znajdują się one nad przegubem.[br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 10:55_________________________________________________ tak wygląda zamiennik
Daimos Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 demontujesz całkowicie obudowę filtra powietrza, odkręcasz wydech przy turbinie, a następnie złączkę w tylnej części i wyciągasz całość górą, tego połączenia o którym piszesz nie musisz przy demontażu rozkręcać
A4-Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 demontujesz całkowicie obudowę filtra powietrza, odkręcasz wydech przy turbinie, a następnie złączkę w tylnej części i wyciągasz całość górą, tego połączenia o którym piszesz nie musisz przy demontażu rozkręcać Zmieści się pucha katalizatora? bo o resztę się nie martwię. Mi sie wydaje że zawadzi pucha o dolot[br]Dopisany: 07 Styczeń 2011, 11:23_________________________________________________póki co obawiam się żeby turbo się nie wysrało przy zapchanym kacie bo przecież spaliny się zbierają przed katem i zastanawiam się czy za duże ciśnienie spalin się nie tworzy zaraz za turbiną jest to możliwe?
Daimos Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 u mnie w ten sposób wyciągał mechanik jak wywalał kata, troszkę trzeba całość obrócić i obowiązkowo musisz to wykonywać na kanale ponieważ tył rury trzeba mocno opuścić, dodatkowo jeszcze odkręcił pod spodem taką metalową poprzeczkę pod tunelem
A4-Tomek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Opublikowano 7 Stycznia 2011 u mnie w ten sposób wyciągał mechanik jak wywalał kata, troszkę trzeba całość obrócić i obowiązkowo musisz to wykonywać na kanale ponieważ tył rury trzeba mocno opuścić, dodatkowo jeszcze odkręcił pod spodem taką metalową poprzeczkę pod tunelem kanał na szczęście mam a poprzeczka to wiem która
LAKIER88 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Pdepne sie pod temat mam kata i poczytałem wasz wypowiedzi i powiem wam ze mocno sie zastanawiam nad wybiciem kata. Doradzcie mi tylko czy moge zostawic pusta puszke i czy nic nie bedzie złego w niepokojących odgłosach ?? dodam ze zrobiłbym to ewentualnie przy czyszczeniu turbinki bo zabieraz sie za to na dniach była by za pewne róznic ??
cocoo24 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Pdepne sie pod temat mam kata i poczytałem wasz wypowiedzi i powiem wam ze mocno sie zastanawiam nad wybiciem kata. Doradzcie mi tylko czy moge zostawic pusta puszke i czy nic nie bedzie złego w niepokojących odgłosach ?? dodam ze zrobiłbym to ewentualnie przy czyszczeniu turbinki bo zabieraz sie za to na dniach była by za pewne róznic ?? wyczysciłem turbo, wywaliłem kata, stara pucha została. Delikatnie wiecej dymi, ale za***iście słychać teraz turbine, żadnych metalicznych odgłosów jak po usunięciu kata w benzynie. Polecam te 2 zabiegi, dużo wiecej mocy
Polko_V Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 no w sumie jak juz bd sie pozbywal kata to turbo tyz wyczyszcze:)..."cocoo24" mowisz ze bd znac roznice?? no to sie ciesze
cocoo24 Opublikowano 20 Stycznia 2011 Opublikowano 20 Stycznia 2011 no w sumie jak juz bd sie pozbywal kata to turbo tyz wyczyszcze:)..."cocoo24" mowisz ze bd znac roznice?? no to sie ciesze różnica nie do opisania:)
LAKIER88 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Kto jeszcze potwierdzi ze bez wahania powinienem wywalić kata i zostawić puchę przy czyszczeniu turbawki? Może by miał ktoś nagranie jak pracuje TDI bez kata??
Reniu Opublikowano 25 Stycznia 2011 Opublikowano 25 Stycznia 2011 Ja kolejny raz A brzmi mniej więcej tak
Rekomendowane odpowiedzi