Lukasz_N Opublikowano 21 Maja 2010 Opublikowano 21 Maja 2010 Ja tez swojego wywalilem. Mialem podobnie ze po rozcięciu puszki okazalo sie ze nie jest taki najgorszy i wcale nie był taki zapchany. Ale jak juz byl na wierzchu to wydłubalem srodek, zaspawalem i z powrotem do autka. Jesli chodzi o efekty to troche lepiej się zbiera od niższych obrotów ale jakies super różnicy nie ma ( pewnie ze wzgledu ze kat byl jeszcze całkiem zywy). Kopcenia nie ma tylko na zimnym troche bardziej czuc spaliny charakterystyczne dla diesla, wczesniej tego nie bylo.
Jaro75 Opublikowano 27 Maja 2010 Opublikowano 27 Maja 2010 Po jakimś czasie namysłu też się zabrałem i poleciał.Przy okazji czyszczenia turbinki ,rozciąłem ładnie Kata,wywaliłem wnętrzności i zaspawałem.Nie dawałem żadnej rurki bo dla mnie to bez sensu.Turbinka gwizda pięknie.EGR też zaślepiony został.Niunia mułem nie była ale teraz czuję że chodzi lżej i lepiej się zbiera bez dwóch zdań.Nic nie kopci.Jak huknę to lekko zadymi ale tak miała zawsze i to nic dziwnego.Aha dodam jeszcze bo chyba ktoś tu kiedyś wspomniał że jak gwizda sobie tłumik to koniec turbinki się zbliża.Nie wiem na czym ten koniec polega bo jeżeli chodzi o luz wzdłużny na turbinie to można powiedzieć że prawie go nie ma.A właśnie u mnie sobie pogwizduje co jakiś czas na luzie.To taka moja uwaga jaką się podzielę po tym co zrobiłem przy swojej niuni. Aha, podobno skupują wnętrzności od kata.Za ile można to opchnąć?
piotrus400 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Ja wstawiłem sobie strumienice za 170 zł z alledrogo gościu dla klubowiczów ma upusty. A kata sprzedałem na złom za 100 i bez spawania dłubania czy innego tam łechtania.
Góral.tz Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Ja wstawiłem sobie strumienice za 170 zł z alledrogo gościu dla klubowiczów ma upusty. A kata sprzedałem na złom za 100 i bez spawania dłubania czy innego tam łechtania. daj na pw namiar na gościa, bo ja cały czas się łamie czy zaspawać rurę w starym kacie czy tak jak ty wstawić dotowca
zgredek27 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Ja wstawiłem sobie strumienice za 170 zł z alledrogo gościu dla klubowiczów ma upusty. A kata sprzedałem na złom za 100 i bez spawania dłubania czy innego tam łechtania. daj na pw namiar na gościa, bo ja cały czas się łamie czy zaspawać rurę w starym kacie czy tak jak ty wstawić dotowca pewnie www.tlumiki-gruchot.pl
Góral.tz Opublikowano 17 Czerwca 2010 Opublikowano 17 Czerwca 2010 Ja wstawiłem sobie strumienice za 170 zł z alledrogo gościu dla klubowiczów ma upusty. A kata sprzedałem na złom za 100 i bez spawania dłubania czy innego tam łechtania. daj na pw namiar na gościa, bo ja cały czas się łamie czy zaspawać rurę w starym kacie czy tak jak ty wstawić dotowca pewnie www.tlumiki-gruchot.pl czyli co ładować gotowca lepiej?? bo ja myślałem nad nową plecionką i zaspawaniem kata w starej bańce
MASATO Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 też planuję taki zabieg w mojej a4, ale obawiam się o kopcenie bo jest to afn po chipie na 130
mcm Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 też planuję taki zabieg w mojej a4, ale obawiam się o kopcenie bo jest to afn po chipie na 130 nie będzie kopcił bardziej niż teraz
MASATO Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 dzięki mcm, więc nic tylko zamawiać zamiennik od www.tlumiki-gruchot.pl i wywalić kata
bakuś Opublikowano 19 Czerwca 2010 Opublikowano 19 Czerwca 2010 dzięki mcm, więc nic tylko zamawiać zamiennik od www.tlumiki-gruchot.pl i wywalić kata bądź ten: http://www.allegro.pl/item1088551048_1_9tdi_audi_a4_vw_passat_downpipe_testpipe_b5_b6.html który polecam
_Solar_ Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 dzięki mcm, więc nic tylko zamawiać zamiennik od www.tlumiki-gruchot.pl i wywalić kata bądź ten: http://www.allegro.pl/item1088551048_1_9tdi_audi_a4_vw_passat_downpipe_testpipe_b5_b6.html który polecam wygląda na porządny ale cena również porządna
mcm Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 a ja polecam nie kombinować z rurami tylko wybić graty i zostawić pustą puchę, ja mam już tak zrobione 3 auto i nie zauważyłem nic negatywnego w tym rozwiązaniu
NYNA Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Dokładnie ja też mam wybity i rurkę w środku i jest git a kosztowało 50 zł
mcm Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Dokładnie ja też mam wybity i rurkę w środku i jest git a kosztowało 50 zł ja nawet rurki w środku nie mam [br]Dopisany: 22 Czerwiec 2010, 11:08_________________________________________________bebechy sprzedałem za 150 zł, a za wywalenie dałem 50 zł
NYNA Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Mi gość odrazu rurkę wspawał jak wywalał bebechy. Masz jakiś adres gdzie sprzedałeś bo mój jeszcze leży w garażu?
mcm Opublikowano 22 Czerwca 2010 Opublikowano 22 Czerwca 2010 Mi gość odrazu rurkę wspawał jak wywalał bebechy. Masz jakiś adres gdzie sprzedałeś bo mój jeszcze leży w garażu? na złomie :>
zgredek27 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 Rozcinaliscie puszki czy jakiś magiczny sposob na wybicie ktos zna
Reniu Opublikowano 28 Czerwca 2010 Opublikowano 28 Czerwca 2010 U mnie była rozcinana i obspawana z powrotem.
Rekomendowane odpowiedzi