Artuditu Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 co moze byc przyczyną często przepalajacych sie żarówek w przednich lampach?.Auto mam od kwietnia i wymieniałem juz 5 razy żarówki-raz lewa raz prawa.Wczoraj znowu sztuka w plecy.Żarówki to osram albo philips,żadne badziewne nonamy itd.Ma ktos jakis pomysł na ta przypadłośc?
PRZEMEKC Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 generalnie jakos tak jest ze przewaznie jak jedna walnie to i druga wiec odrazu mieniam 2,miałem tak jakis czas ze paliło mi zarówki .ogólnie ciagle mi w jednej nie łaczyło w jednym reflektorze wtyk zarówki był połamany i konektory juz wyrobione były nawet jeden juz przypieczony , ale kupiłem nowy wtyk stary wywaliłem,polutowałem i jest ok . h7 maja to do siebie ze lubia sie palic moc jak w h4 ale szkło mniejsze a temperatura słabiej odprowadzana, a przy wymianie wazne jest zeby nie pecać łapami tylko przez czysta szmatke bo tłuszcz zostaje na szkle co ma wpływ na odprowadzanie ciepła. kurcze wrozenie z fusów takie , a z tym ze zarówka jest za 60 -100zł to wcale nie oznacza ze odrazu wytrzyma >x czasu, z przepis mówi ze h7 ma miec jakies 1500lumenów a czesto reklamowane sa zarówki ze daja iles tam wiecej swiatła (przez modyfikacje zarnika) czesto działa tak ze obniza sie ich trwałosc(oczywiscie nie mozna do jednego wora wpiepszyc wszytkie), .
triodak Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Firmy porządne a jaki model? Jeśli +50% i więcej procent światła to polecam jednak Philips Premium +30% światła (kiedyś sprawdzałem stosunek jasności do żywotności i wszystkie lepsze wypadają gorzej). Sprawdź napięcie ładowania na akumulatorze. Może masz za wysokie napięcie (padł stabilizator napięcia na alternatorze). Nie powinno być powyżej 14,4V chyba że fabrycznie instalacja w B6 jest przystosowana do akumulatorów 'tzw. bezobsługowych' i ma napięcie obniżone do 13,8V. Ale tego nie wiem. Jeśli masz powyżej 15V to to będzie przyczyną. Co do lumenów to jest to 100% prawdy. Przepisy konkretnie precyzują ile lm mogą mieć maksymalnie konkretne (H4,H7,H1,itd) żarówki i zarówno te zwykłe, jak i +30% czy '+100%' maja tyle ile jest dozwolone. Zmienia się grubość włókna wolframowego aby otrzymać wyższą temperaturę barwową ale realnie to nie ma więcej światła
PRZEMEKC Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 barwa inna zarnik inny i zywotość inna, własnie zapomniałem o tym , napiecie ładowania, wazna sprawa,i moze podstawowa,dalej konektory w kostkach , itp
Artuditu Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 1 Grudnia 2013 ładowanie 14v,styki nie sa wypalone i ciasno siedza na zarówce.Dziwne jest to ze przepalaja sie tylko H7.innym nic nie dolega. na wiosne chciałbym zapodac bixy i troche mi się nie usmiecha zmieniac co miesiąc zarnika.napewno bixy sa stabilniejsze ale wolałbym znac przyczyne pzred załozeniem innych lamp. 1
Tocz3k Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Kurde mam takii sam problem. Żarówki mam Philipsa, a oprócz tego przepalają mi się kierunkowskazy. Co śmieszniejsze, wczoraj zgasło mi mijania a dzisiaj już się zapaliło. Bez wizyty u elektryka sie nie obejdzie. Kurde mam takii sam problem. Żarówki mam Philipsa, a oprócz tego przepalają mi się kierunkowskazy. Co śmieszniejsze, wczoraj zgasło mi mijania a dzisiaj już się zapaliło. Bez wizyty u elektryka sie nie obejdzie. Ja mam taki sam problem. Poszedł mi lewy kierune i prawe mijania. Dzisiaj jechałem i kierunek działał. Wracałem z pracy już nie działał...masakra. A mijania jak nie było tak nie ma-oczywiście po wymianie żarówek. Trzeba się skonsultować z moim elektro-magic...
Fido Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Mi lecą szybko pozycyjki przód. Po ostatniej wymianie wyczyściłem je porządnie by były paluchami dotykane. Zobaczymy jak długo poświecą. Chodzi o H6W
jacek70 Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 Spotkałem się z tym że styki w kostkach były zaśniedziałe. Żarówki świeciły jednak z powodu słabego styku przegrzewały się i paliły. Wpadłem na to jak zauważyłem że przewody przy kostkach są sztywne. Wymiana kostek pomogła.
adadur Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Mi lecą szybko pozycyjki przód. Po ostatniej wymianie wyczyściłem je porządnie by były paluchami dotykane. Zobaczymy jak długo poświecą. Chodzi o H6W czyli masz ksenony ... zapodaj jeden z najbardziej trafionych modów jakie zrobiłem ... wstaw ori żarówki LED Osram polecam te 4500 bo 6000 będą za niebieskie do ksenonu - od 2,5 roku mam spokój z postojówkami
adadur Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 (edytowane) polecam, to takie (pomyliłem nie mają 4500 tylko 4000 gdzie ksenon 4300): http://allegro.pl/zarowki-led-osram-t4w-ba9s-ledriving-4000k-2szt-i4637754527.html przed montażem pilniczkiem jedną nóżkę należy zeszlifować Jak odnajdziesz wątek o żarówkach LED gdzeiś tam znajdziesz foty z mego auta jak to świeci Edytowane 1 Października 2014 przez adadur
adadur Opublikowano 1 Października 2014 Opublikowano 1 Października 2014 H6W kosztuje spokojnie 10 zł - 2x szt. co 12-18 miesięcy ... też trochę wydasz, do tego tu masz barwę niemal identyko jak ksenon
Tocz3k Opublikowano 29 Października 2014 Opublikowano 29 Października 2014 Spotkałem się z tym że styki w kostkach były zaśniedziałe. Żarówki świeciły jednak z powodu słabego styku przegrzewały się i paliły. Wpadłem na to jak zauważyłem że przewody przy kostkach są sztywne. Wymiana kostek pomogła. Spotkałem się z tym że styki w kostkach były zaśniedziałe. Żarówki świeciły jednak z powodu słabego styku przegrzewały się i paliły. Wpadłem na to jak zauważyłem że przewody przy kostkach są sztywne. Wymiana kostek pomogła. Ja miałem podobnie. Zaśniedziałe blaszki na stykach, żarówkach. Oczyściłem i wszystko gra.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się