KrzysiekA4 Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 A niech odepnie linkę i wtedy palcem niech zaciągnie tą dźwignie i zobaczy czy mu odbije jak puści. Kolega napisał że już "palcem grzebał" ciężko chodzi.Zacisk na stół i operacja,temat zniknie szybciej niż orkan przejdzie. ---------- Post dopisany at 16:39 ---------- Poprzedni post napisany at 16:36 ---------- Krzysiekgoz ja dobierałem zestaw naprawczy po średnicy tloczka i pasowało bez problemu, jedynie ta wewnętrzna uszczelka, nowa była widocznie mniejsza od starej i po założeniu ciekło wiec założyłem stara. W komplecie były jeszcze jakieś nie potrzebne uszczelki i nowy tłoczek a zapłaciłem około 50 zł auto frena Wysłane z mojego GT-I9100 przy użyciu Tapatalka Akurat ja miałem trochę problemu miałem dwa do wyboru też auto frena cena nie przekroczyła 33zł plus smar do tłoczków w tubce 14zł jak dobrze pamiętam.
Marcine36 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Witam koledzy może mi ktoś pokazać jakie szczypce macie ? i w jaki sposób wyregulować ręczny lub jak ustawić zaciski żeby wszystko dobrze lotało ? POZDRAWIAM
pioteros Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 ja mam dokladnie te i sie nadaja SZCZYPCE SEEGERA DŁUGIE 8,5' ZEW WYGIĘTE JONNESWAY (3793184308) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. kilkadzesiata razy seger sie zesliznal, strzelil nie raz myslalem ze ulamalem koncowki szczypiec a tu nic wiec sa naprawde trwale ---------- Post dopisany at 20:31 ---------- Poprzedni post napisany at 20:30 ---------- to znaczy mam takie tylko do wewnetrznych segerow ze sprezyna ktora je rozszerza, te z aukcji sa do zewnetrznych
Dev Opublikowano 14 Grudnia 2013 Opublikowano 14 Grudnia 2013 Na stalym elemencie zacisku obok ruchomej dzwigni powinien byc bialy plastik Nim reguluje sie reczny
Dev Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 W Q masz na lince ale mozna jeszcze doregulowac tym plastikiem On jest na mimosrodzie na plaski kluczyk nr 8
Marcine36 Opublikowano 15 Grudnia 2013 Opublikowano 15 Grudnia 2013 no ja mam tam takie plastiki ale jak dokładnie mam je wyregulować te zaciski czy linki maja gdzieś regulacje przy ręcznym nic niema mam zaciski zdemontowane bo je regeneruje i chce dobrze zrobić i niemieć problemu z ręcznym i jak mam koledzy je dobrze wyregulować bo nie wiem z góry dziekuje
Fido Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 1 minuta szukania. PDF Sam Naprawiam, strona 202-203
Marcine36 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Witam kolego w tym programie nic nie ma już zrobiłem ten ręczny linki też wyregulowałem i jest dzidzia nowe zestawy i tłoczki i wszystko ładnie lata . Jak by co służę pomocą. Pozdrawiam
Robo_A4 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Devastation, mam taki sam problem z zaciskiem prawym tylnym u siebie w B6. Jaki koszt i czas realizacji takiej regeneracji u Ciebie ? pzdr.
Dev Opublikowano 3 Stycznia 2014 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Do 14 dni, koszt zalezny od tego co trzeba z nim robic Minimum130zl z jarzmem
Robo_A4 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Opublikowano 5 Stycznia 2014 Do 14 dni, koszt zalezny od tego co trzeba z nim robic Minimum130zl z jarzmem Ok, dzięki za odpowiedź, tyle to ja bez samochodu to nie wytrzymam pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się