lukas_02 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Witam. Ostatnio (jakieś trzy tygodnie temu) wymieniany miałem rozrząd wraz z okolicznymi gratami - paski wszystkie nowe Gates'a. Od wymiany zrobione około 1500 km. Dzisiaj zauważyłem na pasku alternatora takie małe pęknięcie poprzeczne, które zdaje się sięga do oplotu (głębokość ok. 1 mm) przez całą szerokość. Po wnikliwej obserwacji zauważyłem, że są takie dwa, mniej więcej co pół długości paska. Czy to się zdarza, czy tak ma być, czy można z tym jeździć? Pasek ma przebiegu prawie zero... Obejrzałem stary, zdjęty przy wymianie pasek (conti) no i tam gładziutko. Dodam, że raczej nie są to miejsca jakiegoś łączenia czy coś takiego - nie wygląda to na jakieś zgrzewy. Jedno pęknięcie jest równiutkie, jakby q....a żyletką zrobione, drugie nieco mniej proste, jakby napinacz to rozciągnął - napinacze również wszystkie nowe, ten od alternatora oryginał. I jeszcze jedno (tym razem o rozrządzie) - pasek rozrządu, ten nowy jest o wiele bardziej miękki od starego, przez co sprawia wrażenie jakiejś chińszczyzny - czy stary pasek twardnieje ?
Musashi Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 zadnych pekniec nie ma prawa byc. pasek pewnie kupiony gdzies na allegro. sa dwie mozliwosci: - pasek zlezaly - chinszczyzna z nadrukiem gatesa takie podrobki od jakiegos czasu chodza w super cenach...... jak strzeli pasek klinowy moze szkod nie narobi...jezeli rozrzadu.... sam sobie uzupelnij moja mysl
Darek_G Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Już dwa lata temu podczas wymiany opaskowania mechanik odradzał mi gatesa ze względu na ogrom podróbek... Pewnie nic się od tego czasu nie zmieniło
Musashi Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Opublikowano 10 Sierpnia 2008 Już dwa lata temu podczas wymiany opaskowania mechanik odradzał mi gatesa ze względu na ogrom podróbek... Pewnie nic się od tego czasu nie zmieniło to nie problem producenta, i nie tylko chodzi o wyroby gates tylko o miejsce zakupu. jezeli kupujemy w autoryzowanym punkcie mamy 100% pewnosci oraz gwrancje, jezeli oszczedzasz i kupujesz na allegro u niewiaodmo kogo za 1/3 ceny, nie ma sie co dziwic ze paski maja pekniecia, sa miekkie, czy pekaja niszczac silnik.
spanky Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Już dwa lata temu podczas wymiany opaskowania mechanik odradzał mi gatesa ze względu na ogrom podróbek... Pewnie nic się od tego czasu nie zmieniło kweistia miejsca zakupu ... a wracajac do tematu ... jak najszybciej zajac sie tym paskiem ...
Musashi Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Już dwa lata temu podczas wymiany opaskowania mechanik odradzał mi gatesa ze względu na ogrom podróbek... Pewnie nic się od tego czasu nie zmieniło kweistia miejsca zakupu ... a wracajac do tematu ... jak najszybciej zajac sie tym paskiem ... jezeli pasek rozrzadu kupiony w tym samym zrodle, zajalbym sie wszystkimi
lukas_02 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Już dwa lata temu podczas wymiany opaskowania mechanik odradzał mi gatesa ze względu na ogrom podróbek... Pewnie nic się od tego czasu nie zmieniło kweistia miejsca zakupu ... a wracajac do tematu ... jak najszybciej zajac sie tym paskiem ... jezeli pasek rozrzadu kupiony w tym samym zrodle, zajalbym sie wszystkimi Wszystko kupowane w sklepie moto, na fakturę. Za dwa paski wielorowkowe o ile pamiętam dałem ok. 70 zł, za kpl. rozrządu (pasek Gates, rolka , napinacz (skf/ina)) dałem ok. 320 zł. Sam pasek rozrządu kosztował też ok. 70 zł, był w pudełku czerwono/czarnym, sam go rozpakowywałem - tak więc chyba nie podróbka. Nic nie kupowałem na aukcjach. ale tak to już qwa jest, wywaliłem 1500 zł prawie za wymianę rozrządu z wszelkimi duperelami co siały niepewność, że nie wytrzymają do następnego razu, na niczym starałem się nie oszczędzać (poza tym że nie ASO), no i kicha, na szczęście mechanior zmieni mi pasek za 50 zeta (robocizna) no i jeszcze cena paska następnego.... jak tu się nie wkurzyć....
Darek_G Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Już dwa lata temu podczas wymiany opaskowania mechanik odradzał mi gatesa ze względu na ogrom podróbek... Pewnie nic się od tego czasu nie zmieniło to nie problem producenta, i nie tylko chodzi o wyroby gates tylko o miejsce zakupu. jezeli kupujemy w autoryzowanym punkcie mamy 100% pewnosci oraz gwrancje, jezeli oszczedzasz i kupujesz na allegro u niewiaodmo kogo za 1/3 ceny, nie ma sie co dziwic ze paski maja pekniecia, sa miekkie, czy pekaja niszczac silnik. Paski kupował mechanik, a nie ja (mi pozwolił wybrać producenta) w hurtowni nie na allegro. Wszystko kupowane w sklepie moto, na fakturę. Za dwa paski wielorowkowe o ile pamiętam dałem ok. 70 zł, za kpl. rozrządu (pasek Gates, rolka , napinacz (skf/ina)) dałem ok. 320 zł. Sam pasek rozrządu kosztował też ok. 70 zł, był w pudełku czerwono/czarnym, sam go rozpakowywałem - tak więc chyba nie podróbka. Nic nie kupowałem na aukcjach. Ostatnio kupowałem pasek wielorowkowy i kosztował ponad 60PLN - pytanie czy ja przepłaciłem, czy może to Twój był za tani(70 za dwa)
rikardo Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 to nie problem producenta, i nie tylko chodzi o wyroby gates tylko o miejsce zakupu. Zgadzam się w zupełności tez przerabiałem w maju ten temat i zdecydowałem się na oryginalny pasek Gates kupiony w ASO na którego opakowaniu miałem jasno określona date produkcji oraz termin jego przydatności z tym, że koszt zakupu takiego paska to 170 zł. Identyczny pasek który był zamontowany przez ASO w niemczech zdemontowałem po przebiegu 80 tys. km. Dokładnie go sprawdziłem i mimo, że wyginałem go w różne strony nie było na nim żadnych pęknięć oraz uszkodzeń.
lukas_02 Opublikowano 11 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2008 to nie problem producenta, i nie tylko chodzi o wyroby gates tylko o miejsce zakupu. Zgadzam się w zupełności tez przerabiałem w maju ten temat i zdecydowałem się na oryginalny pasek Gates kupiony w ASO na którego opakowaniu miałem jasno określona date produkcji oraz termin jego przydatności z tym, że koszt zakupu takiego paska to 170 zł. Identyczny pasek który był zamontowany przez ASO w niemczech zdemontowałem po przebiegu 80 tys. km. Dokładnie go sprawdziłem i mimo, że wyginałem go w różne strony nie było na nim żadnych pęknięć oraz uszkodzeń. co do mojego paska rozrządu raczej nie mam zastrzeżeń, niestety wieloklin się wysrał - dzisiaj byłem u mechanika, sam stwierdził że musieli mu sprzedać jakiś zleżały chyba bo zawsze bierze z tego źródła, a zrobił tego już dużo, nie tylko w tych autach, bedzie reklamował, a ja jeździć muszę - jutro wymieniamy na nowy pasek już wymieniony, co ciekawe, pasek od klimy również ma takie małe-pęknięcie - na łączeniu gumy przykrywającej oplot, bo łączony jest w jednym miejscu - pasek alternatora ma łączenia w dwóch miejscach i miał dwa pęknięcia - ciekawe czy to normalne, czy to wada? będzie reklamacja, i nie wiem czy nie założyć contiego tu i tu, bo dziś wylądował znowu nowy gates... ciekawe czy nie będzie się cosik działo z nim... oczywiście łączenia tej gumy nie mylić z szyciem oplotu, które jestw innym miescu, pod tą gumą
sianoz Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 witam. kupiłem pasek rozrzadu niby gates z dobrego zrodla cena 85zł ale nie ma nigdzie daty produkcji czy tez cos podobnego. pytanie czy oryginalny zawsze jest zaopatrzony w date itd. czy kupilem podrobę?
rtocki Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Paski: tylko Contitech z oficjalnej dystrybucji, u mnie komplet (w tym rozrządu wzmacniany czyli CT945, a nie standart jak 867 czy Gates) ok. 155,-zł. Zawsze mają datę kiedy najpóźniej można je założyć (zwykle jeszcze 4-5 lat) O proszę:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się