Awra Opublikowano 5 Października 2013 Opublikowano 5 Października 2013 Głowice w w silnikach 16v pękały, w BPW ( 8v) to się nie zdażało z tego co mi mówił mój magik. U mnie poszła uszczelka, przy okazji wymieniono wszystkie szklanki i do tego regeneracja wałka rozrządu - mam na myśli krzywki na wałku. Auto śmiga aż miło
arielloA4b6/b7 Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 a wiec w moim przypadku glowica popekala i to konkretnie. nadawala sie tylko do wymiany. drogi interes. nowa glowica juz gotowa do zamontowania- koszt zakupu, sprawdzenie,planowanie, wszystkie uszczelniacze na zawory i wtryski, nowe sruby do pompowtryskow+ robocizna = 3060zl. teraz tylko montaz(wraz z wymiana rozrzadu, wszystkiw uszczelki,olej,filtry, plyn) . planowany wyjazd z warsztatu pon-wt. jak podsumuje koszty to dam znac
Awra Opublikowano 10 Października 2013 Opublikowano 10 Października 2013 A jaki masz tam kod silnika? W ogóle aż przykro co się stało z marką Audi, wstyd za 2.0 tdi U mnie jedyne co trzyma moje B7 w garażu to fakt że mi się strasznie podoba i ogólnie lubię to auto
arielloA4b6/b7 Opublikowano 11 Października 2013 Opublikowano 11 Października 2013 BRD- udalo mi sie kupic glowice z przebiegiem 59ty km, kompletna oprocz pompek-ale pompki mam roczne. a u mnie jedyne co trzyma to b7 to moja zona-uparla sie ze ona chce nim dalej jezdzic i koniec
goralpio Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 czy ktoś montował ten od 1,8T do 2,0 , bo wyglądają tak samo.
arielloA4b6/b7 Opublikowano 21 Października 2013 Opublikowano 21 Października 2013 ja tez mam podobnie, nie widac nigdzie wycieku, a na 500km jakies 1,5cm ubylo. mechanik mi mowi ze to uszczelka albo glowica pekla. ale nigdy mi sie nie zagotowala. nie wiem co robic.plynu w oleju nie ma, suchy silnik. a moze byc pompa wody walnieta?? bo juz sie klania zaraz do wymiany. ---------- Post dopisany 10-10-2013 at 22:12 ---------- Poprzedni post napisany 04-09-2013 at 21:47 ---------- a wiec w moim przypadku glowica popekala i to konkretnie. nadawala sie tylko do wymiany. drogi interes. nowa glowica juz gotowa do zamontowania- koszt zakupu, sprawdzenie,planowanie, wszystkie uszczelniacze na zawory i wtryski, nowe sruby do pompowtryskow+ robocizna = 3060zl. teraz tylko montaz(wraz z wymiana rozrzadu, wszystkiw uszczelki,olej,filtry, plyn) . planowany wyjazd z warsztatu pon-wt. jak podsumuje koszty to dam znac ---------- Post dopisany 21-10-2013 at 21:49 ---------- Poprzedni post napisany 10-10-2013 at 22:12 ---------- całkowity koszt naprawy 5410zl. autko juz lata. jeszcze tylko czeka mnie wymiana czujnika oleju chyba, bo zapala mi sie żółta kontrolka min.... a jeszcze mam takie pytanie, jest mozliwosc przerobienia bagnetu oleju??np od 1.9 tdi . bo ten w 2.0 to jakas porazka, nic na nim nie widac....
mikulski53 Opublikowano 25 Października 2013 Opublikowano 25 Października 2013 tak jak w temacie w tym zaworku czy co kolwiek to jest wybija mi płyn i kapie na silnik i nie zbyt ladnie to wyglada. co z tym zrobic?? naprawde nikt nie wie co z tym zrobic???
SotoM Opublikowano 4 Listopada 2013 Opublikowano 4 Listopada 2013 co do bagnetu tez nad tym mysle co tu innego zastosowac. ja u siebie tez miałem zdemontowana głowice ale z powodu pęknięcia tłoka. zrobienie głowicy - delikatne liźnięcie, wymiana wszystkich prowadnic zaworowych,uszczelniaczy,przetarcie zaworów/gniazd i nowe panewki wałkow rozrzadu - 800zł.+ koszt innych czesci... robota własna.
Dzikun Opublikowano 30 Listopada 2013 Opublikowano 30 Listopada 2013 Witajcie koleżanki i koledzy. Mam taki oto problem ubywa mi płynu chłodniczego. i tak : - tłustych plam nie ma w zbiorniczku - z wydechu nie dymi olejem - wszystko OK - jak się ostrzej jeździ to wtedy go ubywa zauważyłem że raz jest norma długo a raz ubywa z 1L i to w miarę szybko. Dodatkowo auto jak jest +18.5 na klimatroniku to mocno mi grzeje takie mam odczucie, cholera w mercedesie W202 CDI jak mialem 18 na plusie to tak nie grzało. - czy to może to być : termostat lub ten króciec ? no i kwestia rozrżadu bo od nowości nie mieniany a auto ma ok. 95 tyś km. ( może pompa wody jest przyczyna ? ) Pomóżcie ew. dajcie jakieś wskazówki co to robić z tym, może ktoś wie jak to rozwiązać ?
erwo007 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Opublikowano 1 Grudnia 2013 Ja mam podobny problem. Jutro jadę na sprawdzenie obecności spalin w układzie chłodzenia i wymianę termostatu gdyż wyrzuca mi płyn przez dziurkę odpowietrzającą od nagrzewnicy. Wąż dolny od chłodnicy zimny nawet po przejechaniu 30km więc podejrzenie padło na zacięty termostat. Sprawdź termostat i obecność spain zanim zaczniesz coś grubszego.
zibione Opublikowano 3 Grudnia 2013 Opublikowano 3 Grudnia 2013 I jak Panowie , udało wam się rozwiązać problem ?
Dzikun Opublikowano 4 Grudnia 2013 Opublikowano 4 Grudnia 2013 I jak Panowie , udało wam się rozwiązać problem ? Niet na razie nie
marekibeti Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 witam ponowie zerknijcie czy zbiorniczek wyrownawczy plynu chlodniczego nie jest zadymiony od gory jezeli tak to moze to byc glowica sam to przezylem i troszke zabolalo po kieszeni dodatkowo mozna dla pewnosci podjechac na stacje i sprawdzic przy pomocy takiego plynu ktory zmienia barwe pod wplywem spalin jezeli dobrze pamietam z niebieskiego na zielony wtedy to juz na 100 % glowica pzdr
enrike2 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 jezeli nie ma spadkow mocy to nie bedzie glowica szukaj dobrze wycieku ;d
Fido Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 no i kwestia rozrżadu bo od nowości nie mieniany a auto ma ok. 95 tyś km. ( może pompa wody jest przyczyna ? B5 z 96r i tylko tyle ? Nie wierzę. Może 295 tyś.
jcwpl Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Witajcie koleżanki i koledzy.Mam taki oto problem ubywa mi płynu chłodniczego. i tak : - tłustych plam nie ma w zbiorniczku - z wydechu nie dymi olejem - wszystko OK - jak się ostrzej jeździ to wtedy go ubywa zauważyłem że raz jest norma długo a raz ubywa z 1L i to w miarę szybko. Dodatkowo auto jak jest +18.5 na klimatroniku to mocno mi grzeje takie mam odczucie, cholera w mercedesie W202 CDI jak mialem 18 na plusie to tak nie grzało. - czy to może to być : termostat lub ten króciec ? no i kwestia rozrżadu bo od nowości nie mieniany a auto ma ok. 95 tyś km. ( może pompa wody jest przyczyna ? ) Pomóżcie ew. dajcie jakieś wskazówki co to robić z tym, może ktoś wie jak to rozwiązać ? A jak świece wyjmiesz to sa czerwone od płynu na łebkach czy nie? Sprawdź szczelność chłodnicy, ewentualnie czujnik temp płynu chłodniczego - tu może uciekać płyn, zostaje jeszcze kwestia korka od zbiorniczka wyrównawczego - może nie trzyma ciśnienia i wywala płyn (tym bardziej że piszesz ze szybciej wciąga jak popałujesz furę...) - daj znać...
jacek70 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Opublikowano 6 Grudnia 2013 Miałem w ADR podobnie. Pęknięty był plastikowy kruciec , płyn kapał na wydech i odparowywał . Plam nie było i żadnych śladów . Możliwe że macie podobnie.
jerzu Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 WItam, Proszę o pomoc w naprowadzeniu mnie na problem, od jakiegoś czasu zaczęło mi uciekać trochę płynu chłodniczego. Były to ilości ok 0,5l na 2000km... Mechanik szukał przyczyny, wymieniliśmy zbiorniczek, korek i nie pomogło. Odkąd temperatury spadły poniżej 0 to ubytki zwiększyły się... Dolałem ok 1l na 150 km. Jakieś pomysły gdzie szukać wycieku? Jakie są objawy uszkodzonej nagrzewnicy? Czy może to uszczelka pod głowicą?
jerzu Opublikowano 8 Grudnia 2013 Opublikowano 8 Grudnia 2013 wczoraj patrzyłem w nocy na ciepłym silniku, olej był czysty i nie było go więcej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się