noxes Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Powiem tak, klimatronika mam często ustawionego na wysokie temp 25-hi. lubię mieć szybko w samochodzie ciepło:decayed: Po 8km jak do tej pory zawsze mam 90*C klimatronik jak wyżej. Dziś przy temp około 7*C i przy wyłączonym klimatroniku 90*C miałem po około 3-4km. wyciek na dniach naprawie tylko musi z serwisu przyjechać korek. Odrazu sprawdzę oring w termostacie jego gniazdo i jego samego w garnku z wodą. Przy okazji możecie mi napisać rozmiary oringów w termostacie i jego obudowie? Termostat wymień- w ciemno mogę go wymienić jak będzie kosztował 100zł, a nie 400zł.
wesz82 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Wymień w ciemno bo to zaoszczędzi Ci roboty a koszt to około 100zł Ori:wink:
noxes Opublikowano 25 Grudnia 2013 Opublikowano 25 Grudnia 2013 Gdzie 100zł ori? To w końcu który jest ori? behr za rzekome 400zł czy vernet za 80zł?
edekxp Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Tu sobie zobacz: http://a4-klub.pl/audi-a4-b6-238/b6-avj-termostat-cos-innego-2-post-dolu-211709/ Oring powinien być pod napisem 15ohm
Łukasz13 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Chlopaki robcie wiarygodne testy, to ze jednemu nagrzea sie po trzech km a innemu po siedmiu, nie mozliwym jest zeby po 3 km po odpaleniu i ruszeniu i jezdzie np. 90 km/h caly czas nagrzał sie do 90 st, moze sie nagrzac ale jesli po drodze masz 5 razy swiatla i stoisz po drodze w korku. Przy normalnej jezdzie od razu po ruszeniu i jezdzie jednostajnej i wlaczonym ogrzewaniu nagrzeje sie do 90 po ok 6-7 km i nie wieze ze wczesniej. Wysłane za pomoca sputnika.
edekxp Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 U mnie około 3-4km, ale dwa skrzyżowania po drodze i temperatura na dworze +9st. Klimatronik na auto, samochód parę godzin na dworze i nagrzane w środku przez słońce. Co innego jak jest -10 Może trzeba by pisać po jakim czasie w minutach osiąga 90st i jaka temp. na dworze
Łukasz13 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 No wlasnie o tym pisze, tak jest u mnie wyjazd z nieogrzewanego garazu po calonocnym postoju i jazda no stop bez zatrzymywan ok 90 z ogrzewaniem temp 90 lapie jak dojezdzam do pierwszego skrzyzowania czyli ok 6 km. Wysłane za pomoca sputnika.
noxes Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 W ramach uściślenia. U mnie samochód stoi w nieogrzewanym garażu. Odpalam i odrazu wyjeżdżam. Świateł żadnych nie mam, skrzyżowanie jedno na którym nie stoję tak więc droga prosta. Prędkości początkowo do 90km. W temp około 5*C klimatronik ustawiony dosyć wysoko 25*C 90*C osiągam po około 7km-8km. Druga i trzecia próba temp otoczenia 7*C samochód w nieogrzewanym garażu klimatronik na OFF 90*C po około 4km ta sama droga jw. We wszystkich przypadkach obroty silnika 2000-2200rpm. Jakieś więcej szczegóły chcecie?
Łukasz13 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Według mnie takie nagrzewanie jest ok Wysłane za pomoca sputnika.
enrike2 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Mi się grzeje dopiero po 34 km ;p więc nie narzekajcie he
razorsl Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 hej, mam poważne problemy ze swoja A4 avant 1,8t 163 konie (BFB). 2 miesiące temu okazalo sie ze mialem zepsuty termostat ale byl tak zrypany, ze pokazywal caly czas 90 stopni a temp. w silniku byla wyzsza co spowodowalo rozszczelnienie uszczelki pod glowica i wyciek plynu chlodnicego do komory silnika, wiec procz termostatu musialem takze wymienic uszczelke pod glowica i planowac glowice. Pare dni temu problem sie potworzyl... podczas uruchamiania silnika zapalila mi sie kontrolka plynu chlodniczego, otworzylem maske i sie okazalo ze po zbiorniczku wyrownawczym jest plynu ok 1 cm na dnie... 2 tygodnie temu plyn byl na odpowiednim poziomie a teraz brakowalo mniej wiecej ok 1l plynu. Nastepnego dnia dolalem wode zdemineralizowana by uzupelnic braki, przejechalem samochodem ok 1 km i wyjatkowo szybko silnik osiagnal temp 90 stopni wg.wskazowki zegara a z nawiewu wewnatrz samochodu lecialo zimne powietrze (ustawiony na econ). Po otwarciu maski okazalo sie ze wiatrak chodzil ale gruby przewod (z prawej strony) zbiorniczka wyrownawczego jest zimny co by moglo oznaczac ze nie ma obiegu chlodzenia... powiedzcie mi czy to znowu wina moze lezec po stronie termostatu i czemu on wytrzymal tylko 2 miesiace czy problemu z ukladem chlodzenia szukac gdzie indziej bo juz sam nie wiem co o tym myslec. Dodam, ze nie widzialem zadnych wyciekow pod samochodem a w oleju nie zauwazylem plynu chlodniczego.
jacek70 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Sprawdź czy oleju nie przybywa . Jeśli tak to znowu uszczelka.
razorsl Opublikowano 30 Grudnia 2013 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Sprawdź czy oleju nie przybywa . Jeśli tak to znowu uszczelka. mam nadzieje, ze to nie bedzie to... ehmm jak by w sumie 1l plynu wlecialo do oleju to wydaje mi sie ze olej by mial krople wody/plynu w swojej konsystencji a tego niezauwazylem a po 2 po wymianie uszczelki i planowania glowicy przejechalem ok 1100 km bez szalenstw tzn obroty max 3500 i staralem sie nie katowac silnika by sie wszystko ladnie ulozylo... tylko nasuwa sie pytanie co sie stalo z 1l plynu chlodniczego ;/ wyparowal?
karol18183 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 ja jutro rano sprawdzę kiedy mi się zagrzeje do 90 ---------- Post dopisany 31-12-2013 at 15:02 ---------- Poprzedni post napisany 29-12-2013 at 23:03 ---------- moj osiągnął wczoraj temp 90 stopni po 20 km przy 3,5 stopni na zewnątrz
krzysiekvtec Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Witam, pisalem ze mi ubywa plynu chlodniczego w innym temacie, z kratek nawiewu czuc czasem jakies zapach jak by wlasnie plyn gdzies parował. Dzisiaj wszedlem do kanalu i od strony turbo silnik przewody wszystko zalane w czerwonych/rozowych kroplach... Niestety nie znakazlem skad to cieknie, waz od chlodnicy wlatuje w chyba jakis plastik i albo tam jest pekniecie albo dalej bede szukal. Gdzie jest ten slynny trojnik ktory przecieka kazdemu ? To ten gdzie wpada waz od chlodnicy ? Mam fotke tego elementu i jak by widac pekniecie ale czy to to ? Jest tez olej po stronie turbo jak by ponizej glowicy...
wesz82 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 No ale TDI, a tu mowa o Pb Dokładnie różnica jest mega, w benz jak wsio sprawne nie ma potrzeby kombinować żeby szybko się zagrzał
jacek70 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Słynny trójnik jest z tyłu silnika . Proponuję umyj silnik kercherem i wtedy będzie łatwiej zlokalizować wyciek .
krzysiekvtec Opublikowano 31 Grudnia 2013 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Na mycie silnika juz chyba z pozno ? Boje sie ze czujniki padna ... A to zdjecie co idzie waz od chlodnicy to ponizej niego jest ten trojnik ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się