Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Temp przełączania na gaz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem,mam założoną instalację sekwencyjną od ok 2lat. Teraz gdy jest mróz to po odpaleniu i przełączeniu na gaz potrafi zgasnąć jeżeli np ruszam, a przy wyższych obrotach szarpie tak ok 10 sekund. Pózniej już jest ok. Dzieje się tak tylko przy temp minusowej. Odstawiłem samochód do gazownika na noc, ale pech chciał że rano była dodatnia temp , ale wtedy jeszcze nie wiedziałem że jest to zależne od temp. Przy odbiorze gazownik powiedział mi że jest wszystko ok. Mam ustawioną temp 34 stopnie do przełączania. (wydaje mi się że przed odstawieniem do gazownika mogłem mieć ok 30-32 st ,bo trochę szybciej się przełączało,ale jak widać nic to nie dało.) Co to może być? Czy to możliwe żeby coś przymarzało w instalacji?

Opublikowano

Miałem podobnie w ibi żonki-czujnik temp gazu dawał ciała tzn mieliśmy takie objawy jak Ty a po około 4 latach zdechł czujnik bo przełączał od razu po odpaleniu auta,po wymianie czujnika auto przestało pokazywać focha :decayed:

Opublikowano

Temperatura powinna być 30 do40 stopni. Ja też miałem podobne objawy i też to był czujnik temp. w reduktorze . Zdzierca skasował 75 zeta a założył nie ori. czujnik jednak problem znikł.

Opublikowano

Niech Ci ustawi na 50*

Opublikowano
Niech Ci ustawi na 50*

Ale to jest za dużo już moim zdaniem,pamiętam raz też kazałem gazownikowi ustawić na 60 to po 3 dniach wróciłem bo włączał się prawie na 90:facepalm:

Opublikowano

To miales cos poyebane

Ja zawsze ustawiam na 50*

Opublikowano

No ten czujnik,ale jak tłumaczył mi gazownik to jest temp w reduktorze nie na zegarze i przy 60 na zegarze miałem coś 85.

Ogólnie im większa temp tym lepiej ale mniej ekonomicznie:decayed:

Opublikowano

w zimie 30 w lecie 20 stopni

Opublikowano

Za malo, duzo za malo, zima ustawiam na 60

Jak termostat jest 100% sprawny to szybko osiagnie ta temperature

Opublikowano

jeżeli silnik sprawny to temp.30/35C jest wystarczająca,

po co komuś gaz jeżeli pokonuje zimą często krótkie odcinki i ma te 60C,zajedzie pod zakład i akurat się przełączy

Opublikowano

Wtryski "kleją się" na zimno, stąd objaw.

Jak to jakieś porządne, to wystarczy czyszczenie, jak chłam, to tylko podniesienie temp. przełączania do 50-60*C lub wymiana.

Dobre wtryski pracują poprawnie przy temp. przełączenia 20*C i proszę mi tu nie pisać, że to czemuś szkodzi, bo to tylko urban legends. Podnoszenie temperatury przełączania to maskowanie niewiedzy gazownika albo marnej jakości instalacji.

Ludzie posiadający wtryski KEIHIN, MED, nawet HANA nie mają problemów z przełączaniem przy niskich temperaturach, ale to nie są tanie wtryskiwacze dorzucane do budżetowych instalacji.

Opublikowano

u mnie na Magic Jet mam ustawione przełączanie na 20 stopni, i jest ok

Opublikowano

U mnie Hany i przełączanie przy 30 i ok.

Opublikowano

Teraz mamy temperaturę bliską zera, poczekam jak będą większe mrozy i pojadę znowu do gazownika. Niech dalej szukają co jest nie tak. Napiszę co było, jak już nie będę miał tego problemu.

---------- Post dopisany 15-01-2014 at 18:00 ---------- Poprzedni post napisany 17-12-2013 at 22:03 ----------

Witam. Problem rozwiązany. Po 27 tys km od założenia zakleiło wtryski. Wymiana na nowe i wszystko ok już.

Opublikowano

u mnie jest ustawione na 40 stopni bo komp nie pozwala na ustawienie mniejszej i uważam że jest to bardzo dobra temperatura przełączania. 90tkm na gazie i reduktor chodzi bez zarzutu.

Opublikowano

BRC, mam 50 i jakoś długo nie trzeba czekać...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...