atamu Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Witam, wczoraj zaswiecil mi sie check. Pozyczylem komputer taki uniwersalny (AutoCom) zeby sprawdzic czego dotyczy. Blad ktory sie pokazuje to: P0102 - Sygnal z przepływomierza powietrza za niski (staly) jesli chodzi o silnik to podczas jazdy nie odczuwam spadku mocy, ani nic z tych rzeczy. samochod juz wczesniej na jalowym sporadycznie "zadrżał" ale nie bylo to regula, poza tym na zimnym lubi zakopcic podczas dodawania gazu. Dzis mam zamiar wyjac przeplywke i przeczyscuc EGRa przy okazji. Co powinienem jeszcze sprawdzic ? Macie jakies pomysly? dzieki.
Tomson23 Opublikowano 16 Grudnia 2013 Opublikowano 16 Grudnia 2013 przeczyść EGR odkręć 4 śrubki plastykowej obudowy EGR tam lubią się wycierać przekładnie zębate. generalnie z tego egr może pokazywać błąd przepływomierza.
atamu Opublikowano 22 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2013 A czy po odkreceniu tego plastiku nic nie wypadnie? Tam sa tylko zebatki czy tez jakis silniczek ? Wysłane z mojego NEXT przy użyciu Tapatalka ---------- Post dopisany 22-12-2013 at 10:35 ---------- Poprzedni post napisany 18-12-2013 at 22:34 ---------- Ok po wielu probach naprawy i filozofiach mechanikow ktorzy chcieli mi pol samochodu wymienic okazalo sie ze przy parkowaniu w garazu nie mam swiatel biegu wstecznego. Winowajca to zasniedzialy bezpiecznik. Whmienilem blad skasowalem i po problemie. Ciekawe tylko ze wywalilo przeplywomierz akurat Wysłane z mojego NEXT przy użyciu Tapatalka
piotrsob1 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Jedyne logiczne wytłumaczenie, jakie mi przychodzi do głowy, to właśnie zasilanie przepływomierza z tego samego bezpiecznika
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się