gasiorek Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Witam wszystkich Forumowiczów, Mam ogromny problem. Podczas hamowania czułem bicie na pedale hamulca oraz na kierownicy (lekko ale czułem), wymieniłem tarcze i klocki tył (ferodo, trw) oraz tarcze i klocki przód (trw,trw), ponownie pojawiło się bicie podczas hamowania. Mechanik sprawdził tarcze przód - są krzywe. Zmierzył bicie piasty - piasty do wymiany. I tu pojawia się problem - czy ktoś z Was kiedyś wymieniał piastę przednią? Bo po numerze VIN w sklepie powiedzieli mi że piasta występuje tylko w serwisie za dokładnie 741,00zł . Czy nikt nie produkuje zamienników tej części ? Tutaj podaje nr tej części - 4B0407613B W sklepach widzę jedynie łożysko z obudową na 4 śruby, czy wymiana tego wystarczy, czy trzeba piastę oryginalną za ponad 700 stów? Jaką mam pewność że to jest trafna diagnoza? Proszę o pomoc
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Tylko ASO brak zamiennikow ---------- Post dopisany at 15:54 ---------- Poprzedni post napisany at 15:52 ---------- Poszukaj uzywki do zayebania jest tego na szrotach
cacek89 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 Od czego taka piasta moze sie pogiac? Moze ci zaciski pozapiekalo i klocki nie rowno biora i dlatego wichruja asie tarcze
Dev Opublikowano 19 Grudnia 2013 Opublikowano 19 Grudnia 2013 W B6/7 przednie piasty sa cienkie jak g....o Przydziadowali i dlatego jest problem
gasiorek Opublikowano 19 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 19 Grudnia 2013 Chłopaki a co myślicie o tym? Optimal 04-P377 Wheel Hub: Amazon.co.uk: Car & Motorbike
zbyszek7791 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 od razu zaczęły bić czy po jakimś czasie, bo nie napisałeś dokładnie ?
gasiorek Opublikowano 17 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 17 Stycznia 2014 Praktycznie od razu ale z czasem się nasilało. Tylko zastanawiają mnie teraz dwie kwestie. Po ostatniej wizycie u mechanika kiedy chciał wymienić piasty (ale dostał ze sklepu jedynie łożysko z obudową na 4 śruby więc nie wymienił) musiał zdjąć tarcze i bicie się zmniejszyło, może dlatego że inaczej założył tarcze względem piast i się znowu docierają albo dlatego że dobrze/lepiej je założył? A druga sprawa i tu moje pytanie czy po wymianie łożyska z tą obudową jest możliwe że bicie ustąpi całkiem, jest możliwe że to łożysko jest przyczyną? Jeśli tak to jakie są szanse, że to jest to? Bo bicie nie za każdym razem ma taką samą siłę - tzn raz mocniej raz lżej. Czy to musi być cała piasta?
turzol Opublikowano 20 Lipca 2017 Opublikowano 20 Lipca 2017 Panowie czy to będzie odpowiedni zamiennik oryginalnej piasty 4B0 407 613 B http://google.plpdf,piasta-kola-meyle-100-650-0014,0-144-1006500014-1164389.pdf
Dev Opublikowano 23 Lipca 2017 Opublikowano 23 Lipca 2017 Dnia 20.07.2017 o 11:24, turzol napisał: Panowie czy to będzie odpowiedni zamiennik oryginalnej piasty 4B0 407 613 B http://google.plpdf,piasta-kola-meyle-100-650-0014,0-144-1006500014-1164389.pdf jo
Rekomendowane odpowiedzi