dardit 0 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Pozwoliłem sobie założyć nowy wątek gdyż nie znalazłem podobnych o takich cudach jak u mnie ale do rzeczy: Autko pali i jeździ normalnie poza faktem że jak dam na luz jest ok 1200 rpm jak sie zatrzymam w sensie koła staną spadają do 900 rpm to i tak trochę za dużo. Oczywiście sprawdzałem VAG-iem błędów brak ale nie tylko to sprawdzałem też wskazania temp silnika temp zasysanego powietrza, robiłem adaptacje przepustnicy i dalej to samo. Może ktoś ma jakiś pomysł co to za cuda?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobertWS 0 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Ja bym stawiał na czujnik prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2013 Kolego 1200 obrotów to ma być na ssaniu a normalnie jest ok.900 . Tak więc sprecyzuj dokładniej o co Ci chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dardit 0 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2013 Jak jadąc pczywiście przy 90st wrzuce na luz mam 1200 rpm jak się koła zatrzymają w sensie stanę spada do ok 800 tak to dokładnie wygląda . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2013 ja tak mam ale norma w moim a szarpanie silnikiem tez moze masZ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dardit 0 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Nie szarpie. Jeździ wszystko ok tylko te obroty mnie wnerwiają. A udało Ci się ustalić od czego u Ciebie to się dzieje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 ja mialem nie szczelne wezyki podcisnieniowe jeden nie szczelny a drugi sparcialy od srdoka ze nie przechodzilo powietrze .Wczoraj naprawilem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dardit 0 Opublikowano 29 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2013 Napisz które konkretnie proszę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 glowny idzie od wezy z nagrzewnicy kolo linki od gazu na srodku sciany grodziowej pod podszybiem . i ida do regulatora cisnienia listwy paliwowej i do kolektora ssacego sa czarne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony_dark 1 Opublikowano 30 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2013 a gdzie w środku tzn pod deską rozdzielczą idzie ten wężyk?? Może rzeczywiście gdzieś jest nieszczelny, bo w komorze wszytskie wymieniłem, właśnie do miejsca grodziowego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 szczerze powiem ze nie wiem .... ale wszystkie w komorze silnika sprawdz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2013 Spr. ciśnienie w kolektorze ssącym wakuometrem , jak jest w normie to wyczyść krokowy i kanał w kolektorze ssącym powinno pomóc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar 1 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Mam takie same objawy co dawid_sc, ale do tego dochodzi mi jeszcze skok obrotów przy zmianie biegów (około 300-500rpm w górę) i reakcja na puszczenie gazu jest opóźniona (około 1 - 1.5 sekundy) + plus szarpnięcie. Silnik krokowy był czyszczony. Podciśnienie, szczelność dolotu jeszcze nie sprawdzałem. Powiecie mi coś więcej niż było powiedziane? I mam dodatkowe pytanie odnośnie krokowca. Czy da się trzpień regulować ręką? Bo u mnie nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 Trzpień w krokowcu nie może się obracać , szczelność sprawdzić i widzę że masz lpg , może być rozregulowana , Vag coś pokazał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal_ 0 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) Mam takie same objawy co dawid_sc, ale do tego dochodzi mi jeszcze skok obrotów przy zmianie biegów (około 300-500rpm w górę) i reakcja na puszczenie gazu jest opóźniona (około 1 - 1.5 sekundy) + plus szarpnięcie.Silnik krokowy był czyszczony. Podciśnienie, szczelność dolotu jeszcze nie sprawdzałem.Powiecie mi coś więcej niż było powiedziane?I mam dodatkowe pytanie odnośnie krokowca. Czy da się trzpień regulować ręką? Bo u mnie nie też z tym walcze, może wina krokowca?lpg u mnie na pewno nie ma z tym nic wspólnego bo dzieje się to zarówno na pb i lpg, na vagu żadnych błędówTrzpień w krokowcu nie może się obracać , szczelność sprawdzić i widzę że masz lpg , może być rozregulowana , Vag coś pokazał? jakie ciśnienie powinien pokazywać wakuometr? Edytowane 15 Sierpnia 2014 przez Rafal_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 0.25/0.35 bar na wolnych obrotach bez obciążenia . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar 1 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 waskivw, na Pb i na LPG to samo, więc nie tędy droga. Podjadę na vaga po weekendzie i zobaczę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dawid_sc 0 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Mam takie same objawy co dawid_sc, ale do tego dochodzi mi jeszcze skok obrotów przy zmianie biegów (około 300-500rpm w górę) i reakcja na puszczenie gazu jest opóźniona (około 1 - 1.5 sekundy) + plus szarpnięcie.Silnik krokowy był czyszczony. Podciśnienie, szczelność dolotu jeszcze nie sprawdzałem. Powiecie mi coś więcej niż było powiedziane? I mam dodatkowe pytanie odnośnie krokowca. Czy da się trzpień regulować ręką? Bo u mnie nie wlasnie dokladnie z tym codopisales tak mam ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waskivw 3 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 To spr. czujnik temp. powietrza zasysanego czy aby nie przekłamuje , sondy jak oscylują ( czy nie są leniwe ) , czujnik temp. silnika , a na końcu kolektor ssący , lubią się bebechy w środku rozpadać . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
peacenotwar 1 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Byłem niedawno na prostym vagu u kumpla i powietrze zasysane miało ok 60 stopni, ale stwierdziliśmy, że to wina stożka (bo w komorze cieplej na postoju itd). I to była jedyna rzecz która nie odpowiadała była poza normą. I bez błędów się obyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się