sony_dark Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 tyle to my też wiemy, tylko nikt nie chce zaryzykowac kupna nowego(używanego) bo nie wiadomo w jakim stanie bedzie ten drugi, a naprawa tez tania nie bedzie.
maju91 Opublikowano 15 Lutego 2014 Opublikowano 15 Lutego 2014 nie Dawid kolektora nie uszczelniałem jak się uda i pożyczę z pracy jakiś samochód żeby nie być uziemionym to zawożę audi do dość kumatego elektromechanika i nie odbiorę dopóki nie będzie zrobione bo te szarpania są coraz bardziej uciążliwe zwłaszcza przy jeździe po mieście ;/ przecież ktoś w końcu musi do tego dojść nie ma usterki której nie dałoby się wyeliminować
dawid_sc Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 powiem Ci tak ze nie oddawalbym bo pytalem nawet w servisie znajomego mam i mowil ze temat nie do ogarniecia jak chodzi o te szarpania .Wymienia pol auta i nie zaplacilbys za to;p;p koszta za***iste
hary2 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 Zawsze można spróbować pożyczyć ecu, podjechać do kogoś kto sprzedaje i zamontować na próbę, sposobów jest wiele. Ja też wymieniałem na ślepo wg porad, a problemem był ECU. Już nie mam tego auta, ale po pozbyciu się tych szarpnięć jazda z tym silnikiem zrobiła się piękna
dawid_sc Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 no wiec wlasnie ale skad ecu wziazc;p
sony_dark Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 acha to Ty miałeś te auto z tym silnikiem. To jeżeli tak piszesz to dobrze, może akurat. To już coś wiemy więcej. ---------- Post dopisany at 10:36 ---------- Poprzedni post napisany at 10:29 ---------- Dawid z jaką masz koncówką, chyba pytałem ale zapytam jeszcze raz??
dawid_sc Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 nie wiem zaraz musze wyjsc do auta wiec zobacze ale chyba mam kogos kto ma kompa bynajmniej mial ---------- Post dopisany at 11:25 ---------- Poprzedni post napisany at 11:11 ---------- Nr kompa 4A0 907 473 D
sony_dark Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 kurde ale masz fajnie takich kompów na alledrogo jest dużo, był za 100zł ale ktoś go już kupił. Ja przez to że mam ASR mam z końcówką E, a ty to jest mało i drogie są.
dawid_sc Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 ciekawe spytam sie mam dobrego elektronika ile by zobaczyl za sprawdzenie jego jak powie malo i zrobi to wyslecie mi kompy i juz:d
sony_dark Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 ok to weź spytaj jak najszybciej to wstrzymam się z kupnem nowego.
dawid_sc Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 jutro wymontuje sobie i pod warsztatem mam spoko elektronikow takich mozgow ze mega moze cos ogarna;p jakos pomierza czy coś;p
maju91 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 a panowie jak to jest z wymianą ecu wystarczy podmienić i wszystko powinno hulać ??
sony_dark Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 jak masz immo to trzeba sparować kompa do immo.
maju91 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 czyli i tak musiałby to zrobić elektronik mamy jakiś trop więc może jeśliby naprowadzić na to kumatego speca to usunąłby usterkę....
sony_dark Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 nie nie musi elektryk wystarczy Vag, jak kupisz to pisz na pw dam instrukcje
maju91 Opublikowano 16 Lutego 2014 Opublikowano 16 Lutego 2014 no to najpierw muszę o zakupie kabla pomyśleć ale dzięki będę pamiętał
sony_dark Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 no jak bedziesz chciał kompa wymieniać to kabel jest niezbędny, ale przyda Ci się w innych sytuacjach. Drogi nie jest na szczęście.
Rafal_ Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 po kilku dniach testów mogę napisać że szarpanie u mnie ustąpiło - miałem wilgoć (kilka kropel wody) w tym wężyku który idzie z pod prawej odmy do przepustnicy (taki krótki ok 15cm) zdjąłem go, przejechałem kawałek, założyłem i póki co jest ok został jeszcze problem tych podwyższonych obrotów - tak jak piszecie trzeba będzie się chyba skusić na wymianę ECU
dardit Opublikowano 17 Lutego 2014 Autor Opublikowano 17 Lutego 2014 O którym konkretnie kabelku piszesz?
RobertWS Opublikowano 17 Lutego 2014 Opublikowano 17 Lutego 2014 Podwyższone obroty to nieszczelność, jak zdusisz sprzęgłem na biegu i zejdą na normę, to na 100% nieszczelność
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się