RobertWS Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 mało odporny na zimno jestem:grin:
sony_dark Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 waskivw, no to już coś można szukać u mnie na bardzo dogrzanym silniku tem. zasysanego powietrza wynosi 55-60 stopni. Jak myślisz dobrze czy za dużo??
waskivw Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jeśli jest to temp. sprawdzona zaraz po jeździe to trochę wysoka .
sony_dark Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 tak zaraz po jeździe, tak jak pisałem 55- może nie 60 ale raz mi się zdarzyło.
waskivw Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 To szukaj na necie rozpiski oporności , miernik w dłoń i trzeba pomierzyć , ew. jak pisałem wyżej rano spr. Vag.
dawid_sc Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 ja kupie czujniki itd jeszcze raz rozbiore kolektor jutro i zloze na nowo wszystko zmierze co i jak i napisze . a na dodatek jeszcze mi cos rano jak odpalam albo stoi wiecej niz 2 dni to tak jakby strzelał z tlumika;d dziwny dzwiek ale musze do tego dojsc . mierzylem tpsa i jest ok
waskivw Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Tps może być ok tylko on ma regulacje , a z biegiem czasu przepustnica się zużywa , robią się luzy na ośkach , dźwigienkach i okazuje się że TPS jest deko nie w tym miejscu.
dawid_sc Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 tpsa ustawialem i ustawilem go tak ze dotkne gazu i jest ty schwicza
waskivw Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 I tu panie może być problem , trzeba poszukać jakiegoś manuala , ja niestety nie pamiętam , ale na bank musiała być zachowana jakaś wartość między całkowitym zamknięciem przepustnicy a zadziałaniem styku biegu jałowego , tak samo szczelina na mniejszej przepustnicy ma mieć jakąś odpowiednią wartość .
dawid_sc Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 no dobrze rozumiem ale wlasnie wszedzie szukam i nic a druga rzecz ze kazdy ma z tym poroblem i moim rozwiazaniem bedzie co chwile sciaganie i ustawianie;/
waskivw Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jak nie zapomnę to spr. czy mam jeszcze przepustnice nie grzebaną ( zaplombowana ) jak tak to zmierzę tą szczelinę i dam znać .
dawid_sc Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 ciezki temat a sensu kupywania nastepnej nie ma bo z tego co widze to bedzie pier**la tylko wez ją znajdz;/
RobertWS Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Na mojej jest jeszcze farba przy śrubce, takżę chyba nie grzebana, a 3 dni temu ją założyłem doopiero:kwasny:
dawid_sc Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 ja tez mialem farbka malowane ale to ktos malowal;d sam;d
sony_dark Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 w mojej nikt nie grzebał, i te szrapania same przyszły. Tak więc albo ten TPS jest już wydupiony, kupiłem nawet drugą przepustnice ale to samo. Ale jak rozbierałeś i ustawiłeś dobrze i dalej to samo to raczej nie tu jest wina. Trzeba się tym kompem wkońcu zając i tą opcję wywalić.
dardit Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 Wsyztko ok tylko że u mnie jak się mocno silnik rozgrzeje to dopiero jak zgasze poczekam 30 sek odpale to jest wszystko ok jakbym jechał nawet 100 km to on ma mnie głęboko. Tak jakby przyodpaleniu ECU dokonywał jakiegoś pomiaru a potem już nie. Map sensor działa cały czas więc chyba odpada. Jeszcze jedno. U mnie Vag-com pokazuje IMP w procentach i na wolnych obrotach mam 31% tak samo jak Dawid. Ktoś wie ile ma być prawidłowo?
waskivw Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 A co to jest to IMP ? domyślam się że chodzi o MAP = obciążenie silnika , a pokazuje pewnie w % bo to zależy od wersji softu i sprzętu którym jest czytane , od rocznika auta itd. 31% w idlu trochę za dużo jak dla mnie, chyba że silnik obciążony dodatkowymi odbiornikami typu światła , dmuchawa itp.
dardit Opublikowano 27 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2014 intake manifold pressure czyli to nieszczęsne ciśnienie zasysanego załączone radio i dmuchawa tyle. A jak dużo to co to oznacza?
sony_dark Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 a ja wam coś ciekawego napiszę, mianowicie odpalam dzisiaj auto na polu minus 12, a tu kurde obroty na ssaniu 1000-1100 normalnie auto zagadka. I jakby te szarpania były mniejsze a prawie mało co odczuwalne. Jak się auto nagrzalo wszystko wróciło po staremu. Teraz jestem na 99% przekonany, że to coś w ECU jest pierdykniete.
waskivw Opublikowano 27 Stycznia 2014 Opublikowano 27 Stycznia 2014 Albo czujnik temp. powietrza zasysanego, ew temp.silnika wreszcie pokazał jakąś sensowną wartość
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się