dfence2005 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Witajcie Moja A4 B6 została poddana modyfikacji programowej. Nic więcej w niej nie było ruszane. Standard AVF Quattro, wynik 165,3 KM i 338 Nm Myślę że można to uznać za "Program Zimowy", na wiosnę podnieść nieco moment obrotowy na początku wykresu do ok 360 Nm uzyskując lepsze rozpędzanie się "z dołu" Jak narazie jest bardzo dobrze, nie ma dymu, turbo dziur itp. Został wyłączony EGR programowa oraz zlikwidowane problemy z overboostem turbiny. Wtryski sprawdzane, nie dają większej dawki niż trzeba. Tylko co tu można więcej jak to jest 100% seria? FMIC? Większa turbina? Jest sens? Wykres: Pozdrawiam
PIXI Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 ... pewnie że jest sens , apetyt rośnie w miarę jedzenia
dfence2005 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 26 Grudnia 2013 a przestań wykres leci OK ?? na Q i tak nie czuć tych 165KM bo są straty...
adrian998998 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Opublikowano 26 Grudnia 2013 Jest sesns dzialac szczegolnie przy Q. Ja w tej chwili jezcze na turbo brd i auto lepiej sie odpycha. Jeszcze sie nie hamowalem ale spokojnie czuc moc inna od avf po sofcie, zaznacze ze mam dolot seryjny.
dfence2005 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 27 Grudnia 2013 OK to co dodajemy? BRD i FMIC ? Ile przewidujemy, aha jeszcze PD...
adrian998998 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Ok 200ps i 400nm zalezy na ile pd wystarcza Tobie bo malo niuta wyszlo...
daniels Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 1756vk daje rade a o 2260 nie wspomne....
adrian998998 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Opublikowano 27 Grudnia 2013 Wiadomo GTB17 lepsze ale kolega napisał BRD i FMIC więc udzieliłem odpowiedzi.
strus90 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Najlepiej zapytac osoby ktore jezdzily na brd a teraz jezdza na gtb i wtedy zadecydowac jakie turbo
MAGIC87 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Nie jezdziłem na GTB ale moje BRD wstaje jak AWX po sofcie wiec..... nie mozna wrzucac wszystkich BRD do jednego wora
dfence2005 Opublikowano 28 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 28 Grudnia 2013 Właśnie coś na dole malo momentu, chyba turbo nie wstaje tak szybko jakbym chciał. Musze podjechać na sprawdzenie czy wszystko jest OK
juby_p Opublikowano 28 Grudnia 2013 Opublikowano 28 Grudnia 2013 na jakim to doładowaniu poszło? jak sprawdziliście ze wtryski nie dają za dużo paliwa? zostały wymontowane i sprawdzone na maszynie? 1756vk + FMIC to najlepszy setup do codziennej jazdy, 2260 jeśli ktoś ma parcie na zapierdalanie i cyferki, BRD najtańsze rozwiązanie nie znaczy dobre..... chociaż osobiście uważam ze pewnie 90% BRD jeżdzaca w 1.9 jest źle wystrojona
dfence2005 Opublikowano 31 Grudnia 2013 Autor Opublikowano 31 Grudnia 2013 Nic nie bylo wymontowywane. Wszystko sprawdzane programowo, chyba VCDSem. Myśle że teraz po hamowni to jest dobry czas na modyfikacje softu. Jeśli to nic nie da, to znaczy że ogranicza mechanika. PS. Dzieki za sugestie co do dalszych przeróbek
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się