Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 AVF Quattro Stage1 - Tylko Soft Mod


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Moja A4 B6 została poddana modyfikacji programowej. Nic więcej w niej nie było ruszane. Standard AVF Quattro, wynik 165,3 KM i 338 Nm

Myślę że można to uznać za "Program Zimowy", na wiosnę podnieść nieco moment obrotowy na początku wykresu do ok 360 Nm uzyskując lepsze rozpędzanie się "z dołu"

Jak narazie jest bardzo dobrze, nie ma dymu, turbo dziur itp.

Został wyłączony EGR programowa oraz zlikwidowane problemy z overboostem turbiny. Wtryski sprawdzane, nie dają większej dawki niż trzeba.

Tylko co tu można więcej jak to jest 100% seria? FMIC? Większa turbina? Jest sens?

Wykres:

opjt.jpg

Pozdrawiam

Opublikowano

... pewnie że jest sens , apetyt rośnie w miarę jedzenia :decayed:

Opublikowano

a przestań ;) wykres leci OK ?? na Q i tak nie czuć tych 165KM bo są straty...

Opublikowano

Jest sesns dzialac szczegolnie przy Q. Ja w tej chwili jezcze na turbo brd i auto lepiej sie odpycha. Jeszcze sie nie hamowalem ale spokojnie czuc moc inna od avf po sofcie, zaznacze ze mam dolot seryjny.

Opublikowano

OK to co dodajemy? BRD i FMIC ? Ile przewidujemy, aha jeszcze PD...

Opublikowano

Ok 200ps i 400nm zalezy na ile pd wystarcza Tobie bo malo niuta wyszlo...

Opublikowano

BRD to pomylka jak juz to gtb17

Opublikowano

1756vk daje rade :whistling: a o 2260 nie wspomne....

Opublikowano

Wiadomo GTB17 lepsze ale kolega napisał BRD i FMIC więc udzieliłem odpowiedzi.

Opublikowano

Najlepiej zapytac osoby ktore jezdzily na brd a teraz jezdza na gtb i wtedy zadecydowac jakie turbo :)

Opublikowano

Nie jezdziłem na GTB ale moje BRD wstaje jak AWX po sofcie wiec..... nie mozna wrzucac wszystkich BRD do jednego wora

Opublikowano

Właśnie coś na dole malo momentu, chyba turbo nie wstaje tak szybko jakbym chciał. Musze podjechać na sprawdzenie czy wszystko jest OK

Opublikowano

na jakim to doładowaniu poszło? jak sprawdziliście ze wtryski nie dają za dużo paliwa? zostały wymontowane i sprawdzone na maszynie?

1756vk + FMIC to najlepszy setup do codziennej jazdy, 2260 jeśli ktoś ma parcie na zapierdalanie i cyferki, BRD najtańsze rozwiązanie nie znaczy dobre..... chociaż osobiście uważam ze pewnie 90% BRD jeżdzaca w 1.9 jest źle wystrojona

Opublikowano

Nic nie bylo wymontowywane. Wszystko sprawdzane programowo, chyba VCDSem. Myśle że teraz po hamowni to jest dobry czas na modyfikacje softu. Jeśli to nic nie da, to znaczy że ogranicza mechanika.

PS. Dzieki za sugestie co do dalszych przeróbek

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...