Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ATE czy TRW ( tacze + klocki )


mari000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam panowie , stoję przed dylematem wymiany wszystkich tarcz i klocków ham , Zastanawiam się nad ATE lub TRW i nie wiem co będzie lepsze , co lepiej się sprawdzi , prosił bym o rade (a tak wogóle to jest jakaś różnica )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moi znajomi mechanicy twierdza ze ATE to teraz chiny i stracilo na jakosci.polecaja TRW lub Textar. Osobiscie tez bym bral TRW.

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tarcze Otto Zimmermann + Ferodo Premier

ale rób juz SWAP-a na minimum 312 mm

a jak masz koła 16' i wiecej 320 mm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też słyszałem że ATE to teraz kibel się zrobił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 lat temu tez byl kibel, był czas przywyknąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie koniecznie kibel byl nawet 10 lat temu.ja kupilem 10 lat temu calu zestaw ATE do mojej 90'tki i byla rewelacja. A jesli chodzi o zimmermany to ja mam w S'ce nawiercane z klockami ferrodo premier i powiem szczerze takiej tragedii to jeszcze nie mialem.odradzam

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nawiercane tylko perforowane.

A masz tragedię bo nie czyscisz otworow w tarczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nawiercane tylko perforowane.

A masz tragedię bo nie czyscisz otworow w tarczy.

A co za roznica,perforacje tez sie robi przez nawiercanie. Nie chodzi o czyszczenie,od poczatku ten zestaw kiepsko hamuje. A jak ty sobie wyobrazasz,ze co 100 km bede sciagal kola i rzezbil w tarczach. Ja ostatni raz kupilem ten badziew i kazdemu odradzam.

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alusy mam 17 a zimy stalowki 15 na ktorych obecnie zie poruszam chodz mysle nad zmiana na alusy .. Mam pytanie odnosnie SWAP-a czy jest to p&p czy sa potrzebne przerobki i jak to wyglada nie wiecej cenowo ?

Wysłane z mojego galaxy s4 active za pomocą Tapatalk 2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Alusy mam 17 a zimy stalowki 15 na ktorych obecnie zie poruszam chodz mysle nad zmiana na alusy .. Mam pytanie odnosnie SWAP-a czy jest to p&p czy sa potrzebne przerobki i jak to wyglada nie wiecej cenowo ?

Wysłane z mojego galaxy s4 active za pomocą Tapatalk 2

Zadzwon do Tomka (dev) i pogadaj, a na bank sie wszystkiego dowiesz...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nawiercane tylko perforowane.

A masz tragedię bo nie czyscisz otworow w tarczy.

A co za roznica,perforacje tez sie robi przez nawiercanie. Nie chodzi o czyszczenie,od poczatku ten zestaw kiepsko hamuje. A jak ty sobie wyobrazasz,ze co 100 km bede sciagal kola i rzezbil w tarczach. Ja ostatni raz kupilem ten badziew i kazdemu odradzam.

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Wystarczy raz na pół roku, ja jezdze na takich tarczach juz kilka lat i zadnych problemów.

A roznica miedzy nawiercanymi a perforowanymi jest taka jak pomiedzy krzeslem a krzeslem elektrycznym.

Na jednym i drugim mozna usiąść, z tym ze z roznym skutkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdze na Ate tarcze + klocki Ate ceramiczne takie były w niej jak od niemca kupiłem i jakieś tam hamulce są moim zdaniem dobre.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

my sprzedaliśmy ate w setkach, nikt nie narzekał. Naprawdę nawet tutaj na forum klientów od ate mamy conajmniej 100 i absolutnie nikt negatywnie się nie wypowiadał i nie podzielam zdania kiepskości ate. Oczywiście każdy może mieć własne zdanie ale tyle ile sprzedaliśmy, tyle ile sprzedajemy, baaa sami jeździmy na tym i nie ma się do czego przyczepić. Ostatnio wysłalem do Ducato 06 w górę 6 kompletów klocków do firmy transportowej i ta firma to o niczym innym poza ate nie chce słyszeć. Pytałem ile średnio pojeździli na klockach ate , odpowiedź " około 200 tyś będzie" wiadomo że to zależy jaki kierowca ale niczego innego nie chcą i nie są to najlżejsze autka.

Mnie Ate nigdy nie rozczarowało.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To w moim audi nie wymieniano tarcz i klocków chyba od nowości :kox:

Są tak zajechane że jak bym wziął jakiś młot i w nie mocniej pier to by się chyba posypały :facepalm: Z tyłu kawałki już się sypią Dlatego kurna mam podobny dylemat bo muszę zakupić PILNIE cały przód i tył. Najgorzej jest z przodem... w dodatku poleciałem dziś przed zamknięciem Intercarsa na Słonku i mówie że potrzebuje klocki i tarcze, a ten mi jaka średnica :shock3: .... to ja mam wiedzieć ?//// Mówie podam nr nadwozia.... a kolo że nie ma pracownika który ma program VW... normalnie przegięcie... Teraz wertuje allegro ale też nic sensownego nie mogę znaleźć... Kurna miałem Alfę i nie miałem takich problemów z częściami co w Audi :naughty:

A ferrodo klocki i tarcze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na temat ferodo tarcz i klocków może Ci coś powiedzieć kolega ze Szczecina arris

http://a4-klub.pl/members/arris_88-59076/

oj on na pewno wiele może Ci powiedzieć na temat ferodo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sączę piwko i wertuje neta i allegro i szukam i szukam...

A co jest nie tak z tymi zestawami ferrodo ? A bosch lepszy ? Na TRW mnie zbytnio nie stać :kwasny: Gdybym kupował na sam przód to jeszcze bym przebolał, lecz muszę wymienić przód i tył :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie Ate nigdy nie rozczarowało.

Pozdrawiam

a mnie zaporowadziło trzy razy do sądu cywilnego

dzieki :kwasny:

---------- Post dopisany at 22:08 ---------- Poprzedni post napisany at 22:01 ----------

Sączę piwko i wertuje neta i allegro i szukam i szukam...

A co jest nie tak z tymi zestawami ferrodo ? A bosch lepszy ? Na TRW mnie zbytnio nie stać :kwasny: Gdybym kupował na sam przód to jeszcze bym przebolał, lecz muszę wymienić przód i tył :kwasny:

ja na Ferodo nie moge narzekac a wrzucałem do zayebania aut (że tak sie wyrażę)

miałem dwie reklamacje, jedna na klocki a jedną na tarcze

weźcie pod uwagę to że Ferodo to OE wielu europejskich aut

a Ate to tylko Aftermarket :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nawiercane tylko perforowane.

A masz tragedię bo nie czyscisz otworow w tarczy.

A co za roznica,perforacje tez sie robi przez nawiercanie. Nie chodzi o czyszczenie,od poczatku ten zestaw kiepsko hamuje. A jak ty sobie wyobrazasz,ze co 100 km bede sciagal kola i rzezbil w tarczach. Ja ostatni raz kupilem ten badziew i kazdemu odradzam.

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Wystarczy raz na pół roku, ja jezdze na takich tarczach juz kilka lat i zadnych problemów.

A roznica miedzy nawiercanymi a perforowanymi jest taka jak pomiedzy krzeslem a krzeslem elektrycznym.

Na jednym i drugim mozna usiąść, z tym ze z roznym skutkiem.

Chcesz mi powiedziec ze perforacje czyli otwory odlewaja w calosci,czy w jaki sposob to robia?

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak mają robić ? wiercą

Kurcze Dev,czepiasz sie...dobra nie nawiercane a wiercone;-) pan od polskiego sie znalazl:-)

Wysłane z Kambodży za pomocą butelki i drutu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...