Gajzer Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Opublikowano 1 Sierpnia 2008 mam mały problem na klimie wyskoczył mi ten błąd 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana wie ktoś gdzie ona się znajduje dokładnie bo moze wystarczy tylko przeczyścic żeby działała poprawnie z góry dzięki Za schowkiem, miałem ten sam błąd. Wymieniłem silniczek i teraz wszystko gra. Są to klapki które steruja recyrkulacją . Uprzedzam wszystkich jeżeli jakikolwiek mechanik krzyknie za wymianę 400zł (bo trzeba zdejmować deskę) to po prostu radze sie odwrócić i odejść. Pod blokiem zajmuje wymiana tego silniczka około 15 minut nie wliczając demontażu schowka. Pozdrawiam
majster Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Opublikowano 8 Sierpnia 2008 Witam. U mnie w 1c wyświetla sie blad 62.1. Nigdzie nie moge znalezc co to za blad. Moze ktos wie? Prosze o pomoc. Ja mam a4 z '95.
TOOL Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 a co jeśli u mnie nie chce wejśc w opcje? przytrxzymałem recylkulację i nic. Prędzej klima się włączyła niż dodatkowe informacje. Trzymałem z różnymi czasami i nic. Czy klimatronik może byc zablokowany ?
mroova81 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Tool! Taki fajny zespół, a tak nieuważnie czyta... Trzymiesz recyrkulacje i jednocześnie strzałka w górę!
TOOL Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 dzieki, lece sprawdzic :>[br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 10:11 _________________________________________________teraz pytanie takie? jesli kanał 51 to temp. cieczy chłodzącej (90 st.), kanał 49 to temperatura oleju (49 - 55 st.) to gdzie jest temperatura silnika, na którym kanale ?
slaweq Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 dzieki, lece sprawdzic :>[br]Dopisany: 17 Sierpień 2008, 10:11 _________________________________________________teraz pytanie takie? jesli kanał 51 to temp. cieczy chłodzącej (90 st.), kanał 49 to temperatura oleju (49 - 55 st.) to gdzie jest temperatura silnika, na którym kanale ? A czy temperatura oleju i silnika to przypadkiem nie to samo :gwizdanie:
studentpollub Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 świetna sprawa! naprawdę działa ! wielkie dzięki
lukaszdl Opublikowano 22 Sierpnia 2008 Opublikowano 22 Sierpnia 2008 mam pytanie który numer kodu jest od temperatury silnika
razk Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 jesli kanał 51 to temp. cieczy chłodzącej (90 st.), kanał 49 to temperatura oleju (49 - 55 st.) 49 to chyba nie temp. oleju (u mnie wartosc 0), no i: 49 Licznik błędów sygnału prędkościomierza (prędkość pojazdu)
swiezak84 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 Opublikowano 23 Sierpnia 2008 kurde, super sa te kody choc na razie tylko predkosciomierz sie zgadza z tym co na liscie, czyli poz 17c. reszta jak temp. oleju i np. obrotomierz sie nie zgadza i jeszcze nie znalazlem gdzie to jest. ale sam patent fajowy
lukaszdl Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 na kanale 51 pokazuje mi że mam 7 stopni takie przekłamanie czy coś nie tak
mcm Opublikowano 24 Sierpnia 2008 Opublikowano 24 Sierpnia 2008 mam pytanie który numer kodu jest od temperatury silnika 49c u mnie
swiezak84 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 mam pytanie który numer kodu jest od temperatury silnika 49c u mnie a u mnie pod 49c nie wiem co jest. niby temperatura ale nie wiem czego bo wartosc maksymalnie dochodzi do 80, czasem jak przycisne do 82 a potem spada do 80 nawet jak wskaznik temp. plynu chlodzacego pokazuje 90oC. Temp. oleju powinna byc 80oC?
mcm Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 mam pytanie który numer kodu jest od temperatury silnika 49c u mnie a u mnie pod 49c nie wiem co jest. niby temperatura ale nie wiem czego bo wartosc maksymalnie dochodzi do 80, czasem jak przycisne do 82 a potem spada do 80 nawet jak wskaznik temp. plynu chlodzacego pokazuje 90oC. Temp. oleju powinna byc 80oC? termostat do wymiany u mnie też tak było wymień termostat i bedziesz miał 90
tommylee Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod. kurde u mnie spoko zmieniam jednostki temperatury, ale nie mogę wejść w kody diagnostyczne. Co robię źle?? Recyrkulacja+górny nawiew i nie pojawia mi się 1C.
michu93 Opublikowano 1 Września 2008 Opublikowano 1 Września 2008 brak zamykania obiegu - na panelu pokazyje wlaczone/wylaczone cos pstyka ale na tym koniec - klapka sie nie porusza. co mzoe byc? jest od tego jakis bezpiecznik?
Hugo Opublikowano 1 Września 2008 Autor Opublikowano 1 Września 2008 Dostępne kody diagnostyczne. Naciśnij i przytrzymaj przycisk recyrkulacji. Następnie naciśnij przycisk ręcznego nawiewu górnego. Wyświetli się 1c. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury żeby wybrać numer kodu. Naciśnij ponownie przycisk recyrkulacji. Wyświetli się wartość. Naciśnij ‘+’ lub ‘-‘ temperatury ponownie aby wyświetlić inny kod. kurde u mnie spoko zmieniam jednostki temperatury, ale nie mogę wejść w kody diagnostyczne. Co robię źle?? Recyrkulacja+górny nawiew i nie pojawia mi się 1C. Te kody nie działają w B6
tommylee Opublikowano 1 Września 2008 Opublikowano 1 Września 2008 Te kody nie działają w B6 ??? kurde to nie ma takich kodów do B6????
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się