domialex Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 miałem kiedyś stożek w fordzie 1.6... ale wtedy szedł usunąłem szybciej niż założyłem +4g/s prawie tyle co jadąc pod wiatr Ja mowir o samym tipie. Takiego gowna jak stozek nigdy bym sobie nie zalozyl
kamilb5 Opublikowano 8 Stycznia 2014 Opublikowano 8 Stycznia 2014 miałem kiedyś stożek w fordzie 1.6... ale wtedy szedł usunąłem szybciej niż założyłem +4g/s prawie tyle co jadąc pod wiatr Ja mowir o samym tipie. Takiego gowna jak stozek nigdy bym sobie nie zalozyl No tak,lepiej założyć tipa na k03 i cieszyć się efektem placebo..
grubcio1980 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Panowie sorki , ale się już pogubiłem.To jak to jest w końcu z tym TIP-em.Warto czy nie warto.Wszędzie się pisze, że jak robić program do 1.8T to najpierw dp (i to jest bardzo logiczne), później tipa i na końcu program (przynajmniej bez jazdy w okolice 200+).Robić w końcu TIP-a czy nie do prorgamu.Jest to jednak ok.500zł, więc jest o czym gadać
kamilb5 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Jak celujesz w okolice 200km czy nawet 220 to na tipa szkoda kasy. Podstawa to DP.
krzysiekvtec Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 Ja obecnie po poprzednim wlascicielu mam sportowa wkladke jr filters ale nie ma tego dzieku co na stozku :-) turbo tylko wali jak by bov siedzial ale to z tego co pisza tez dv uszkodzony. Mimo ze do 200km celuje to mam w planie dolot na stożku.
KYLOMC Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 jak celujesz w 200km to wypadało by wtryski większe założyć będzie zapętlać no podstawa to DP i FIMIC bo inaczej turbo bedzie ci puchło w lato np pęknie korpus po stronie wydechu ... tak jak ja mam ;/ a co do TIP to nie zmienię zdania nic nie daje przy K03
omzig Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Masz rację na tym forum totalnie nie ma nic o TIP. A wiesz dlaczego? Bo to tajemna wiedza, której nikt Ci nie zdradzi. Lepiej żebyś nie zaglądał stronę dalej bo jeszcze znajdziesz pierwsze lepsze tematy:http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/tip-ip-pytania-309818/ http://a4-klub.pl/turbo-chiptuning-tuning-mechaniczny-15/turbo-inlet-pipe-tip-244509/ ale tak to do B5, a Ty masz przecież B6, które różni się 1 wyjściem... więc może idźmy dalej.... Let me google that for you ---------- Post dopisany at 17:44 ---------- Poprzedni post napisany at 17:42 ---------- Nie zapomnij za chwilę założyć tematu w stylu "Downpipe, ile tak naprawdę daje i czy jest sens". Konkretnie.
krzysiekvtec Opublikowano 11 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 11 Stycznia 2014 Teraz mam program na 190 to na 200 malo braknie :-)
krzysiekvtec Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Jakie wnioski wyciagasz z tego filmu ? :-)
dracus6662 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 nie morduj silnika:polew: miałem i szyko sie tego pozbyłem , i nigdy więcej , gdzie chcesz go włożyć ?? w miejsce filtra musiałbyś go zalożyć gdzieś ponizej komory silnika i modlic się o brak deszczu:naughty: lepiej miec zdrowe 190 niz kulawe 200 ,
krzysiekvtec Opublikowano 16 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 16 Stycznia 2014 Jaka to mordęga ? gdzie chcesz go włożyć ?? w miejsce filtra Nie, zderzaka lepiej miec zdrowe 190 niz kulawe 200 , 10 km z filtra ?
dracus6662 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Dla 10KM:grin: hmm lepiej zalej v-pover:wink:
krzysiekvtec Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Czytaj kolego ze zrozumieniem dalem znak zapytania do twojego stwierdzenia o 10 km, a v power nie daje mocy...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się