Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap asb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witojcie,

ASB padł i już się nie podniesie. Kwestia wsadzenia młodszej jednostki i teraz pytanko - czy nie lepiej coś z wypustu nowszego? Jeśli jest opcja to prośba o instruktaż :eusathink:

DZiękować forumowicze!

---------- Post dopisany 08-01-2014 at 17:57 ---------- Poprzedni post napisany 07-01-2014 at 20:49 ----------

Ponawiam pytanie, czy szukać silnika nowszego tego 239 czy tego co był ASB 236...ceny są horendalne wiec jak juz wstawiac to może nowszy?!

czekam na rady i uwagi, ewentualnie kto ma sprzedać i co

pzdr!

Opublikowano

Nowszego z serii Cxxx nie uruchomisz w budzie b7, fizycznie wejdzie, choć są spore przeróbki m.in jak masz tipa, ale zegary nie da rady zakodować z tym kompem, musiałbyś rezać zegary z b8 np..ogólnie trudne i mało opłacalne.

czemu ASB padł?

Uważaj bo na alledrogo 90% ASB to silniki zjechane...

Opublikowano

Padł po przeskoku, naciąłem się wyjątkowo pechowo, miał tak spracowany olej że po wymianie slizgi puściły :/

zacząłem się wkopywać do środka, ale urwany zawór rozwiał moje wątpliwości - złom!

dodam że wtryski rzygają :/

także szukam czegoś z "rozsądnym" przebiegiem, był fajny strzał, chłopaczek w aucie po dzwonie miał, palący że można było się wpiąc z vcds em jak cos...niestety nie mogłem jechać i na zajutrz już pogonił :facepalm:

ogólnie cieżki temat coś znaleźć.........

Opublikowano

Wojtek, dzwoń do AZ Serwisu- Właściciel (Olo) ma B7 z 3,0 TDI z A5 (chyba CAPA?), może coś podpowiedzą.

Opublikowano

Ja przerabiałem podobny temat(na szczęście u mnie wystarczyła naprawa) i większość ASB na alledrogo to złomy. W jednym rejonie PL sprzedają 2.7 jako 3.0 (sam byłem świadkiem) równolegle warsztat w którym naprawiałem miał temat swapa asb w a6 (zerwany łańcuch) gość zamówił silnik, sprzedawaca przyjechał prywatnym autem i w czasie rozładunku wpadła policja, wszyscy na przesłuchania - okazało się, że gość miał całe auto silników pokradzieżowych :facepalm: W końcu dorwał niby z gwarancją pewny z udokumentowanym przebiegiem i okazało się, że 3 wtryski leją jak z wiadra... Generalnie bardzo ciężki temat, pamiętaj o tym, że ASB z a6 nie pasuje p&p do a4 trzeba coś tam przełożyć od tyłu silnika, niby niewielka przeróbka ale jednak, a mówię to bo asb z a4 praktycznie nie ma.

Opublikowano
Ja przerabiałem podobny temat(na szczęście u mnie wystarczyła naprawa) i większość ASB na alledrogo to złomy. W jednym rejonie PL sprzedają 2.7 jako 3.0 (sam byłem świadkiem) równolegle warsztat w którym naprawiałem miał temat swapa asb w a6 (zerwany łańcuch) gość zamówił silnik, sprzedawaca przyjechał prywatnym autem i w czasie rozładunku wpadła policja, wszyscy na przesłuchania - okazało się, że gość miał całe auto silników pokradzieżowych :facepalm: W końcu dorwał niby z gwarancją pewny z udokumentowanym przebiegiem i okazało się, że 3 wtryski leją jak z wiadra... Generalnie bardzo ciężki temat, pamiętaj o tym, że ASB z a6 nie pasuje p&p do a4 trzeba coś tam przełożyć od tyłu silnika, niby niewielka przeróbka ale jednak, a mówię to bo asb z a4 praktycznie nie ma.

słuchaj kolego wielkie dzięki za info, bardzo pomocne! zresztą sam wiesz jak bardzo jest to bezcenna wiedza :)

z tymi motorami z A6 to ugryzłem powierzchownie tematu także masz 100% racji - tam chyba jest inne osadzenie na wale + miska olejowa nie pasuje (trzeba starą przelozyc) + chyba na łapach lipa :/ - ogólem nie bede sie bawił w rzeźbienie na druty....

co do jum silników to niestety ciężko bo niby z aut powypadkowych a okazuje się tak jak mówisz - CBŚ masz pod domem :/

Opublikowano
Ja przerabiałem podobny temat(na szczęście u mnie wystarczyła naprawa) i większość ASB na alledrogo to złomy. W jednym rejonie PL sprzedają 2.7 jako 3.0 (sam byłem świadkiem) równolegle warsztat w którym naprawiałem miał temat swapa asb w a6 (zerwany łańcuch) gość zamówił silnik, sprzedawaca przyjechał prywatnym autem i w czasie rozładunku wpadła policja, wszyscy na przesłuchania - okazało się, że gość miał całe auto silników pokradzieżowych :facepalm: W końcu dorwał niby z gwarancją pewny z udokumentowanym przebiegiem i okazało się, że 3 wtryski leją jak z wiadra... Generalnie bardzo ciężki temat, pamiętaj o tym, że ASB z a6 nie pasuje p&p do a4 trzeba coś tam przełożyć od tyłu silnika, niby niewielka przeróbka ale jednak, a mówię to bo asb z a4 praktycznie nie ma.

słuchaj kolego wielkie dzięki za info, bardzo pomocne! zresztą sam wiesz jak bardzo jest to bezcenna wiedza :)

z tymi motorami z A6 to ugryzłem powierzchownie tematu także masz 100% racji - tam chyba jest inne osadzenie na wale + miska olejowa nie pasuje (trzeba starą przelozyc) + chyba na łapach lipa :/ - ogólem nie bede sie bawił w rzeźbienie na druty....

co do jum silników to niestety ciężko bo niby z aut powypadkowych a okazuje się tak jak mówisz - CBŚ masz pod domem :/

Nie ma problemu ja przerobiłem sporo stałych sprzedawców używanych silników - jak coś to pisz PW. Liczyłeś ile remont Twojego wyszedłby?

Opublikowano

Wstepnie remont z wymianą kolektora ssącego na używke bez błedu 9400 ale po tygodniu zaczeło stukać. Odesłałem to stwierdzili ze 3 wtryski siedzą :kox:

gdzie tydzien wczesniej wszystko bylo ok z autem po remoncie bo ponoc zrobili diagnostyke z cisnieniami i lala,

Z rozmowy z kolegą melman_zyrafa wynika, że u niego po remoncie siadła hydraulika silnika i ja ten sam fakt podejrzewam u siebie.

Natomiast warsztat, ktory u mnie uslugę wykonywał, nazwe ich spece (Kardiolodzy Twojego Samochodu), moim zdaniem byl nie fer w stosunku do mnie.

Raz ze wciskają mi ze tankuje zle paliwo, potem ze tak moglo sie stac i moje podejrzenia co do panewki sa bezpodstawne, ze to wina wtryskow:thumbdown:

zabralem auto i wzialem kase spowrotem - czyli stoje w miejscu a wrecz sie cofam juz 3ci miesiac chyba :wallbash::wallbash::wallbash:

Opublikowano

:facepalm:

wybacz, ale trafiłeś jedno z gorszych miejsc, miałem u nich robić swap'a ale mój mechanik robił po nich parę silników i druciarstwo straszne zrobili

Wpis z bmw forum odnośnie swapa u nich 2.0 d

Hej,

w moim BMW miałem uszkodzony silnik 2.0d 177KM - wpadła klapka kolektora, na allegro znalazłem firmę, która zobowiązała się wstawić nowy silnik z przebiegiem 40.000 km do mojego auta, a stary silnik wziąć w rozliczeniu. Po 10.000km silnik zaczął mieć wycieki, a znajomy mechanik zdjął głowicę i okazało się że prawdopodobnie jest to nadal mój silnik. Na tłoku oraz głowicy widać ślady, które zrobiła urwana klapka lub jej część.

Proszę więc o informacje czy jest jakiś sposób, żeby sprawdzić jakie oryginalne numery silnika miał samochód?

Opublikowano
:facepalm:

wybacz, ale trafiłeś jedno z gorszych miejsc, miałem u nich robić swap'a ale mój mechanik robił po nich parę silników i druciarstwo straszne zrobili

Wpis z bmw forum odnośnie swapa u nich 2.0 d

Hej,

w moim BMW miałem uszkodzony silnik 2.0d 177KM - wpadła klapka kolektora, na allegro znalazłem firmę, która zobowiązała się wstawić nowy silnik z przebiegiem 40.000 km do mojego auta, a stary silnik wziąć w rozliczeniu. Po 10.000km silnik zaczął mieć wycieki, a znajomy mechanik zdjął głowicę i okazało się że prawdopodobnie jest to nadal mój silnik. Na tłoku oraz głowicy widać ślady, które zrobiła urwana klapka lub jej część.

Proszę więc o informacje czy jest jakiś sposób, żeby sprawdzić jakie oryginalne numery silnika miał samochód?

j a p i e r d o l e :blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup:

Opublikowano
:facepalm:

wybacz, ale trafiłeś jedno z gorszych miejsc, miałem u nich robić swap'a ale mój mechanik robił po nich parę silników i druciarstwo straszne zrobili

Wpis z bmw forum odnośnie swapa u nich 2.0 d

Hej,

w moim BMW miałem uszkodzony silnik 2.0d 177KM - wpadła klapka kolektora, na allegro znalazłem firmę, która zobowiązała się wstawić nowy silnik z przebiegiem 40.000 km do mojego auta, a stary silnik wziąć w rozliczeniu. Po 10.000km silnik zaczął mieć wycieki, a znajomy mechanik zdjął głowicę i okazało się że prawdopodobnie jest to nadal mój silnik. Na tłoku oraz głowicy widać ślady, które zrobiła urwana klapka lub jej część.

Proszę więc o informacje czy jest jakiś sposób, żeby sprawdzić jakie oryginalne numery silnika miał samochód?

j a p i e r d o l e :blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup::blowup:

Wojtek- dzwoniłeś do Ola?

Opublikowano

Luk taaa wczoraj dzwoniłem, mega pięknie że naświetliłeś mu mój temat :banan:

Olo też do tego bardzo fajnie podszedł, mamy się zdzwonić po weekendzie, bedzie wiedział coś wiecej - ma podzwonic.

Ogół ogółów temat zanany i żadna nowość - sam mówił ze jakieś 4 lata temu kupował 3.0 bez problemu, teraz graniczy to z cudem :/

także czekamy, zobaczymy, dla mnie już jest fajnie że nie jestem sam w tym maraźmie i są ludzie chętni pomóc :dance::dance::dance:

Opublikowano

Super! :good:

Liczę na szybkie ogarnięcie tematu! :)

Opublikowano

Nie tak dawno rozmawiałem z Siemianem i mówił mi, że załatwiał jakiś czas temu 3.0TDI dla znajomego. Pogadaj z nim może on będzie miał coś rozsądnego.

Pozdrawiam.

Opublikowano

dzięki hutch! :hi:

Opublikowano

Nie ma sprawy Siemian to uczciwy gość powie Ci to każdy który z nim miał do czynienia a części zawsze są igła stan :) wiem co mowie :)

Opublikowano

czekam na odpowiedź od niego :cool1:

chyba zapracowany jest mocno :mysli:

---------- Post dopisany at 22:07 ---------- Poprzedni post napisany at 22:03 ----------

aha wklejam układ rozrządu jak wygląda w realu - są górne ślizgi jak na dłoni - podejrzewam sprawcy mojej kolizji :disgust:

3846537116.jpg

---------- Post dopisany 14-01-2014 at 13:47 ---------- Poprzedni post napisany 13-01-2014 at 22:07 ----------

wciąż czekam na odpowiedz od kolegi Siemiana...mocno bizi musi być :/

Opublikowano

Pisałeś czy dzwoniłes ? Jak coś to najlepiej zadzwonić

Opublikowano

Aha...ale ja go wogole nie znam, nie mam tel do niego...poradź jak podbić z tym tematem

Opublikowano

Mail do Marka to "[email protected]" kiedyś w stopce podawał nr kom. Teraz nie wiec jutro do niego zadzwonię i nagram temat jak coś to puszczę Ci pw z nr telefonu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...