Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Swap asb


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:banan::banan::banan::banan::banan::banan:

---------- Post dopisany at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:50 ----------

dzięki czekam na znaK hutch!

Opublikowano

Dostałem info że jest motor także Siemian będzie się do Ciebie odzywał.

Opublikowano

hutch szybko działasz, siemian juz do mnie podbija :decayed:

także tego :kox:

Opublikowano

No to fajnie życzę szybkiego ogarnięcia tematu.

Opublikowano

Panowie!

Od czego by tu zacząć... może wpierw OGROMNE podziękowania za zaangażowanie w mojej sprawie!!!

Szczerze mówiąc to myślałem już, że prędko tematu nie ogarnę i będę "sępił" na jakiś motor wytargany nie wiadomo skąd :facepalm:

Najgorsza jak człowiek do końca nie wie co z czym i tym samym pakuje się w jeszcze większy zgrzyt :thumbdown:

Zaliczyłem padaczkę ze wspomnianymi "kardiologami samochodu"... ale teraz wiem, że temat zostanie na dniach ogarnięty :banan:

melman_żyrafa pięknie naświtliłeś temat z OLEM z AZ'tu, nie stety on nic nie znalazł dla mnie ale również chciał pomóc :)

hutch1 dla Ciebie wielka graba z podesłaniem Siemiana, który to dał namiar na Bartka ze Sławy :hi: tam będzie auto robione =D

także koledzy forum jest Z A J E B I S T E !!! :wink:

Opublikowano

:thumbup1:

Daj znać jak auto będzie już na chodzie :naughty:

Opublikowano

Jasna sprawa =D postaram się opisać jak to Siemian ogarnie :dance:

ogólnie to jest już i czeka na mnie ASB z A6, oczywiście przeróbka będzie pompki wakum, szczególy podam po :wink:

termin następny tydzień także czekamy jeszcze chwilke :pali:

Opublikowano

hmm... to jak siedzi vacuum w a6? U nas siedzi na lewej głowicy (strona pasażera) i zasilana jest jednym z wałków rozrządu.

Opublikowano

z wywiadu polowego :decayed: po drugiej stronie, tam gdzie jest zaślepka - pod którą nota bene nic nie ma :grin: ach te indżeniery OOOO :co:

czyli przekładamy prawą stronę wałek z A4 plus jakaś tam zabudowa coś nie pamiętam :kwasny: ale jak ogarnę to napisze - reasumując nie taki diabeł straszny jak go malują, Polak ogaaaarnie :banan:

z rozmowy Siemian konkret fachmen także może wkońcu reanimuje moje pendolino :P

Opublikowano

to obstawiam, że zamiana polega na: zmianie wałków, pompy i obudowy rozrządu (górnej).

Faktycznie nieźle wymyślili... plus jest taki, że przy tej operacji możesz sobie głowice zobaczyć, ew. hydraulikę wymienić po kosztach :wink:

Opublikowano

wyobraź sobie, że lewej góry nawet nie ruszasz :P wymieniasz prawy wałek tylko :naughty: i to co napisałeś :wink:

co do silnika to ma najechane 80 tysi więc ogranicze się raczej do podstawowego serwisu - płyny, etc.

W zasadzie motor świeży, kompletny z turbiną i wtryskami, pewne źródło - notabene dzwoniłem do niego tydzien temu nie wiedząc że to on, z przypadku allegro i tam miał własnie kompletny silnik asb jeszcze w a4 wsadzony do odpalenia/sprawdzenia hehe także zatoczyłem kółko i wróciłem do niego :grin:

hutch1 bardzo chłopaka poleca, robił u niego 2 litry :OMG:

---------- Post dopisany 08-02-2014 at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2014 at 11:07 ----------

Panowie!

Od czego by tu zacząć... może wpierw OGROMNE podziękowania za zaangażowanie w mojej sprawie!!!

Szczerze mówiąc to myślałem już, że prędko tematu nie ogarnę i będę "sępił" na jakiś motor wytargany nie wiadomo skąd :facepalm:

Najgorsza jak człowiek do końca nie wie co z czym i tym samym pakuje się w jeszcze większy zgrzyt :thumbdown:

Zaliczyłem padaczkę ze wspomnianymi "kardiologami samochodu"... ale teraz wiem, że temat zostanie na dniach ogarnięty :banan:

melman_żyrafa pięknie naświtliłeś temat z OLEM z AZ'tu, nie stety on nic nie znalazł dla mnie ale również chciał pomóc :)

hutch1 dla Ciebie wielka graba z podesłaniem Siemiana, który to dał namiar na Bartka ze Sławy :hi: tam będzie auto robione =D

także koledzy forum jest Z A J E B I S T E !!! :wink:

Broda reanimowana, jest "nowy" motor z A6 ;) na nowych, poprawionych wtryskach AH :banan:

lata, śmiga, zaiwania jak cza :decayed:

na wiosnę wypadałoby moda wsadzić :jerk:

Opublikowano

No i super! Fajnie, że wszystko szybko się udało ogarnąć :)

Opublikowano

W końcu wiem jak to jeździ :P heh szacun za pomoc Panowie :D

melman ogarnąłeś już korektę moda? czy dalej taki żarłok jest :kwasny:

Opublikowano

Póki co to odkładam bo nie wiem czy nie zrobię korekty po wymianie SMIC'ów na jednego większego FMIC'a, wrzuceniu dodatkowego tłumika przelotowego i wywaleniu EGR. Poza tym muszę jeszcze zmienić termostat... Się trochę uzbierało... :grin:

Opublikowano
:slina: eeeeee co takiego :shock3: kali nie rozumieć :P
Opublikowano
Wojtek, dzwoń do AZ Serwisu- Właściciel (Olo) ma B7 z 3,0 TDI z A5 (chyba CAPA?), może coś podpowiedzą.

jest gdzieś jakiś temat czy szersze informacje na temat tego projektu?

Opublikowano
Wojtek, dzwoń do AZ Serwisu- Właściciel (Olo) ma B7 z 3,0 TDI z A5 (chyba CAPA?), może coś podpowiedzą.

jest gdzieś jakiś temat czy szersze informacje na temat tego projektu?

bardzo cieżki temat takiego swapa, w sumie tylko Olo to przerabiał u siebie w AZ. Chciałem u siebie to zrobić ale za dużo zachodu i też coś mi wspominał że temat ciężki do dogrania (coś z wtryskami i pracą jednostki) - nie wnikałem... reasumująć projektu jako tako nie ma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...