biggVv Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 :banan::banan::banan: ---------- Post dopisany at 11:51 ---------- Poprzedni post napisany at 11:50 ---------- dzięki czekam na znaK hutch!
hutch1 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Dostałem info że jest motor także Siemian będzie się do Ciebie odzywał.
biggVv Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 hutch szybko działasz, siemian juz do mnie podbija także tego
hutch1 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 No to fajnie życzę szybkiego ogarnięcia tematu.
biggVv Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 Panowie! Od czego by tu zacząć... może wpierw OGROMNE podziękowania za zaangażowanie w mojej sprawie!!! Szczerze mówiąc to myślałem już, że prędko tematu nie ogarnę i będę "sępił" na jakiś motor wytargany nie wiadomo skąd Najgorsza jak człowiek do końca nie wie co z czym i tym samym pakuje się w jeszcze większy zgrzyt Zaliczyłem padaczkę ze wspomnianymi "kardiologami samochodu"... ale teraz wiem, że temat zostanie na dniach ogarnięty melman_żyrafa pięknie naświtliłeś temat z OLEM z AZ'tu, nie stety on nic nie znalazł dla mnie ale również chciał pomóc hutch1 dla Ciebie wielka graba z podesłaniem Siemiana, który to dał namiar na Bartka ze Sławy tam będzie auto robione =D także koledzy forum jest Z A J E B I S T E !!!
melman_zyrafa Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Daj znać jak auto będzie już na chodzie
biggVv Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 Jasna sprawa =D postaram się opisać jak to Siemian ogarnie ogólnie to jest już i czeka na mnie ASB z A6, oczywiście przeróbka będzie pompki wakum, szczególy podam po termin następny tydzień także czekamy jeszcze chwilke
melman_zyrafa Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 hmm... to jak siedzi vacuum w a6? U nas siedzi na lewej głowicy (strona pasażera) i zasilana jest jednym z wałków rozrządu.
biggVv Opublikowano 15 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2014 z wywiadu polowego po drugiej stronie, tam gdzie jest zaślepka - pod którą nota bene nic nie ma ach te indżeniery OOOO czyli przekładamy prawą stronę wałek z A4 plus jakaś tam zabudowa coś nie pamiętam ale jak ogarnę to napisze - reasumując nie taki diabeł straszny jak go malują, Polak ogaaaarnie z rozmowy Siemian konkret fachmen także może wkońcu reanimuje moje pendolino
melman_zyrafa Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 to obstawiam, że zamiana polega na: zmianie wałków, pompy i obudowy rozrządu (górnej). Faktycznie nieźle wymyślili... plus jest taki, że przy tej operacji możesz sobie głowice zobaczyć, ew. hydraulikę wymienić po kosztach
biggVv Opublikowano 8 Lutego 2014 Autor Opublikowano 8 Lutego 2014 wyobraź sobie, że lewej góry nawet nie ruszasz wymieniasz prawy wałek tylko i to co napisałeś co do silnika to ma najechane 80 tysi więc ogranicze się raczej do podstawowego serwisu - płyny, etc. W zasadzie motor świeży, kompletny z turbiną i wtryskami, pewne źródło - notabene dzwoniłem do niego tydzien temu nie wiedząc że to on, z przypadku allegro i tam miał własnie kompletny silnik asb jeszcze w a4 wsadzony do odpalenia/sprawdzenia hehe także zatoczyłem kółko i wróciłem do niego hutch1 bardzo chłopaka poleca, robił u niego 2 litry ---------- Post dopisany 08-02-2014 at 14:00 ---------- Poprzedni post napisany 16-01-2014 at 11:07 ---------- Panowie! Od czego by tu zacząć... może wpierw OGROMNE podziękowania za zaangażowanie w mojej sprawie!!! Szczerze mówiąc to myślałem już, że prędko tematu nie ogarnę i będę "sępił" na jakiś motor wytargany nie wiadomo skąd Najgorsza jak człowiek do końca nie wie co z czym i tym samym pakuje się w jeszcze większy zgrzyt Zaliczyłem padaczkę ze wspomnianymi "kardiologami samochodu"... ale teraz wiem, że temat zostanie na dniach ogarnięty melman_żyrafa pięknie naświtliłeś temat z OLEM z AZ'tu, nie stety on nic nie znalazł dla mnie ale również chciał pomóc hutch1 dla Ciebie wielka graba z podesłaniem Siemiana, który to dał namiar na Bartka ze Sławy tam będzie auto robione =D także koledzy forum jest Z A J E B I S T E !!! Broda reanimowana, jest "nowy" motor z A6 na nowych, poprawionych wtryskach AH lata, śmiga, zaiwania jak cza na wiosnę wypadałoby moda wsadzić
melman_zyrafa Opublikowano 8 Lutego 2014 Opublikowano 8 Lutego 2014 No i super! Fajnie, że wszystko szybko się udało ogarnąć
biggVv Opublikowano 11 Lutego 2014 Autor Opublikowano 11 Lutego 2014 W końcu wiem jak to jeździ heh szacun za pomoc Panowie melman ogarnąłeś już korektę moda? czy dalej taki żarłok jest
melman_zyrafa Opublikowano 11 Lutego 2014 Opublikowano 11 Lutego 2014 Póki co to odkładam bo nie wiem czy nie zrobię korekty po wymianie SMIC'ów na jednego większego FMIC'a, wrzuceniu dodatkowego tłumika przelotowego i wywaleniu EGR. Poza tym muszę jeszcze zmienić termostat... Się trochę uzbierało...
biggVv Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Opublikowano 16 Lutego 2014 eeeeee co takiego kali nie rozumieć
yanosho Opublikowano 1 Marca 2014 Opublikowano 1 Marca 2014 Wojtek, dzwoń do AZ Serwisu- Właściciel (Olo) ma B7 z 3,0 TDI z A5 (chyba CAPA?), może coś podpowiedzą. jest gdzieś jakiś temat czy szersze informacje na temat tego projektu?
biggVv Opublikowano 8 Marca 2014 Autor Opublikowano 8 Marca 2014 Wojtek, dzwoń do AZ Serwisu- Właściciel (Olo) ma B7 z 3,0 TDI z A5 (chyba CAPA?), może coś podpowiedzą. jest gdzieś jakiś temat czy szersze informacje na temat tego projektu? bardzo cieżki temat takiego swapa, w sumie tylko Olo to przerabiał u siebie w AZ. Chciałem u siebie to zrobić ale za dużo zachodu i też coś mi wspominał że temat ciężki do dogrania (coś z wtryskami i pracą jednostki) - nie wnikałem... reasumująć projektu jako tako nie ma
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się