pepik Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 60 tys. lub co 5 lat Jak zastosujesz ori części możesz pojeździć dłużej.
fireman82 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Jakiej marki rolki i paski polecacie?
Tooomi Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Pasek continental,bosch lub gates Rolki ruville,ina lub skf.
vp-tdi Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 ja wymieniam jak sie zużyje ale to po minimum 3 latach bez wzgledu na przebieg.
Okruchos Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 kurde a mi mechanik mowil ze smialo 90 tys mozna przelatac.... rolki INA, pasek Conti
vp-tdi Opublikowano 12 Stycznia 2014 Opublikowano 12 Stycznia 2014 zależy jak sie jezdzi ,jak bardziej po miescie ,nie ryzykował bym ,tym bardziej ze wymiana jest łatwa i tania. (koszt najtanszych czesci a dobrych 150zl ) i wymieniasz co 2-3 lata lub co 30 tysi ,to sie oplaca. a to jak samemu lub z kims zrobisz ,jak sie nie znasz to nie stety trzeba komus zaplacić i lepiej kupic lepszy zestaw ale lepszy czy gorszy nie wielka roznica w jakosci a cena za niektore czesci powala. np z allegro koszt na lepszych to koszt nawet 600zl.
ciahciah Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 ori zestaw w aso kosztuje 4XXzł i jest na 90tys, a zamienniki są po 2XXzł i są na 60tys, wystarczy co jakiś czas skontrolować stan paska i naciąg napinacza a nie wymieniać co 30tys:) ori zestaw w ekstremalnych warunkach już po 20tys km wygląda jak by był po 50tys km, mój ma obecnie 78tys. km zrobione w nie ludzkich warunkach i wygląda spoko:)
wojtas9292 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 znajomy mechanik zaleca co 60 z racji jak to powiedział to już nie ta jakośc co była nawet ori części w sensie chodzi o sam pasek
Tommy Gun Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Demonizowanie i wzajemne nakręcanie z tymi 60 tys. Kontrolować stan i Conti czy Gates bez problemu wytrzyma 90 tys.
e2rd-85 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Ja przy każdym silniku z paskiem stosuję tą samą regułę 50kkm lub 5 lat
vp-tdi Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 każdy ma swoje widzi misie. i w dieslu trzeba o to dbać ,w benzyniaku jak ci peknie w zwyklym silniku nic sie nie dzieje ,zakladasz ustawiasz i jedziesz dalej
Mauros88 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 Jak nic sie nie dzieje jak sie urwie pasek rozrządu skoro 99% silników jest kolizyjne? Tak samo jak w Dieslu tłoki spotykają zawory po urwaniu paska
vp-tdi Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 czytaj dokladnie... zwykle beznyniaki peknie pasek nic sie nie dzieje ,no dzieje sie to ze auto sie zatrzymuje... i trzeba zalozyc nowy pasek ustawic i odjazd
vp-tdi Opublikowano 13 Stycznia 2014 Opublikowano 13 Stycznia 2014 zwykłe benzyniaki czyli jakie?? 8v
e2rd-85 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 w benzyniaku jak ci peknie w zwyklym silniku nic sie nie dzieje ,zakladasz ustawiasz i jedziesz dalej totalna bzdura
wojtas9292 Opublikowano 14 Stycznia 2014 Opublikowano 14 Stycznia 2014 .... cięzko trafic na silnik bezkolizyjny.. takie cuś to chyba muzeum.. ale jak ktoś ma 8v i na słowo leci do końca to pozdrawiam z lewego pasa ruchu xD.. 5 lat według mnie to za duży szmat czasu myśle że max 3 lata.... wszystko sie starzeje parcieje i traci na wytrzymałosci... kiedys wciśniesz gaz i usłyszysz tylko metaliczny straszny dżwiek jak twoje tłoki wala w zawory ałaa..:whip2:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się