Bzyk0001 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Witam koledzy noszę się z zamiarem kupna felg aluminiowych i nie wiem które wybrać?Mianowicie auto to audi a4 b7 2.0tdi quattro na seryjnym zawieszeniu. Wcześniej latałem na 17 opony 225/45/17( sprzedane) teraz zastaniawiam sie czy nie kupić 18 z firmy avus racing(włoskie) i opony do tego 215/45/18(8") (ET35) i chce was zapytać o rade czy zostać i kupić 17(7") z myślą chciałem założyć opony 215/50/17(ET 38) czy kupić 18? I czy 18 będzie dobrze wyglądać z taka oponą na seryjnym zawieszeniu i czy nie będzie aż tak problemowa jeśli chodzi o użytkowanie...nie jeżdze dużo głównie weekendami..rocznie około 20 tyś. Dziękuje za wszystkie odpowiedzi. Pozdrawiam Jacek.
Daviss7 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 ja osobiście uważam ze czym wieksze koło tym samochod sie lepiej prezentuje... ale to tylko moja opinia. wydaje mi sie ze opona 215, na kolo 18' bedzie troche za wąska.
Bzyk0001 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 9 Stycznia 2014 A jak jeśli chodzi o seryjne zawieszenie czy nie będzie kozy?tzn wyżej na 18 wyglądało? Bo jeszcze biorę pod uwagę oponę 225/45/18 żeby trochę opony było dla komfortu;) i właśnie mam dylemat..
greg2505 Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 225/40/18 lub 235/40/18 ja mam te drugie i jest ok ,różnicy wielkiej nie poczujesz(jeśli wogóle poczujez) między 17 a 18,co do zawieszenia duże koło zawsze lepiej wygląda przy obniżonym
Garet Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 225/45/17 = 225/40/18 Więc zakładając 18tki z oponą 225/40/18 nie zmienisz prześwitu bo te podane przeze mnie rozmiary są swoimi odpowiednikami:banan::banan::banan::banan:
iras_gda Opublikowano 9 Stycznia 2014 Opublikowano 9 Stycznia 2014 18 przy seryjnym zawieszeniu będzie wyglądać słabo. 17 na komfortowym zawieszeniu już wygląda nieciekawie Dla mnie różnica w komforcie między 17 a 18 jest odczuwalna. Obecnie mam 235/45/17 na Avusie i koło waży bardzo dużo, co wyraźnie czuć w osiągach i spalaniu Sam teraz poszedłbym w jakąś lekką felgę 17 i oponę 205/50/17, ewentualnie 215.
Bzyk0001 Opublikowano 10 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 10 Stycznia 2014 a co koledzy sądzicie o firmie felg? oto dokładny model który chce założyć AVUS Racing AF6 - Hyper Silver 18. Felgi AVUS Racing. Felgi.pl i raczej bedzie to 18 tylko teraz jaki profil czy wziąść 225/45/18 czy 225/40/18 czy może 215/45/18 ? co powiecie?
mAti_brd Opublikowano 10 Stycznia 2014 Opublikowano 10 Stycznia 2014 myślę że 225/40 r18 będzie ładnie się prezentować a zarazem trochę komfortu też zostanie
Dreamerek Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 może warto byłoby pomyslec również o tym, na jakiej jakości drogach będzie jeździć auto. Jeśli drogi są takiej jakości w Twojej okolicy jak średnia krajowa, to chyba lepiej 17stki.. imo 18stki pasują bardziej do s4 lub a4 b8 A Tobie proponowałbym opony z profilem 50mm tak, aby nic się nie wybijalo i nie było konieczności ''przesadnego'' hamowania przy progach zwalniających itd. pzdr
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się