Dev Opublikowano 11 Stycznia 2014 Opublikowano 11 Stycznia 2014 Na turbo masz tabliczke znamionowa. Ale w ASO po VINie będą wiedzieć. Trzeba sprawdzic jeszcze N75 a na koniec klapke WG.
gmroz Opublikowano 13 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 13 Stycznia 2014 Pisząc na serwis podawałem vin, sprawdzę tabliczkę, dzięki. Jest jakiś sposób oprócz podmiany na sprawdzenie N75 ? i co to znaczy klapka WG ? Pzdr G ---------- Post dopisany 13-01-2014 at 09:10 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 19:17 ---------- Co to jest za zawór ? zauważyłem iż jest uszkodzony, z góry dzięki. KLIK
wampir Opublikowano 15 Stycznia 2014 Opublikowano 15 Stycznia 2014 Dev, moglbys napisać coś o tym b7 co u Ciebie stoi? 230g/s to ile KM? co tam jest pomodzone?
gmroz Opublikowano 18 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2014 Drugi raz pojawił mi się taki błąd -> P0642 Audi Sensor Voltage Circuit 'A' Low Voltage Czy to może mieć związek z uszkodzonym zaworem ? - >Zawór foto Robiłem logi odnośnie działania tego zaworu odpowiedzialnego za sterowanie zmiennymi fazami w silniku i były w porządku, ale podejrzewam, że nie zawsze jest ok. Znalazłem również dwa tematy odnośnie błędu i opisują objawy trochę jak moje czasami słabsza moc i więcej pali. P0642 Code 2nd time in a little over a month DIY: Intake Flap Motor Replacement Chodzi o klapy w kolektorze, WG ?
Dev Opublikowano 18 Stycznia 2014 Opublikowano 18 Stycznia 2014 Dev, moglbys napisać coś o tym b7 co u Ciebie stoi? 230g/s to ile KM? co tam jest pomodzone? Juz nie stoi, pojechało Mialo zmieniane turbo, reszta seria. Ja robiłem tylko hamulce. Ma teraz 276kM ale bedzie wiecej bo sprzęgło nie trzymie.
gmroz Opublikowano 24 Marca 2014 Autor Opublikowano 24 Marca 2014 Wymieniłem zawór DV na najnowszą wersję i zrobiłem pomiar na hamowni wykres Podobno doładowanie jest OK. - Jeśli doładowanie w normie (hamownia) to czy jest sens sprawdzać zawór N75 ? - Nie sprawdzałem jeszcze klap WG, chcę oddać auto do sprawdzenia większej ilości podzespołów. Co oprócz klap WG zlecić do sprawdzenia ? N75, przeczyszczenie przepływki - przepustnicy, sonda, czujnik temp - wody, termostat, katalizator ? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Pozdrawiam G ---------- Post dopisany 24-03-2014 at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2014 at 13:30 ---------- Informacyjnie - Winowajcą okazała się przepustnica, staranne jej i okolic przeczyszczenie uwolniło auto od zamulenia, dziękuję wszystkim za pomoc.
turbobastard Opublikowano 24 Maja 2014 Opublikowano 24 Maja 2014 Wymieniłem zawór DV na najnowszą wersję i zrobiłem pomiar na hamowni wykresPodobno doładowanie jest OK. - Jeśli doładowanie w normie (hamownia) to czy jest sens sprawdzać zawór N75 ? - Nie sprawdzałem jeszcze klap WG, chcę oddać auto do sprawdzenia większej ilości podzespołów. Co oprócz klap WG zlecić do sprawdzenia ? N75, przeczyszczenie przepływki - przepustnicy, sonda, czujnik temp - wody, termostat, katalizator ? Z góry dziękuję za wszelkie sugestie. Pozdrawiam G ---------- Post dopisany 24-03-2014 at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2014 at 13:30 ---------- Informacyjnie - Winowajcą okazała się przepustnica, staranne jej i okolic przeczyszczenie uwolniło auto od zamulenia, dziękuję wszystkim za pomoc. Mozesz jakos rozwinac temat czyszczenia przepustnicy? Szukam ale jedynie sa jakies opisy do B5 i jakies potem adaptacje vagiem, w b7 pewnie jest inaczej?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się