Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TFSI prośba o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na turbo masz tabliczke znamionowa.

Ale w ASO po VINie będą wiedzieć.

Trzeba sprawdzic jeszcze N75 a na koniec klapke WG.

Opublikowano

Pisząc na serwis podawałem vin, sprawdzę tabliczkę, dzięki.

Jest jakiś sposób oprócz podmiany na sprawdzenie N75 ? i co to znaczy klapka WG ?

Pzdr

G

---------- Post dopisany 13-01-2014 at 09:10 ---------- Poprzedni post napisany 11-01-2014 at 19:17 ----------

Co to jest za zawór ? zauważyłem iż jest uszkodzony, z góry dzięki.

KLIK

Opublikowano

Dev, moglbys napisać coś o tym b7 co u Ciebie stoi? 230g/s to ile KM? co tam jest pomodzone?

Opublikowano

Drugi raz pojawił mi się taki błąd -> P0642 Audi Sensor Voltage Circuit 'A' Low Voltage

Czy to może mieć związek z uszkodzonym zaworem ? - >Zawór foto

Robiłem logi odnośnie działania tego zaworu odpowiedzialnego za sterowanie zmiennymi fazami w silniku i były w porządku, ale podejrzewam, że nie zawsze jest ok.

Znalazłem również dwa tematy odnośnie błędu i opisują objawy trochę jak moje czasami słabsza moc i więcej pali.

P0642 Code 2nd time in a little over a month

DIY: Intake Flap Motor Replacement

Chodzi o klapy w kolektorze, WG ?

Opublikowano
Dev, moglbys napisać coś o tym b7 co u Ciebie stoi? 230g/s to ile KM? co tam jest pomodzone?

Juz nie stoi, pojechało :grin:

Mialo zmieniane turbo, reszta seria.

Ja robiłem tylko hamulce. Ma teraz 276kM ale bedzie wiecej bo sprzęgło nie trzymie.

Opublikowano

Wymieniłem zawór DV na najnowszą wersję i zrobiłem pomiar na hamowni wykres

Podobno doładowanie jest OK.

- Jeśli doładowanie w normie (hamownia) to czy jest sens sprawdzać zawór N75 ?

- Nie sprawdzałem jeszcze klap WG, chcę oddać auto do sprawdzenia większej ilości podzespołów. Co oprócz klap WG zlecić do sprawdzenia ? N75, przeczyszczenie przepływki - przepustnicy, sonda, czujnik temp - wody, termostat, katalizator ?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam

G

---------- Post dopisany 24-03-2014 at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2014 at 13:30 ----------

Informacyjnie - Winowajcą okazała się przepustnica, staranne jej i okolic przeczyszczenie uwolniło auto od zamulenia, dziękuję wszystkim za pomoc.

Opublikowano
Wymieniłem zawór DV na najnowszą wersję i zrobiłem pomiar na hamowni wykres

Podobno doładowanie jest OK.

- Jeśli doładowanie w normie (hamownia) to czy jest sens sprawdzać zawór N75 ?

- Nie sprawdzałem jeszcze klap WG, chcę oddać auto do sprawdzenia większej ilości podzespołów. Co oprócz klap WG zlecić do sprawdzenia ? N75, przeczyszczenie przepływki - przepustnicy, sonda, czujnik temp - wody, termostat, katalizator ?

Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.

Pozdrawiam

G

---------- Post dopisany 24-03-2014 at 11:12 ---------- Poprzedni post napisany 18-02-2014 at 13:30 ----------

Informacyjnie - Winowajcą okazała się przepustnica, staranne jej i okolic przeczyszczenie uwolniło auto od zamulenia, dziękuję wszystkim za pomoc.

Mozesz jakos rozwinac temat czyszczenia przepustnicy? Szukam ale jedynie sa jakies opisy do B5 i jakies potem adaptacje vagiem, w b7 pewnie jest inaczej?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...