Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Licznik VDO zamiast JAEGER w Audi A4 B5


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Musisz szukać z cyfrowym zegarkiem

Opublikowano

Szukaj na olxie, na allegro mało ofert i ceny kosmiczne

Opublikowano

Znalazłem licznik anglika VDO polift http://allegro.pl/show_item.php?item=6019020943#thumb/2. Gość napisał,że "wszystkie pixele ok". Na jego innych aukcjach http://allegro.pl/audi-a3-8l-lift-zegary-licznik-1-8-i6557730848.html ; http://allegro.pl/zegary-audi-a3-8l-lift-1-9-tdi-angielskie-02r-i5669771426.html zegary mają foto z uruchomionym licznikiem, a tu tego nie ma :(. Zapytam czy ma takie foto lub czy mógłby takie zrobić. W jaki sposób można podłączyć "zegary na krótko"? Czy przy zakupie licznika muszę wziąć pin do immo i wsad czy serwis sam będzie w stanie to ogarnąć?

Opublikowano

Może i ma wszystkie pixele ok, pytanie czy fis nie zanika po nagrzaniu...

Tak idzie zegary podpiąć na krótko. poszukaj rozpiskę niebieskiej kostki, dajesz dwa plusy i trzy uziemienia.

Pin zawsze mozna sobie wydobyć

Opublikowano

Cześć!

Jakiś czas temu wyskoczył mi na wyświetlaczu 'pajączek', podejrzewam że mogło to mieć coś wspólnego z silnymi mrozami. Mam pół-FIS w Audi poliftowym '99.

Jest to mocno drażniące, dlatego chciałbym sobie podmienić wyświetlacz z innego licznika. 

Pytanie; czy podejdzie mi wyświetlacz z licznika 8D0920900M (Jaeger) do mojego 8D0920900H (VDO)?

 

Pozdrawiam forumowiczów

Opublikowano

Nie wyświetlacze są inne

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Obecnie mam licznik jaeger pół FIS (numeru niestety nie mam na tą chwilę) pacjent A4 b5, 1,8t grudzień 1999, czy podejdzie ten licznik? https://www.olx.pl/i2/oferta/licznik-vdo-audi-a4-b5-1-8t-pelny-fis-CID5-IDlWx1e.html?ref[0][path][0]=sent&ref[0][ajax]=1&ref[0][action]=myaccount&ref[0][method]=answers&ref[1][path][0]=3520603798&ref[1][params][ref][0][path][0]=sent&ref[1][params][ref][0][ajax]=1&ref[1][params][ref][0][action]=myaccount&ref[1][params][ref][0][method]=answers&ref[1][ajax]=1&ref[1][action]=myaccount&ref[1][method]=answer w jaegerze mam cyfrowy zegarek, a tu jest analogowy. 

Ewentualnie jakby mi mógł ktoś powiedzieć z jakim nr/ oznaczeniem szukać. 

Pozdrawiam 

Edytowane przez trout
Opublikowano

Szukaj z elektronicznym zegarkiem - początek musi mieć numer 8D0920

Opublikowano

Ok,  dziękuję. Bez problemu VDO podejdzie za jaegera? Tylko pozostanie kwestia podpięcia czujników, "spalonych" żarówek, "stopu", manetki? 

 

Opublikowano

Jest poradnik o tym , ile razy można pisać to samo

Opublikowano

Witam forumowiczów ponownie :)

Poskładałem wsio do kupy w wolnej chwili, efekt przesiadki na pełny FIS mega zadowalający :)

H1IFosK.jpg

Sorki za kiepską jakość..

Jeszcze została mi manetka do tempomatu, która była razem z gratami, ale póki co mam problem z sygnalizacją otwartych drzwi; polutowane wszystko tak jak należy wg. schematów i poradnika, ale na wszystkich 3 pinach podawana jest MASA po zapłonie niezależnie czy drzwi są otwarte, czy też nie - wskaźnik drzwi kierowcy tylko bangla ok (czyli ten, przy którym nic nie trzeba modzić przy przejściu na pełny FIS). Jak otworzę obojętnie które drzwi (po wlutowaniu tych przewodów), to pokazuje otwarte wszystkie drzwi. Ktoś wie dlaczego taka sytuacja jest?

8s1ixMr.png

Pozdrawiam

Opublikowano

Dlatego, że wlutowales się w stare przewody nie odcinając ich. Stare ucinasz i wpinasz te idące z szarej kostki 

Ps. To nie ten wątek 

Opublikowano

Dzięki, pomogło :)

Opublikowano

Witam.czy jest ktos moze z okolic krosna odrz.zielonej gory moze byc dalej kto doradzilby ,wymienil nieszczesny licznik,mam z nim problem z 2 lata i sie nasila,podejzewam procesor.po przerobieniu forum oczywiscie na vdo.samochod to 1,9 tdi awant pd 2000r.85kw.116km.ajm. numery nieszczesnego licznika 8D0920900H .Pozdrawiam wszystkich robicie tu kawal dobraj roboty.

Opublikowano

Witam mam auto z września 2000r. Z tego wynika że immo jest 3 generacji. Czy może mi ktoś krok po kroku napisać jak adaptować immo i kluczyki na nowym liczniku full fis vdo? Stary licznik to jaeger 1/2 fis. Może być priv. Z góry dzięki:)

Opublikowano (edytowane)

Wrzesień 2000 nie jest jednoznaczy z immo3 , wejdz w 01engine i sprwdź czy jest Vin w polu extra - jak tak to immo3

 

Robisz tak: najlepiej spisujesz kodowanie i adaptacje 60 kanału ze starego licznika ( zawsze samemu to uzupełnisz z podpodowiedziami VAG jak nie zapiszesz ) 

 

Musisz mieć: 

- pin swojego auta - taki sam jest w liczniku i ECU 

- pin nowego licznika 

- wszystkie kluczyki które chcesz używać 

 

 

- wpinasz nowe zegary , kodujesz , adaptujesz w 60 kanale ( ustalasz prawidłową komunikację licznika z samochodem ) , po wpięciu nowych zegarów powinna migac kontrolka immo. W bloku pomiarowym 25 możesz sprawdzić komunikację immo z ECU ( 0 - brak , 1 - immo3 , 2 - immo2 ) 

 

- logujesz się do nowego licznika [ LOGIN-11 ] jego pinem 

- wchodzisz w kanał 50 adaptacji ( jeśli jest error spróbuj inną wersją vaga albo vcds lite albo polskim vagiem ) 

- w pierwszym okienku powinno być - [pin?] a wartośc adaptacji 32000 ( tak jest zawsze ) , jeśli jest [disabled ]to obok w okienku jest liczba minut do odblokowania adaptacji 

- w new value wpisujesz pin swojego auta z 0 przed ( czyli pin 1234 to wbijasz 01234 ) 

- zamiast [pin? pojawi się wait] , po krótkiej chwili powinien pojawić sie twój VIN i klikasz save. 

 

Wychodzisz z vaga , wyłączasz zapłon na około 1 minutę. 

 

Potem włączasz zapłon , ikonka immo chwilę pomiga i powinna zapalić się na stałe , wchodzi w zegary i jeśli w extra pojawi się twój VIN to adaptacja poszła pomyślnie. 

 

Teraz adapatacja kluczyków: 

 

- logujesz się do licznika pinem swojego auta ( tak w trakcie adaptacji zmienił się ) 

- wchodzisz w adaptację 21 kanału , wpisujesz w new value liczbę kluczyków klikasz test i save 

- wyłączasz zapłono wyciągasz kluczyk i wkładasz po kolei tyle ile masz 

 

Edytowane przez Banan
Opublikowano

@Banan utwórz wątek z powyższym opisem bo tak co chwila ktoś będzie o to pytał :decayed:

Opublikowano
W dniu 29.12.2017 o 10:43, pawel0011 napisał:

Witam.czy jest ktos moze z okolic krosna odrz.zielonej gory moze byc dalej kto doradzilby ,wymienil nieszczesny licznik,mam z nim problem z 2 lata i sie nasila,podejzewam procesor.po przerobieniu forum oczywiscie na vdo.samochod to 1,9 tdi awant pd 2000r.85kw.116km.ajm. numery nieszczesnego licznika 8D0920900H .Pozdrawiam wszystkich robicie tu kawal dobraj roboty.

Pisz pw

Opublikowano (edytowane)

Oki zrobie

 

proszę bardzo: 

 

Edytowane przez Banan
Opublikowano

 

ca562b28414595c739778b02c6a3

 

 Zakładam że zegary które mają naklejkę z numerami identycznymi jakie pokazuje VCDS w zakładce extra mają immo gen3. Czy ktoś mógłby potwierdzić lub obalić taką tezę ? 

Na podstawie tego pierwszego zdjęcia wnioskuję że zegary mają soft d12 czyli nowszy o kilka generacji niż sprawdzałeś.  Z tego co na aukcjach piszą to są to zegary z aut poliftowych 

UP

Ktoś? coś? 

ten temat ma większy zasięg dlatego wrzucam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...