Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Logi do oceny


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Zerknijcie na logi czy wszystko w porządku, wiem, że mam dwie małe nieszczelności i chyba turbo mogłoby wstawać trochę szybciej.. ale ja jetem amatorem ;) dlatego piszcie co Wy tu widzicie ;)

Grupy: 115,118 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 002,033 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

Grupy: 003,020 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM

pozdro

Opublikowano

Ok, ogarnij szczelność, turbina już nie może utrzymać do końca doładowania, jak wyeliminujesz wszystkie nieszczelności to może sie poprawi.

Opublikowano

jak czytać te wartości CF w grupie 20 ? może mi ktoś wyjaśnić co one pokazują ?

Opublikowano

wyglada na DVkę

Opublikowano

w bloku 20 jest podawna korekcja zapłonu po stuku .

Opublikowano

rozumiem ze logi sa w miare OK w takim razie ? Dev gdzies pisałeś ze za przerobienie K03 na K03s bierzesz tysiaka dobrze zrozumiałem ?

Opublikowano

Taka korekcja zapłonu w 020 jest ok szczególnie ze auto po programie, niestety 0,8 bar przy 6 tys to dla małej k03 to juz nie lada wyzwanie po jakims tam przebiegu.

Wysłane za pomoca sputnika.

Opublikowano

Wg słów jednego z tunerów lepiej jest aby były lekkie stuki niż jakby były zera po strojeniu. Wtedy jest pewność, że zapłon jest możliwie najwyższy w danej konfiguracji. Jeżeli lejesz Pb98 to możesz dla porownania zalać shell nitro+ 100 i znowu zrobić logi kanału 3 i 20. Zobaczysz, ze wartość BTDC podskoczy, a cofanie zapłonów będzie mniejsze na kanale 20tym.

Pewnie jak zrobisz u siebie logi w upalny dzien to może być jeszcze wieksze cofanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...