Srokol 0 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 hmm tego to ja juz nie wiem, nie bylo mnie jak je zakladal,cos czuje ze i tak nie minie mnie ich ponowne wyciagniecie wiec wtedy to juz dopilnuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 (edytowane) Dziwne jest to ze jest znacznie gorzej niz było, moze poprostu nie przeszlifowal gniazd i scieło oringi nowe, moze niewyczyscil pod podkladke, moze tak jak kolega pisze czyscił Rozpylacze z nagaru szczotką, niewiadomo. Bedziesz mial kabel zrób logi wtedy wrzuć, popatrzymy pomyślimy coś zasugerujemy, pojedziesz jeszcze raz na wymiane ale tak zebyś widział co robi i jak. Albo do innego mechanika. Według mnie to problem jast na wszystkich poza 1. Znaczniejszy na 2, 3 i cos niewiele na 4. Bo gdyby był problem tylko na 2-3 to 1-4 byly by zblizone, ale tu by sie zdały jakieś logi bo cięzko coś powiedzieć o urywku takim. Korekcje stoją tak w miejscu czy zmieniają sie? Znacznie? Czy tylko odrobine? Jakie bipy (kanał 23) ? Edytowane 25 Lutego 2016 przez nik23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Srokol 0 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 korekcjie sie zmienialy napewno ale nieiwem jak bardzo, jak przytrzymalem na 1300 obrotow to na wszystkich cylindrach sie wyrownalo i wszedzie bylo w okolice 0 +-, BIPY niewiem jakie byly ale jutro juz wsztsko porobie, napewno (018) bylo wszedzie 0. tez na czasie podjade i sprawdze czy jest dobra kompresjia silnika i mam tez pompe vacum moze ona robi tez robote?? wszystkie logi robic na rozgrzanym silniku czy zrobic tez na zimnym zaraz po zapaleniu auta?? końcówek nie potraktował szmatą lub szczotką ,bo trochę dziwne że jest gorzej niż było nie potraktowal?? Trzeba wyczyscic ale nie szczotka tylko oczyscic z nagaru tak?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 z tego co czytałem i wielu pisze ,żeby nie czyścić końcówek bo się zatykają ,oczyszcza się powierzchnię pod podkładką miedzianą z nagaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Zadnego skrobania rozpylacza! Logi na rozgrzanym 90stopni interesuja mnie 13 23 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Srokol 0 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 statyczne zrobie ale z dynamicznymi niewiem czy bede mial kogos do pomocy, same statyczne na poczatek wystarcza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 25 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2016 Tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 26 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2016 http://vaglog.pl/log_251968.htmla więc wymieniłem uszczelniacze i zamieniłem 3 pompkę z 4 ,korekcje poszły za pompką ,jutro rozgrzeję auto i zobaczę jak jest na ciepłym,luz ustawiony na 225 zmienię jeszcze na 180 może będzie lepiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KoJ@K 594 Opublikowano 27 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2016 A objawy zniknely? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 jeszcze go nie rozgrzałem ,więc nie wiem czy będzie telepało ,wczoraj już było późno ,dzisiaj odpaliłem i jakby lepiej ,równiej zapalił ,zrobię jeszcze regulację na 180 i zobaczymy jak będzie teoretycznie powinny polepszyć się korekcje,tak było u szwagra ,na 180 blisko zera,na 225 ok+ - 0.5 ,0.7 ustawiony na 180 stopni ,po rozgrzaniu auta, póki co nie telepie i jakby lepiej się zbiera ,zloguję i wkleję jak to wygląda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Srokol 0 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) witam doszedl do mnie kabelek i zrobilem logi (mam nadzieje ze dobrze) tylko nie moglem ich dac na ta strone z logami (za duzy rozmiar itp.) wiec wrzucam tak i prosze o ocene i od razu dziekuje za jakie kolwiek rady i opinie http://www.fotosik.pl/zdjecie/345fd129efc8c708 http://www.fotosik.pl/zdjecie/665c40a68a330ba0 http://www.fotosik.pl/zdjecie/bb70ee7dee243d7f udalo mi sie zrobic kolejne i wrzucic tu wiec bedzie bardziej przejzyscie : http://vaglog.pl/log_252295.html http://vaglog.pl/log_252299.html http://vaglog.pl/log_252300.html http://vaglog.pl/log_252301.html Edytowane 28 Lutego 2016 przez Srokol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daros 3 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 ustawiony na 180 stopni ,po rozgrzaniu auta, póki co nie telepie i jakby lepiej się zbiera ,zloguję i wkleję jak to wygląda Już na nastawach 225` masz dobre logi. Podejrzewam, że teraz będzie minimalnie lepiej. Warto zastosować płukankę do wtryskiwaczy Lique Moly Diesel Spulung 2666. Potrafi zdziałać cuda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 Ok spróbuję, nic nie zaszkodzi , a może pomóc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 witam http://vaglog.pl/log_252295.html http://vaglog.pl/log_252299.html http://vaglog.pl/log_252300.html http://vaglog.pl/log_252301.html Korekcje i bipy dla pompek 2,3,4 sa troche podniesione, coś sie pogorszyło po tej wymianie uszczelnień, albo ktoś coś schrzanił albo zaczynają być już jakies niewielkie oznaki zużycia sie pompek, przy takich logach spokojnie mozna jeździć wszystko jest jeszcze w granicach normy, nie mniej po wymianie uszczelnień jest gorzej niż było, ktoś coś nieumiejętnie zrobił. A i najważniejsze to logi na rozgrzanym 90stopni? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Srokol 0 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 witam http://vaglog.pl/log_252295.html http://vaglog.pl/log_252299.html http://vaglog.pl/log_252300.html http://vaglog.pl/log_252301.html Korekcje i bipy dla pompek 2,3,4 sa troche podniesione, coś sie pogorszyło po tej wymianie uszczelnień, albo ktoś coś schrzanił albo zaczynają być już jakies niewielkie oznaki zużycia sie pompek, przy takich logach spokojnie mozna jeździć wszystko jest jeszcze w granicach normy, nie mniej po wymianie uszczelnień jest gorzej niż było, ktoś coś nieumiejętnie zrobił. A i najważniejsze to logi na rozgrzanym 90stopni? tak to logi na rozgrzanym silniku,powiem Ci tak ze co do mechanika to jestem przekonany ze zrobil dobrze , moj problem teraz minol juz auto pali za kazdym razem a przyczyna bylo to ze we filtrze PALIWA mialem wode (doslownie wode) wymienilem filtr i wszystko wrocilo do normy, jedynie te korekcjie i boje sie ze to ja zajechalem te wtryski tym ze cos bylo w ropie bo tamte korekcjie calkiem przed to byly robione miesiac temu a przez ten czas zrobilem jakies 3,5 K kilometrow, zalalem dobra rope i przejezdze ten bak i wtedy zobacze czy nadal zostala woda we filtrze i dziwi mnie to bo ojciec jak i wujek z za plotu tankuja tam gdzie ja i mieli we filtrze czysciutka rope, jeszcze mysle zeby przeczyscic wtryski jakims preparatem?? co o tym sadzisz?? I jakim najplepiej to zrobic ?? A co do tych BIPOW to co to oznacza jak sa juz wysokie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bercik2 3 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 W dziale techniczne -->silniki diesla jest podwieszony temat o czyszczeniu pompowtryskow. Wysłane z mojego myPhone ARTIS przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) jeszcze mysle zeby przeczyscic wtryski jakims preparatem?? co o tym sadzisz?? I jakim najplepiej to zrobic ?? A co do tych BIPOW to co to oznacza jak sa juz wysokie??Liqui molly diesel spulung około 50-60pln za0,5l najlepiej z słoika przez dwa filterki do benzyny (filterki kupi w byle sklepie po 5.5pln) do tego z 2m wężykaBip natomiast to czas otwarcia elektrozaworu. Sterownik ma przewidziany czas i jeżeli pompka jest dłużej otwarta to bip jest na+ takie odchylenie od czasu optymalnego Edytowane 28 Lutego 2016 przez nik23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mateusz233 2 Opublikowano 28 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2016 (edytowane) Czy jest się czym martwić jak korekcja na pierwszym dochodzi do 1,20 mg ? Silnik chodzi idealnie, nic się nie dzieje. Edytowane 28 Lutego 2016 przez mateusz233 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg2505 143 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 (edytowane) jak nic się nie dzieje to nic nie ruszaj logi po regulacji na 180stopni http://vaglog.pl/log_252502.html Edytowane 29 Lutego 2016 przez greg2505 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 29 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Lutego 2016 jak nic się nie dzieje to nic nie ruszaj logi po regulacji na 180stopni http://vaglog.pl/log_252502.html Ladnie pracuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się