Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[TDI PD] Czy pompowtryskiwacze mam do wymiany ? Porady...


lisek120

Rekomendowane odpowiedzi

@TERRORYM Poczytaj / przeanalizuj ten temat i sam dojdziesz co i jak:  https://a4-klub.pl/topic/382742-diagnostyka-pompowtrysków-vag-comvcds/

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu wymieniane pompki dziś problem powraca na 2 cyl. Wartosc 2.99 i trzepie silnikiem i dymi na 3 cyl. Wartośc 1.40 reszta poniżej wartości 1.00.
Wykryto brak spalania na cyl. Drugim to samo miałem miesiąc temu pompki wymienione spokój był i teraz znow to samo już 2 razy pompki były robione

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ktoru wtrysk leje 1 czy 3? Jaka koncowka musi byc do awx?
_20170226_204033.thumb.JPG.1c1b5b2923559681b30603a900f0d8b5.JPG

Tak, czy inaczej 1 i 3 są rozjechane trochę. Niedługo będzie szykować się ich regeneracja lub naprawa. Jeśli nie ma uporczywych objawów na nich i nie chcesz ich robić, dokoncz je ale już w między czasie rozglądając się za nowymi.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To może warto wiązkę sprawdzić i kompresję ? Albo tak wychodzi regeneracja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu wymieniane pompki dziś problem powraca na 2 cyl. Wartosc 2.99 i trzepie silnikiem i dymi na 3 cyl. Wartośc 1.40 reszta poniżej wartości 1.00.
Wykryto brak spalania na cyl. Drugim to samo miałem miesiąc temu pompki wymienione spokój był i teraz znow to samo już 2 razy pompki były robione

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka



Ktoś coś ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miesiąc temu wymieniane pompki dziś problem powraca na 2 cyl. Wartosc 2.99 i trzepie silnikiem i dymi na 3 cyl. Wartośc 1.40 reszta poniżej wartości 1.00.
Wykryto brak spalania na cyl. Drugim to samo miałem miesiąc temu pompki wymienione spokój był i teraz znow to samo już 2 razy pompki były robione


To może warto wiązkę sprawdzić i kompresję ? Albo tak wychodzi regeneracja...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To cos jest nie tak już 3 raz bym regenerował. Kompresje jak sprawdzić ? I wiązke ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A powiedz proszę, jakie paliwo lejesz i gdzie tankujesz? Bo może to być też wina złego paliwa i kończy szybko wtryski...

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na orlenie ekodiesel czasem verve bo najbliżej 15 km czasem na shellu ale to trza jechać troche jak na shellu to power nitro plus

 

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orlen kiedyś nie miał złego diesla, krakowskie MPK na tym jeździło, teraz to nie wiem, paliwo może mieć znaczenie chociaż nie koniecznie u ciebie skoro piszesz ze wtryski 3x robione. Może mają dość i regeneracja już nie pomaga na długo? Fajnie by było gdybyś miał od kogoś na podmiany, wiedział byś czy to wtryskow wina.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Orlen kiedyś nie miał złego diesla, krakowskie MPK na tym jeździło, teraz to nie wiem, paliwo może mieć znaczenie chociaż nie koniecznie u ciebie skoro piszesz ze wtryski 3x robione. Może mają dość i regeneracja już nie pomaga na długo? Fajnie by było gdybyś miał od kogoś na podmiany, wiedział byś czy to wtryskow wina.

Wysłane z mojego GT-I9505 przy użyciu Tapatalka



Z tego co zauważyłem to synchro wałka skacze ma -1.7 za chwile -2.2 czasem -2.8. Może wałek się kończy ?

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek albo napinacz, jak już :cool1:

zawsze skacze, przeciętnie ok. 0,6 st.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pasek albo napinacz, jak już :cool1:
zawsze skacze, przeciętnie ok. 0,6 st.

Jakieś logi wam zrobić?? Ściągałem pokrywe dziś i wałek jest taki sobie

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, wymieniałem świeżo wałek i szklanki w związku z tym że się niemiłosiernie wytarł (zaczęło się od kiepskiego odpalania i mułowatości zanim załączyło się turbo), przy okazji pokusiłem się o sprawdzenie pompowtrysków - w linku poniżej raport z badania każdej sztuki.
https://drive.google.com/drive/folders/0B6e5U1jjt1HMbWhRS1pWTlZWZ1E?usp=sharing
Pytanie: czy ktoś ogarnia taki raport? Ja tylko dowiedziałem się że 1 z nich jest dobry, reszta już niby nadaje się do regeneracji ale póki co odstraszyła mnie cena takiej usługi - krzyknęli 800zł od sztuki. Silnik poskładany, co do dynamiki jest o niebo lepiej niż było, zobaczymy jak z odpalaniem na zimnym.

Jeśli ktoś byłby w stanie powiedzieć coś więcej o stanie moich pompek to będę bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie korekcja na 4 cyl leci z 0.70 do 1.40 po włączeniu klimy. Dlaczego tak jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większe obciążenie silnika to i większa dawka paliwa musi być podana... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tak ale żeby korekcja aż o tyle szła w górę? Mam pompki po regeneracji i nie wiem czy tak ma być

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...