POWER-KRIS Opublikowano 20 Września 2014 Opublikowano 20 Września 2014 No może, mam na 0 i co bym nie robił to idzie max do - 0,6.
kollrong Opublikowano 28 Września 2014 Opublikowano 28 Września 2014 (edytowane) Witam Mam nastepujacy problem 2 miesiace temu robilem pompowtryskiwacz w nadarzynie a dziś silnik zaczol chodzić głośniej jak sprawdzilem grupe 013 na rozgrznym aucie to pokazalo mi takie dawki na 1 -0.96mg/str na 2 0.07mg/str na 3 0.64mg/str na 4 0.24 mg/str co oznaczają te dane który wtrysk nie domaga Proszę o pomoc. Zadnych bledow bipy w porzadku 1 pompowtrysk byl regenerowany na orginalnych podzespolach boscha Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka Edytowane 28 Września 2014 przez kollrong
MaxsteRR Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Dawki są w normie. Pierwszy pompowtryskiwacz/cylinder jest najmocniejszy, dlatego ma ujemną dawkę. Pamiętaj, że korekcje nie świadczą tylko o sprawności pompek, ale też samych cylindrów.
kollrong Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Aha to dobrze to słyszeć to co może powodować te drgania na jałowym wspomne takze ze dymi na bialo siwo pachnie nie przepalona ropą Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
MaxsteRR Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Sam montowałeś pompowtrysk po regeneracji? Założony był na nowych uszczelkach? Wyregulowana dźwigienka naciskająca pompwtyskiwacz?
kollrong Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Nie robił to mechanik który pracuje w warsztacie wiec chyba sie na tym zna aczkolwiek wszyscy wiemy jacy sa mechanicy od zamontowania minely 2 miesiace przejechalen ok 1000km Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
MaxsteRR Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Wczoraj logowałem Sharana 130KM kolegi. Mechanicy mówili mu, że pompowtryski ma wszystkie do wymiany, a ma w idealnym stanie. Mechanik regenerował, montował i ustawiał mu turbinę, a turbina z dołu nie ładuje, a na wyższych obrotach ładuje prawie 2 bary gdzie powinna 1,4! Biały dym może sugerować nieszczelność w układzie paliwowym. Może być tak, że Twój mechanik zamontował pompkę na starych oringach. Może być też tak, że założył nowe, ale nie wyszlifował gniazda na pompkę, które na pewno miało "wżer" na powierzchni, który mógł uszkodzić oring.
kollrong Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 A turbina może mieć coś z tym wspólnego bo od niedawna właśnie rozlancza mi sie przy wyższych obrotach i egr zaczyna cieknac choc wcześniej nie ciekl a niedawno był czyszczony Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
MaxsteRR Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Mocno cieknie z tego EGRu? Zobacz, czy nie masz oleju w rurach dolotowych. Jeśli chodzi o turbinę to mógłbyś zrobić logi dynamiczne kanału 011.
kollrong Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Troche z niego kapie wczesniej byl suchutki ale olej w rurze do intercoolera byl zawsze niewielkie ilości od wymiany oleju przejechalem 6tys i jak narazie bez dolewki poziom trzyma Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 Jak Ci turbo "odcina" na wyzszych obrotach to mozliwe, ze masz zapieczone kierownice w geometrii, zas smrod nie przepalonego paliwa moglby mowic o tym, ze ktoras pompka leje, jesli mozesz to zloguj korekcje i bipy w momencie odpalania zimnego auta.
soften Opublikowano 30 Września 2014 Opublikowano 30 Września 2014 (edytowane) Ja mam problem z telepaniem silnika i budy na jałowym logi w linku problem chyba z BIP-ami możecie zerknąć dzięki za wszelkie sugestie. Link >> http://a4-klub.pl/index.php?/topic/290482-audi-a4-b6-19-tdi-avf-prosze-o-opinie-logow-dziekuje/ Edytowane 30 Września 2014 przez soften
kollrong Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Teraz u mnie po postoju auta jak odpalam chodzi na 3 garach a w bloku 013 pierwsza pompka ma 2.99 jak dodaje gazu to zmienia sie na -1.34 wystarczy ze przejade 300m i silnik znow chodzi prawidlowo i odczyty w grupie sa ok dodam ze pompowtrysk na 1 cylindrze byl regenerowany na podzespolach boscha 2miesiace temu Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Czyli w momencie odpalania ta pompkaCi leje - mialem to samo, a po przejechaniu malej odleglosci silnik pracowal okej. Puszcza Ci lekkiego bąka podczas odpalania? Dzieje Ci sie to przy kazdym odpalaniu czy tylko wtedy jak auto jest "odstane" , jak postoi np przez noc ?
kollrong Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Nie za kazdym razem tylko jak postoi dłużej min np 2 lub3 godziny później jak jest ciepły odpale chodzi normalnie odrazu kopci mi na postoju bialym dymem czyli ten wtrysk jest uszkodzony? Bo mam na niego gwarancje Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
KoJ@K Opublikowano 12 Października 2014 Opublikowano 12 Października 2014 Masz cos takiego? Wymieniales oringi na pompkach i czy ich gniazda sa bardzo zuzyte ?
kollrong Opublikowano 15 Października 2014 Opublikowano 15 Października 2014 Podczas postoju mi tak bardzo nie kopci jak odpalam tez ok dopiero jak przegazuje go to puszcza dym turbina odłącza się za każdym razem tutaj zrobiłem jej log http://vaglog.pl/log_189635.html a co do tego zimnego odpalania to raz chodzi na 3 garach a raz nie tak wiec raz leje ta pompka a raz nie uszczelki na pompo wtryskach miałem wymieniane jak robili mi uszczelkę pod głowica głowica była obrabiana tak bynajmniej twierdził mechanik (wymienione były popychacze panewki i zawory )po zrobieniu głowicy było wszystko ok po miesiącu padł wtrysk na 1 cylindrze był zrobiony i wsadzony na nowych uszczelkach i na początku było ok dopiero po ok 3tyg zaczęło dymić i przenosić lekkie drgania na jałowym dobija mnie to auto od wymiany uszczelki zrobiłem 7tys poziom oleju trzyma stan
lisek120 Opublikowano 16 Października 2014 Autor Opublikowano 16 Października 2014 Moze uszczelniacze zaworowe... Ja mam podobnie z tym że mi po odpaleniu nie kopci tylko dopiero pod obciazeniem np jak wyjezdzam z garażu to widze lekki dymek ale jest on o wiele mniejszy niz na filmiku w sum ie mozna powiedziec ze to pikus w porownaniu z tym golfem, zauwazylem tez że jak po odpalenie przez jakis dystans jade sobie spokojnie to nie nie widze zadnego dymku, a jak przycisne bardziej na 1 i 2 to cos zostaje, ale u mnie jest wyciety kat . Elmer co z tym katem zmieni c na minus 1 jeden tak jak proponowal gregor? bo wydaje mi sie ze powyzej 3 tys nie ma tej mocy co wczesniej.
KoJ@K Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 Akurat na filmiku wygladalo to gorzej niz w rzeczywistosci, wyolbrzymione, kat tez wywalony, ale to nie ma nic do tego. Pompki byly szroty, a jedna przy odpalaniu lała, po ich wymianie(zalozylem od 130KM) dymu brak, spalanie rzeczywiste, chwilowe i srednie na fisie spadly - a po korekcie autko zapiedrala.
kollrong Opublikowano 16 Października 2014 Opublikowano 16 Października 2014 A u mnie ta pompka ktora leje przy odpalaniu jest po regeneracij wiec mam ja reklamowac? Kosztowalo mnie to 660zl Wysłane z mojego GT-I9205 przy użyciu Tapatalka
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się