GreGoriO Opublikowano 16 Stycznia 2014 Opublikowano 16 Stycznia 2014 Szukam do siebie nowych amortyzatorów. Mam zawieszenie 1BV, ponieważ polecacie KYB chciałem przyjrzeć się tym amorkom. zauważyłem pewną różnicę pomiędzy numerami. Ja u siebie mam jeszcze 8E0 413 031 BT, zmienione według ETKI na CN. chcąc kupić KYB, w ich katalogu znalazłem odpowiednik, jest to ogólna pozycja EXEL-G 341845. wpisując ten numer do sklepów internetowych wyskakuje mi że są odpowiednikiem innych, np CL. ETKA wskazuje ten numer jako zawieszenie 1BE, z kolei kolejna pozycja w sklepie mówi że są odpowiednikiem CC więc to znowu jest zawieszenie 1BA kodu CN w ogóle nie widzę. Amortyzator przód, gazowy KAYABA 341845 (Seat, Audi) - Motointegrator.pl - sklep internetowy czyli co...jeden model dla wszystkich wersji?? powiedzcie mi proszę czy mogę taki kupić czy muszę szukać konkretnie pod swoje BV. znalazłem też tanie (po przecenie 57%) amorki RECORD (francja), czy są coś warte? Juego de 2 amortiguadores delanteros RECORD 104534 a precios bajos
KOval81 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 Do zawieszenia S-Line Kayaba nie robiła nigdy zamienników, jeśli chodzi o B6 - wiem, bo przerabiałem temat przy okazji swojego ex-autka. Masz za to Monroe Reflex, albo Sachs wzmacniane, które są dostępne ogólnie w sklepach, jako amory do auta ze sportowym zawieszeniem. Excel-G to odpowiednik Bilestein'a B4, czy zawieszenia 1BA Na oznaczenia tak do końca nie patrz - ja zmieniałem zawieszenie w swojej C6 lift i niby wg etki są inne numery i wymiary niż w przed-lifcie, a jednak pasują zamiennie
bono Opublikowano 17 Stycznia 2014 Opublikowano 17 Stycznia 2014 a ten Monroe Reflex to jest identyczny jak ten Monroe co siedzi w Sline (1BV) ? Tez mam ten dylemat. Nie chcialbym wymienic amorkow a potem po 20 tys. miec klopot, ze cos nie bangla. Na tyle wrzucilem oryginalne do Sline -20mm, teraz przyszedl czas na przod.
KOval81 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Opublikowano 22 Stycznia 2014 Z reguły i w większości w zawieszeniu 1BE/BV siedzi Sachs (zamiennie z Monroe), ale to jedna (podobna) półka jakościowa i cenowa. Monroe swojego czasu miał wadliwe serie, które po niewielu km potrafiły się wylać - nie wiem, jak jest w chwili obecnej
s27 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 GreGoriO jak rozgryziesz temat z doborem amortyzatorów to pochwal się co wybrałeś, mam oryginalne S-line 1BV i podejrzewam że będę musiał kupić komplecik 4 szt. Do normalnych aut od 10 lat zakładałem KYB ze względu na cenę i dobrą jakość Odnośnie amorków RECORD to nie polecam, chłopak kupił ostatnio tanie SRL i po wymianie trzymają 48% a stare miały 52%; zarabia tylko mechanik a ty tracisz czas i nerwy
GreGoriO Opublikowano 24 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 24 Stycznia 2014 B6 lub B8...tu mam dylemat
pajda Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 B6 lub B8...tu mam dylemat ja mam cały zestaw pro kit a tam sa springi -30mm eibach + B8 właśnie , też myslałem czy nie dać B6 ale gości mi doradził żebym wzioł B8 do tak jest robiony zestaw i nie żałuje bo jeździ się super, kiedys miałem amory BV i leżą w garazu bo do mnie za twardo. Zestaw który kupilem jest rewelacyjny długo szukałem optymalnego rozwiazania , kupowałem różne springi i amory. Nastepny razem biore zestaw pro kita w ciemno
GreGoriO Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Dzisiaj znalazłem w sklepie amortyzatory BOGE, mają do zawieszenia sportowego? Cena to 120€ za sztukę, dobra cena zważywszy że reklamować mogę na miejscu, bez bawienia się w wysyłkę... Gość twierdzi że jakość porównywalna z SACHSem Ktoś o nich coś powie?
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Boge to OE audi wiec nie wiem o co temu gosciowi chodzi
GreGoriO Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 Oj nie, w poniedziałek spróbuje wrzucić. Ale jeśli są OK to we wtorek i tak chciałem zanawiać więc najpóźniej wtorek podam ---------- Post dopisany at 19:00 ---------- Poprzedni post napisany at 18:06 ---------- jeśli dobrze znalazłem to chyba ten....podobna strona do tej co szukał u siebie w katalogu. Amortyzator BOGE: Audi A4 Avant (8E5, B6) 2.5 TDI 163KM | Sklep iParts.pl ---------- Post dopisany at 19:18 ---------- Poprzedni post napisany at 19:00 ---------- sprawdziłem numery OEM i wychodzi że jest to zamiennik do 1BE...hmm. ---------- Post dopisany at 19:31 ---------- Poprzedni post napisany at 19:18 ---------- jak to w końcu jest...może ktoś opisać jak wygląda różnica pomiędzy 1BE a 1BV czymś się amorki różnią?? klasa wagowa jest dla mnie oczywista ale reszta?
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Moga byc twardsze lub o innej charakterystyce. No i sprezyny. Tez inne.
GreGoriO Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 No właśnie...mogą. Sprężyny zostają moje, więc wymiana tylko amorków. Z tego co widzę na necie to znalazłem tylko jednej firmy, które wyraźnie miały wpisane 1BV, reszta podaje jako zamienniki które po sprawdzeniu w Etka wskazują na 1BA lub 1BE... To może inaczej..czy długość amortyzatorów różni się pomiędzy tymi rodzajami zawieszenia? a sprężyny? Bo jeśli jest jedna długość amortyzatorów a obniżenie fabryczne zostało uzyskane springami to nie ma potrzeby zawracać sobie głowy? co ty na to?
Dev Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Wydaje mi sie ze te sprezyny beda dobre. Jak kupisz i zdejmiesz stare to sobie porownasz.
GreGoriO Opublikowano 25 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 25 Stycznia 2014 właśnie chyba tylko to pozostanie, kupić przymierzyć. zawsze można zwrócić ---------- Post dopisany at 21:08 ---------- Poprzedni post napisany at 20:41 ---------- znalzałem tak... TRW, które są do 1BV Longitud 1 [mm] : 624▪ Longitud 2 [mm] : 479 Juego de 2 amortiguadores TRW JGS2423T a precios bajos Gabriel...zamiennik wskazany na stronie powyżej. Długość 1 [mm]: 624Długość 2 [mm]: 479 Amortyzator GABRIEL G51067 | Sklep motoryzacyjny S-Auto Teraz zamiennik dla 1BE, ponownie strona hiszpańska Juego de 2 amortiguadores delanteros TRW JGS1901T a precios bajos Longitud 1 [mm] : 624▪ Longitud 2 [mm] : 479 wygląda na to że są identycznej długości i mają taki sam skok.
PhiL Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Przerabiałem temat u siebie B5 FWD, nie wiem jak jest w B6 ale może być podobnie więc też warto zwrócić na to uwagę. BA różniły się długością od BE i BV, które miały taką samą, ale tylne amortyzatory BE i BV różniły się z kolei średnicą tłoka. BV były solidniejsze i miały 2 mm szerszy tłok niż wszystkie inne zawieszenia.
MAT1000 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 B6 lub B8...tu mam dylemat ja mam cały zestaw pro kit a tam sa springi -30mm eibach + B8 właśnie , też myslałem czy nie dać B6 ale gości mi doradził żebym wzioł B8 do tak jest robiony zestaw i nie żałuje bo jeździ się super, kiedys miałem amory BV i leżą w garazu bo do mnie za twardo. Zestaw który kupilem jest rewelacyjny długo szukałem optymalnego rozwiazania , kupowałem różne springi i amory. Nastepny razem biore zestaw pro kita w ciemno Czyli w porównaniu do 1BV kit eibach/bilstein jest bardziej miękki i komfortowy ???
dzik Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Bilstein B6 jest polecany do seryjnego zawiasu i ewentualnie 1BE B8 to tylko 1BV czyli pod obniżenie. Ja do siebie mam pod 1 Be już przygotowany zestaw Bilka właśnie B6 Sport który cenowo naprawdę wychodzi przyzwoicie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się