rybus85 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Proszę U mnie na podzespołach BRC.Od 17tyś i nic się nie dzieje.Spalanie około10litrów.Tu masz fotki: https://imageshack.com/i/0e40j2j https://imageshack.com/i/3u3zsnj https://imageshack.com/i/g4aw0yj Może i jest trochę bałagan,ale nie przeszkadza mi to,ważne że jeździ i nic się nie dzieje ;p A pod maskę zaglądam raz na półtora-dwa miesiące żeby dolać trochę oliwy
KS2507 Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Jaką masz ustawioną temp przełączenia na LPG i czy masz problem z szarpaniem na zimnym?
uris Opublikowano 15 Marca 2014 Opublikowano 15 Marca 2014 Proszę U mnie na podzespołach BRC.Od 17tyś i nic się nie dzieje.Spalanie około10litrów.Tu masz fotki:https://imageshack.com/i/0e40j2j https://imageshack.com/i/3u3zsnj https://imageshack.com/i/g4aw0yj Może i jest trochę bałagan,ale nie przeszkadza mi to,ważne że jeździ i nic się nie dzieje ;p A pod maskę zaglądam raz na półtora-dwa miesiące żeby dolać trochę oliwy Ciesze sie ze ci dziala ale montaz tej instalacji to niezly drut.
KS2507 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Jak widzisz właściciel zadowolony z instalacji,instalacje BRC potrafią dobrze działać nawet z 60cm przewodami pomiędzy wtryskami a wkrętkami. Te wtryski nie zmieszczą się pod osłonę ,mogłyby być zamontowane nad kolektorem. uris wrzuć fotki swojej instalki.
rybus85 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Kompletnie nic się nie dzieje.Temperatura ustawiona bodajże na 45 stopni i jak mocno depnę za mocno po przełączeniu to szarpnie.Ale to wiadomo temperatura za mała.A jak już ciepły to nic,zero różnicy.Gwarancja 2 lata bez limitu km na całą PL,serwis co 15 tyś.Mi zależało na działającej instalacji a nie czy mogę pokazywać instalację jako dzieło sztuki Tym bardziej trafiłem na promocje za 2690(normalna cena 3300)
uris Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 45*C to temperatura bardzo wysoka, instalacja nie jest dobrze ustawiona,ja u siebie mam np 23*C temp przełączania . A to jest zakładka odpowiedzialna za zubożenie
KS2507 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 45*C to dla mnie za wysoka temp przeważnie jeżdżę krótkie odcinki ok 10km,będę chciał ustawić 15-20*C uris jaką ty masz temp przełączenia? pochwal się fotkami. Znajomy zaproponował mi ,STAG hana i ZAVOLI N i w tej samej cenie BRC ,ale z tego względu że będę sam montował to wybrałem STAGA ,montowałem w Astrze i śmiga bez problemu od kilku lat,przełączenia 15*C.
uris Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Chwalić to się nie ma czym , moja instalacja ma już 6 lat i przejechane 180tys km , na początku miałem valtki wytrzymały 120tys a teraz mam RegFasty i na razie działają ,temp przełączania to 23*C .
rybus85 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Jak pytałem to taką temperaturę zaleca producent i oni nie zmieniają.Ogólnie jak były mrozy to przełączało się po około 5km.Nie jestem pewien ale chyba 45 stopni(a może 35...).Ogólnie jak pisałem nie przeszkadza mi to i wszytko działa jak powinno.Żadnych błędów,moc jest ,jeżdżę o połowę taniej więc na co narzekać No i nie zapomnę przynajmniej pojeździć trochę na benzynie ;p
KS2507 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Czujnik PS mógłby być w lepszym miejscy zamontowany. Ja reduktor planuję zamontować przy aku jeśli się zmieści.
uris Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Zalecane to jest 25*C i tak większość ustawia jak są problemy to instalatorzy podnoszą tą temperaturę na wyższą to jest najprostszy zabieg . 5km to niezły kosmos ;-) u mnie w zimie to po jakiś 2km się przełącza , różnica 2,5km to miesięcznie jakieś 75km na BP a to już dużo . Ile ci wchodzi gazu do baku i ile przejeżdżasz na " LPG " ---------- Post dopisany at 11:45 ---------- Poprzedni post napisany at 11:41 ---------- Czujnik PS mógłby być w lepszym miejscy zamontowany.Ja reduktor planuję zamontować przy aku jeśli się zmieści. Podstawowy błąd reduktor przy aku. !! nie rób tak Reduktor montuj pod zbiorniczkiem od płynu chłodzącego to najlepsze miejsce . Przy aku. będziesz miał problemy po za tym byle jakaś nieszczelność z marszu leci ci smród do kabiny , ktoś już miał właśnie tak zamontowane i szybko zmieniał piszę tu o ALT oczywiście .Komputer przy aku. się montuje .
KS2507 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Czas przełączenia jest też zależny od miejsca montażu reduktora,dlatego planuję go zamontować koło aku w zimie nie będzie chłodzony zimnym wiatrem a latem nie będzie ogrzewany on silnika.
uris Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Czas przełączenia jest też zależny od miejsca montażu reduktora,dlatego planuję go zamontować koło aku w zimie nie będzie chłodzony zimnym wiatrem a latem nie będzie ogrzewany on silnika. Twoje założenie rozumiem lecz jak już pisałem , nie jest to dobre miejsce .
rybus85 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Wchodzi jakieś 40 parę litrów i w zależności jak jeżdżę to robię 400 maks 450-470.I tak zalecają pojeździć trochę co jakiś czas na PB więc dla mnie jest to te 5km ;p Też gdzieś czytałem(bodajże na LPG forum że minimalna temperatura to 35 stopni-najbezpieczniej dla silnika,rozprężąnie gazu no i można reduktor załatwić).Ogólnie wolę zostawić jak jest niż kombinować.Zresztą co to za oszczędność 2km nawet w miesiącu ^^ Śmieszny pieniądz.Nawet przy moich przebiegach-miesięcznie 2500-3000km...
KS2507 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Zależy mi na szybkim przełączeniu na LPG ,więc zamontuję przy aku a jeśli będą problemy to przemontuję pod zbiorniczek ,co do ewentualnej nieszczelności to przynajmniej szybko będę o niej wiedział.
rybus85 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Teraz przy tych warunkach przełączył się po trochę ponad 2km ^^
Łukasz13 Opublikowano 16 Marca 2014 Opublikowano 16 Marca 2014 Chłopie przy aku będzie się pózniej przełanczał, zamontuja jak radzą koledzy po za tym jak założysz tak jak chcesz reduktor będzie najwyższym miejscem układu chłodzenia, domyslasz się jakie to moze wywołąć problemy?
KS2507 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 Instalacja zamontowana. STAG 4QBOX HANA ZŁOTE GOLD ZAVOLI ZETA N Reduktor zamontowałem jednak koło zbiornika płynu wspomagania ogrzewanie wpięte pod chłodnicę oleju,została jeszcze regulacja na trasie.
PitekA4 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 minimum temperatury do przęłączania zalecane przez chłopaków ze staga to 30 stopni, bez znaczenia czy zima czy lato (pod warunkiem, że instalka jest założona zgodnie ze sztuką, a nie przez Zenka spod bloku) ja się bawiłem temperaturami itd., bo miałem problemy zimą, a okazało się, że filtry zaje*ane, także wymiana poszła i całą zimę bez problemu się przełączał po jakichś 2 km na PB
KS2507 Opublikowano 23 Marca 2014 Opublikowano 23 Marca 2014 W poprzednim aucie ASTRA G zamontowałem zestaw, teraz żona jeździ . STAG 300 ISA2 HANA ZAVOLI ZETA N Od 3 lat śmiga bez problemu ,temp przełączenia 15*C ,ważne jest stosować filtry dobrej jakości. Link do fotek instalacji AUDI, Zaloguj - AUTOGAZ, STAG 200 300 KME SILVER GOLD SEC VALTEK MAGIC JET LPGTECH PROBLEMY BLAD SILNIKA
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się