Skocz do zawartości
IGNOROWANY

mało mocy po usunięciu DPF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

zamierzam kupic B7 BRD i dzis sprzedajacy byl w Tuning Tech Center Kraków gdzie shamowano autko i wyszło 186KM i 190Nm dodam,ze wczesniej wywalono DPF.Moje pytanie brzmi:czy bez DPF auto powinno miec wiecej mocy czy raczej ona spada?

Podobno przed wywaleniem DPF auto mialo okolo 200KM i 400Nm.

wydaje mi sie ze DPF to taki zamulacz ,ale moze ktos kompetentny sie wypowie.

Opublikowano

186KM i 190Nm a 200KM i 400Nm

Poczytaj jak lczy się moc, bo te wartości nie pasują.

Opublikowano

Faktycznie coś nie tak z tym 190 Nm. Benzyna ma więcej a ty piszesz o dieslu.

Opublikowano

jasne przepraszam chodzilo o 390 Nm

---------- Post dopisany at 17:31 ---------- Poprzedni post napisany at 15:49 ----------

o oto wykres

external_images_media_19132_IMAG0644.jpg

Opublikowano

DPF wycinany w tym samym miejscu co robiona mapa?

By zachowac moc trzeba by sczytac soft i w nim wylaczyc DPF. Jesli robila to inna firma jest szansa, ze olali to co bylo na ICU i wgrali calosc od siebie.

Tak czy inaczej spadek mocy z samego wyciecia gada raczej niemozliwy i przyczyny szukalbym w sofcie.

Opublikowano

tak wycinala ta sama firma

ponoc mozna bylo zrobic wiecej ale chodzilo o to zeby bylo bezpiecznie dla gratów

Opublikowano

Po wycięciu powinno pójść w górę a nie w dół chyba ze mieli gotowca i im się już nie chciało grzebac..

Opublikowano

przed wycieciem bylo 203KM i 413Nm a teraz taka lipa moze faktycznie gotowiec

koles jutro do nich jedzie z reklamacja

Opublikowano

To jest brd ,normalna sprawa, wtryski maja mniejsza wydajność

Opublikowano

wtryski byly wymienione na akcji serwisowej

a tak wyglada wczesniejszy wykres

1_WYKRES_B7.jpg

Opublikowano

witam

ja miałem w serii 185km i 385 nm z dpf a po zabiegu u rogala r performanc wyszło 206 km i 420 nm i nadal jest dpf. Nie widze więc powodu wywalać dpf z auta jeżeli wszystko jest z nim ok i działa normalnie ponieważ moim zdaniem lepiej jest doprowadzić auta do perfekcyjnego stanu mechanicznego to jest wtryski, turbo, podciśnienie, egr. jak wywalisz dpf to moim zdaniem dojdziesz max do 210-220 i do 420-440 nm. Wg. mnie to dpf do wywalenia jak np. wsadza się jakieś inne turbo np. gtb22vk. co do twoich problemów to coś na pewno jest nie tak bo jest spadek znaczny, a co do pytania czy wywalenie dpf da więcej koni powinno ale jak widać nie zawsze

Opublikowano

a czy jak jest usuniety DPF to mozna wylaczyc egr?moze to egr jest zapchany i trzeba go wyczyscic albo wylaczyc calkowicie?

Opublikowano

po tym wykresie na 390 nm widać że dość poźno wstaje to turbo może to jest jakaś przyczyna na pierwszym wykresie od mastersa widać że przy 2000 tys jest juz prawie 400 nm więc moim zdaniem wstało idealnie jak na turbo brd, a drugi wykres ten na 390 widać że wstaje źle bo przy 2000 tys jest coś ok 300 nm wg. mnie jest to przepaść więc jak było dobrze wcześniej to i po wywaleniu dpf powinno być ok

Opublikowano

Podciśnienia bądź soft skopany...

Opublikowano

a czy bez podlaczenia vaga dam rade sprawdzic te podcisnienia?na co mam zwrocic uwage?

Opublikowano

Po wywaleniu DPFa moc się nie zmienia...chyba że DPF był maga syfiasty to po usunięciu moc wróci do seryjnych parametrów.

Może na tej hamowni co wyszła mniejsza moc mają jakis słaby wentylator i w coolerze się gotowało pod koniec pomiaru i dlatego wynik wyszedł słabszy..

Trzeba było sprawdzić moc bezpośrednio przed wycinka i zaraz po na tej samej hamowni o byś widział co i jak a nie teraz szukasz dziury w całym :P

Opublikowano
To jest brd ,normalna sprawa, wtryski maja mniejsza wydajność

Jak mnie takie posty leczą :facepalm: czytaj całość, a nie szczekasz bez sensu :doh:

---------- Post dopisany at 09:32 ---------- Poprzedni post napisany at 09:30 ----------

wtryski byly wymienione na akcji serwisowej

a tak wyglada wczesniejszy wykres

http://s28.postimg.org/5l4vd2ds9/1_WYKRES_B7.jpg

A na akcji serwisowej był przed czy po programie na 200 KM?? Jeżeli po, to jest szansa, że panowie z ASO pogrzebali coś w sofcie i wgrali serie- często opisywany przypadek na forum. Koleś nie zauważył i pojechał na wycięcie DPF, co spowodowało faktyczne odmulenie samochodu, a dopiero po wizycie na hamowni wszystko wyszło.

Opublikowano

z tego co gosc mowil to dpf zostal wyciety po programie

kolego "kmink"szukam dziury w całym przed kupnem samochodu(zeby nie wdepnąć w gówno) wiec nie mialem mozliwosci sprawdzic mocy przed ani po wycince,a jedynie teraz moge pojechac do Aligatora zeby zdiagnozował auto i zrobil korekte softu(o ile zgodzi sie na to sprzedajacy)

Opublikowano

Ja tutaj nie widzę żadnego problemu, daj właścicielowi na paliwo, pojedź do tunera wgraj serie, potem serie bez dpfa i będzie wiadomo czy to program zwalony czy coś innego, a jak wyjdzie to samo to wgraj moda i sprawdź ile jest...może parę koni zdechło i tyle, naprawisz samochód i będzie ok...

Opublikowano

właśnie dlatego tak drążę temat zeby dojsc do tego co jest spieprzone bo moze poprostu jest to do naprawienia szybko i tanio bez wymiany turbiny czy innych takich...

wstepnie jestem umówiony na wizyte w Dynosofcie,ale jeszcze czekam co gosc powie po zgłoszeniu reklamacji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...