habeta Opublikowano 15 Sierpnia 2008 Opublikowano 15 Sierpnia 2008 witam mam dziwny efekt podczas przyśpieszania gdy spokojnie jade tak 1.5 tyś obrotuw i wcisne pedał do podłogi do brak przyśpieszenia nawet przy redukcji dopiero jak dojdzie do 3000 obr to ciągnie że wnęczności przylepiają sie do kręgosłupa a poniżej zwykły mół czego to morze być przyczyna wymieniłem już filtry komputer nic niepokazał * prosimy o stosowanie własciwego prefixu [Musashi]
loco87 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Dla tego silnika 3tys to takie min.
czaki22 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 Opublikowano 16 Sierpnia 2008 chyba soebi zartujesz, od dolnego zakresu zaczyna ładnie chodzic
Gość Daymoon Opublikowano 17 Sierpnia 2008 Opublikowano 17 Sierpnia 2008 napewno coś masz nie tak i poszukaj bo o tym gdzieś czytałem
kepasa Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 ja tak mam, po programie dostaje kopa przy 3.5 tys, ale Ty masz 2.6 więc powinien iść od dołu... przy turbince byłoby normalne
Gość Daymoon Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 a wogóle to przepływke sprawdź, :gwizdanie:
habeta Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 18 Sierpnia 2008 przepywka ok bo pokazalo by w vagu niema żadnych błęduw i mnie to dziwi :(a jesto morzliwe że mam nieszczelny wydech przed katalizatorem i sąda daje zle parametry
Gość Daymoon Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 nie wydaje mi sie że to od sondy bo wtedy miała by kopa takiego samego [br]Dopisany: 18 Sierpień 2008, 18:57 _________________________________________________słuchaj.....wsiadłem właśnie do mojej oooo i mam silnik 2.8 12V v6 czyli pod względem budowy identyczny jak twój i z szacunkiem mówię...... :gwizdanie:MAM TO SAMO to normalne - na to wygląda
danii1987- Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Opublikowano 18 Sierpnia 2008 sam z ciekawości wybrałem sie sprawdzić... I wrażenia podobne, poniżej 3000 trochę mułowato Ahh... nie ma to jak BMW na pasie obok obklejone znaczkami M3, dużo huku i wstyd spod świateł, to sie chłopaki zdziwili hehe
habeta Opublikowano 19 Sierpnia 2008 Autor Opublikowano 19 Sierpnia 2008 bardzo dzoękuje a już sie obawiałem jakiegoś czeskiego filmu w silniku jeszcze raz dziękuje
majkel_majki Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Nie zaobserwowałem takiego efektu u siebie Coś jest z Waszymi autami nie tak.
eMeM Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 dopiero jak dojdzie do 3000 obr to ciągnie że wnęczności przylepiają sie do kręgosłupa potwierdzam, cos masz nie tak :gwizdanie:
janSerce Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Opublikowano 20 Sierpnia 2008 Witam wszystkich! Ja u siebie zauważyłem że autko zaczyna przyjemnie ciągnąć od 2,5tys obr nie zależnie na jakim biegu jestem, wydaje mi się że to dolna granica dla tego silnika ale może się mylę? , może ktoś z szanownych forumowiczów dysponuje wykresami jak powinna prawidłowo wyglądać praca silnika ABC? Pozdro :>
EUROCHIP Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 przepywka ok bo pokazalo by w vagu niema żadnych błęduw i mnie to dziwi :(a jesto morzliwe że mam nieszczelny wydech przed katalizatorem i sąda daje zle parametry Sprawdz przeplywomierz w blokach pomiarowych. Jezeli przeplywka jest slaba zaden blad nie bedzie widoczny.
Gość Daymoon Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 ch dopiero jak dojdzie do 3000 obr to ciągnie że wnęczności przylepiają sie do kręgosłupa potwierdzam, cos masz nie tak :gwizdanie: chłopie ty masz 2.8 193KM a ten silnik jest zupełnie inny i ma inną że tak powiem elastyczność
majkel_majki Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Opublikowano 21 Sierpnia 2008 Chyba zaczyna nam się rozjeżdżać istota problemu.To jasne, że 2.6 nie będzie ciągnąć z równą siłą przy 1500 obr i prz 3000 gdzie zbliża się do maks. mom. obr, ale nie powinien mulić tylko ciągnąć do przodu, gdyż motor jest bardzo elastyczny. A z tego, jakie objawy podał Kolega habeta jest dla mnie jasne, że auto nienaturalnie muli do 3tys obr a później łapie oddech. I nie jest to związane z charakterystyką silnika, tylko z usterką jaka trapi ten egzemplarz. Kolega EUROCHIP mądrze radzi, sprawdź przepływomierz.
habeta Opublikowano 14 Września 2008 Autor Opublikowano 14 Września 2008 witam po rozbiurce gardzieli i przepustnicy już sie niedziwie że te silniki mają kompa od 3000 obr montowane sa tam 2 przepustnice jedna miejsza tak zwany tryb ekonomiczny i duża i która własnie sie otwiera od 3tyś dlatego jest taki efekt przyspieszenia tak ze na stardzie silnikiem np 1.8 morzemy dostać po batach ale puźniej pomachać papa i pośmiać z zdziwionej miny he
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się