Ksiądz Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 Chłopaki, może orientujecie się, czy dekor ramki zmiany biegów podejdzie od automatu do manuala?
tadeeek Opublikowano 23 Lipca 2016 Opublikowano 23 Lipca 2016 Witam, panowie można prosić o reupload zdjęć ?
Dominik Chlebowski Opublikowano 18 Sierpnia 2016 Opublikowano 18 Sierpnia 2016 :hi:witam w moim pierwszym DIY wiele osob zadawalo to pytanie jak wymienic listwy ozobne oraz pozostale elementy wiec postanowielm zabrac sie za porzadny opis wraz ze zdjeciami a wiec co nam bedzie potrzebne: wyjmaki do radia jesli mamy wersje 2 Din, w wersji 1Din mozliwe ze nie trzeba bedzie sie w nie zaopatrzyc iz popielniczka powinna sie dac latwo wyciagnac klucz nasadowy 8mm plaski srubokret do podwazenia kilku elementow wymiana dekorow w drzwiach jest najprostszym elementem wiec od nich zaczniemy 1. podwazamy poczatek listwy ozdobnej(osobisice chwytalem to palcami aby nic nie uszkodzic,odrapac) i ciegniemy do siebie, powinno byc 5 zaczepow i uwaga ostatni 6 element mocujacy jest wsuwany wiec nie ciagniemy go do siebie lecz przesuwamy do przodu i wtedy cala listwa ladnie wychodzi. robimy tak z wszystkimi czteroma listwami w drzwiach. Nowy dekor montujemy zas od mocowania numer 6 wsuwajac je na odpowiednie miejsce i reszta zatrzaskow jest juz wpychana, calosc powinna nam ladnie osiasc w gniazdach i nic nie powinno odstawac 2. jako drugim elementem wymiany zajmniemy sie tylnia popielniczka, otwieramy popielniczke i wyjmujemy calosc do gory odginamy sprezynke ktora siedzi na jednym z zawiasow i nastepnie podwazamy zawias z jednej lub z drugiej strony nowa pokrywke popielniczki mocujemy w ten sam sposob najpierw osadzamy zawiasy na ktorych sie trzyma i pamietamy o sprezyce aby trafila na swoje miejsce i wsadzamy spowrotem calosc na koniec tunelu 3. nastepnie zabieramy sie za ramke biegow oraz przednia popelniczke Wyjmujemy radio za pomoca wyjmakow i nastepnie wyciagamy klimatronic owieramy przednia popielniczke i chwytamy ramke biegow i unosimy ja z mieszkiem do gory(wersja dla manulanej skrzyni biegow), natomiast wesja dla automatu nie rozni sie zbytnio niczym poniewaz po podniesieniu ramki dzwigni zmiany biegow mamy juz na gotowo dostep mieszek trzyma sie ramki na 4 zaczepach ktore lekko odginamy i calosc ramki ladnie nam schodzi pipielniczke trzymaja 2 sruby 8mm ktore odkrecamy, nastepnie odpinamy wtyczke podswietlenia popielniczki ktora znajduje sie na dole po prawej stronie, wyciagamy calosc i podmieniamy elelmenty podpinamy wtyke oraz przykrecamy sruby i na koncu osadzamy ramke biegow w zaczepach 4. kolejnym etapem bedzie wymiana listwy ozdobnej kolo wlacznika swiatel oraz dluga listwa nad konsola przystepujemy do dzialania podwazajac zalepke skrzynki bezpiecznikow oraz ten sam elelmet po drugiej stronie nastepnie demontujemy schowek pod kierownica, trzymaja go 3 sruby oznaczone na zdjeciu, 2 od spodu i jedna z boku, pozostala czesc trzyma sie na zaczepach gdzie chwytamy calosc osoly i pociagamy do siebie. mamy teraz dostep do srob trzymajacych maly element ktory chcemy wymienic trzymaja go rowniez 3 sruby 2 sa bardzo latwo dostepne trzecia zas jest usytowana za wlacznikiem swiatel wyjmujemy wlacznik swiatel, odpinamy wtyke i odkrecamy wszytskie 3 sruby, nastepnie odpinamy wtyczke od przelacznikow CLH, DRL i regulacji swiatel, wyjmujemy panel i zakladamy do nowego elementu, niekrote wersje samochodow moga miec tylko sama zaslepke co ulatwi nam sprawe nastepnie demontujemy gorna ramke nad konsola za pomoca plaskiego srubokretu lub plaskiego podwaznika o ile takowy posiadamy za ramka mamy 2 z czterech sruby do odkrecenia znajdujace sie w rogach , nastepna znajduje sie na poczatku listwy kolo kolumny kierownicy oraz kolejna schowana kolo schowka pasazera podmiana samego dekory na poplelniczce 2 din rowniez jest bardzo prosta, ale i tak trzeba wyciagnac klimatronik i wyjac przednia popielniczke zatem: przesuwamy pin w kierunki strzalki z nr 1 odginamy pote msprezynke z mocowania i ta czarna platikowa nakladka nr 2 na zdj ladnie nam wtedy schodzi jak juz mamy dostep to wkladamy plaski srubokret i lekko podwazamy aby nic nie uszkodzic i przesuwamy go w kierunki strzalki przy okazji jak mamy juz to rozebrane warto przesmarowac jakims smarem lub wazelina techniczna slizgi po ktorych sie porusza prowadnica otwierania wieka przykrecamy nowe elementy i skladamy wszystko w calosc w odwrotnej kolejnosci dziekuje za wszelkie uwagi i spostrzezenia, jesli gdzies popelnilem blad prosze o wyrozumialosc z racji iz jest to moj pierwszy DIY :hi::hi: zycze milego rezanka :hi:witam w moim pierwszym DIY wiele osob zadawalo to pytanie jak wymienic listwy ozobne oraz pozostale elementy wiec postanowielm zabrac sie za porzadny opis wraz ze zdjeciami a wiec co nam bedzie potrzebne: wyjmaki do radia jesli mamy wersje 2 Din, w wersji 1Din mozliwe ze nie trzeba bedzie sie w nie zaopatrzyc iz popielniczka powinna sie dac latwo wyciagnac klucz nasadowy 8mm plaski srubokret do podwazenia kilku elementow wymiana dekorow w drzwiach jest najprostszym elementem wiec od nich zaczniemy 1. podwazamy poczatek listwy ozdobnej(osobisice chwytalem to palcami aby nic nie uszkodzic,odrapac) i ciegniemy do siebie, powinno byc 5 zaczepow i uwaga ostatni 6 element mocujacy jest wsuwany wiec nie ciagniemy go do siebie lecz przesuwamy do przodu i wtedy cala listwa ladnie wychodzi. robimy tak z wszystkimi czteroma listwami w drzwiach. Nowy dekor montujemy zas od mocowania numer 6 wsuwajac je na odpowiednie miejsce i reszta zatrzaskow jest juz wpychana, calosc powinna nam ladnie osiasc w gniazdach i nic nie powinno odstawac 2. jako drugim elementem wymiany zajmniemy sie tylnia popielniczka, otwieramy popielniczke i wyjmujemy calosc do gory odginamy sprezynke ktora siedzi na jednym z zawiasow i nastepnie podwazamy zawias z jednej lub z drugiej strony nowa pokrywke popielniczki mocujemy w ten sam sposob najpierw osadzamy zawiasy na ktorych sie trzyma i pamietamy o sprezyce aby trafila na swoje miejsce i wsadzamy spowrotem calosc na koniec tunelu 3. nastepnie zabieramy sie za ramke biegow oraz przednia popelniczke Wyjmujemy radio za pomoca wyjmakow i nastepnie wyciagamy klimatronic owieramy przednia popielniczke i chwytamy ramke biegow i unosimy ja z mieszkiem do gory(wersja dla manulanej skrzyni biegow), natomiast wesja dla automatu nie rozni sie zbytnio niczym poniewaz po podniesieniu ramki dzwigni zmiany biegow mamy juz na gotowo dostep mieszek trzyma sie ramki na 4 zaczepach ktore lekko odginamy i calosc ramki ladnie nam schodzi pipielniczke trzymaja 2 sruby 8mm ktore odkrecamy, nastepnie odpinamy wtyczke podswietlenia popielniczki ktora znajduje sie na dole po prawej stronie, wyciagamy calosc i podmieniamy elelmenty podpinamy wtyke oraz przykrecamy sruby i na koncu osadzamy ramke biegow w zaczepach 4. kolejnym etapem bedzie wymiana listwy ozdobnej kolo wlacznika swiatel oraz dluga listwa nad konsola przystepujemy do dzialania podwazajac zalepke skrzynki bezpiecznikow oraz ten sam elelmet po drugiej stronie nastepnie demontujemy schowek pod kierownica, trzymaja go 3 sruby oznaczone na zdjeciu, 2 od spodu i jedna z boku, pozostala czesc trzyma sie na zaczepach gdzie chwytamy calosc osoly i pociagamy do siebie. mamy teraz dostep do srob trzymajacych maly element ktory chcemy wymienic trzymaja go rowniez 3 sruby 2 sa bardzo latwo dostepne trzecia zas jest usytowana za wlacznikiem swiatel wyjmujemy wlacznik swiatel, odpinamy wtyke i odkrecamy wszytskie 3 sruby, nastepnie odpinamy wtyczke od przelacznikow CLH, DRL i regulacji swiatel, wyjmujemy panel i zakladamy do nowego elementu, niekrote wersje samochodow moga miec tylko sama zaslepke co ulatwi nam sprawe nastepnie demontujemy gorna ramke nad konsola za pomoca plaskiego srubokretu lub plaskiego podwaznika o ile takowy posiadamy za ramka mamy 2 z czterech sruby do odkrecenia znajdujace sie w rogach , nastepna znajduje sie na poczatku listwy kolo kolumny kierownicy oraz kolejna schowana kolo schowka pasazera podmiana samego dekory na poplelniczce 2 din rowniez jest bardzo prosta, ale i tak trzeba wyciagnac klimatronik i wyjac przednia popielniczke zatem: przesuwamy pin w kierunki strzalki z nr 1 odginamy pote msprezynke z mocowania i ta czarna platikowa nakladka nr 2 na zdj ladnie nam wtedy schodzi jak juz mamy dostep to wkladamy plaski srubokret i lekko podwazamy aby nic nie uszkodzic i przesuwamy go w kierunki strzalki przy okazji jak mamy juz to rozebrane warto przesmarowac jakims smarem lub wazelina techniczna slizgi po ktorych sie porusza prowadnica otwierania wieka przykrecamy nowe elementy i skladamy wszystko w calosc w odwrotnej kolejnosci dziekuje za wszelkie uwagi i spostrzezenia, jesli gdzies popelnilem blad prosze o wyrozumialosc z racji iz jest to moj pierwszy DIY :hi::hi: zycze milego rezanka :hi:witam w moim pierwszym DIY wiele osob zadawalo to pytanie jak wymienic listwy ozobne oraz pozostale elementy wiec postanowielm zabrac sie za porzadny opis wraz ze zdjeciami a wiec co nam bedzie potrzebne: wyjmaki do radia jesli mamy wersje 2 Din, w wersji 1Din mozliwe ze nie trzeba bedzie sie w nie zaopatrzyc iz popielniczka powinna sie dac latwo wyciagnac klucz nasadowy 8mm plaski srubokret do podwazenia kilku elementow wymiana dekorow w drzwiach jest najprostszym elementem wiec od nich zaczniemy 1. podwazamy poczatek listwy ozdobnej(osobisice chwytalem to palcami aby nic nie uszkodzic,odrapac) i ciegniemy do siebie, powinno byc 5 zaczepow i uwaga ostatni 6 element mocujacy jest wsuwany wiec nie ciagniemy go do siebie lecz przesuwamy do przodu i wtedy cala listwa ladnie wychodzi. robimy tak z wszystkimi czteroma listwami w drzwiach. Nowy dekor montujemy zas od mocowania numer 6 wsuwajac je na odpowiednie miejsce i reszta zatrzaskow jest juz wpychana, calosc powinna nam ladnie osiasc w gniazdach i nic nie powinno odstawac 2. jako drugim elementem wymiany zajmniemy sie tylnia popielniczka, otwieramy popielniczke i wyjmujemy calosc do gory odginamy sprezynke ktora siedzi na jednym z zawiasow i nastepnie podwazamy zawias z jednej lub z drugiej strony nowa pokrywke popielniczki mocujemy w ten sam sposob najpierw osadzamy zawiasy na ktorych sie trzyma i pamietamy o sprezyce aby trafila na swoje miejsce i wsadzamy spowrotem calosc na koniec tunelu 3. nastepnie zabieramy sie za ramke biegow oraz przednia popelniczke Wyjmujemy radio za pomoca wyjmakow i nastepnie wyciagamy klimatronic owieramy przednia popielniczke i chwytamy ramke biegow i unosimy ja z mieszkiem do gory(wersja dla manulanej skrzyni biegow), natomiast wesja dla automatu nie rozni sie zbytnio niczym poniewaz po podniesieniu ramki dzwigni zmiany biegow mamy juz na gotowo dostep mieszek trzyma sie ramki na 4 zaczepach ktore lekko odginamy i calosc ramki ladnie nam schodzi pipielniczke trzymaja 2 sruby 8mm ktore odkrecamy, nastepnie odpinamy wtyczke podswietlenia popielniczki ktora znajduje sie na dole po prawej stronie, wyciagamy calosc i podmieniamy elelmenty podpinamy wtyke oraz przykrecamy sruby i na koncu osadzamy ramke biegow w zaczepach 4. kolejnym etapem bedzie wymiana listwy ozdobnej kolo wlacznika swiatel oraz dluga listwa nad konsola przystepujemy do dzialania podwazajac zalepke skrzynki bezpiecznikow oraz ten sam elelmet po drugiej stronie nastepnie demontujemy schowek pod kierownica, trzymaja go 3 sruby oznaczone na zdjeciu, 2 od spodu i jedna z boku, pozostala czesc trzyma sie na zaczepach gdzie chwytamy calosc osoly i pociagamy do siebie. mamy teraz dostep do srob trzymajacych maly element ktory chcemy wymienic trzymaja go rowniez 3 sruby 2 sa bardzo latwo dostepne trzecia zas jest usytowana za wlacznikiem swiatel wyjmujemy wlacznik swiatel, odpinamy wtyke i odkrecamy wszytskie 3 sruby, nastepnie odpinamy wtyczke od przelacznikow CLH, DRL i regulacji swiatel, wyjmujemy panel i zakladamy do nowego elementu, niekrote wersje samochodow moga miec tylko sama zaslepke co ulatwi nam sprawe nastepnie demontujemy gorna ramke nad konsola za pomoca plaskiego srubokretu lub plaskiego podwaznika o ile takowy posiadamy za ramka mamy 2 z czterech sruby do odkrecenia znajdujace sie w rogach , nastepna znajduje sie na poczatku listwy kolo kolumny kierownicy oraz kolejna schowana kolo schowka pasazera podmiana samego dekory na poplelniczce 2 din rowniez jest bardzo prosta, ale i tak trzeba wyciagnac klimatronik i wyjac przednia popielniczke zatem: przesuwamy pin w kierunki strzalki z nr 1 odginamy pote msprezynke z mocowania i ta czarna platikowa nakladka nr 2 na zdj ladnie nam wtedy schodzi jak juz mamy dostep to wkladamy plaski srubokret i lekko podwazamy aby nic nie uszkodzic i przesuwamy go w kierunki strzalki przy okazji jak mamy juz to rozebrane warto przesmarowac jakims smarem lub wazelina techniczna slizgi po ktorych sie porusza prowadnica otwierania wieka przykrecamy nowe elementy i skladamy wszystko w calosc w odwrotnej kolejnosci dziekuje za wszelkie uwagi i spostrzezenia, jesli gdzies popelnilem blad prosze o wyrozumialosc z racji iz jest to moj pierwszy DIY :hi::hi: zycze milego rezanka Witam można można prosić o zdjęcia na @ [email protected] :hi:witam w moim pierwszym DIY wiele osob zadawalo to pytanie jak wymienic listwy ozobne oraz pozostale elementy wiec postanowielm zabrac sie za porzadny opis wraz ze zdjeciami a wiec co nam bedzie potrzebne: wyjmaki do radia jesli mamy wersje 2 Din, w wersji 1Din mozliwe ze nie trzeba bedzie sie w nie zaopatrzyc iz popielniczka powinna sie dac latwo wyciagnac klucz nasadowy 8mm plaski srubokret do podwazenia kilku elementow wymiana dekorow w drzwiach jest najprostszym elementem wiec od nich zaczniemy 1. podwazamy poczatek listwy ozdobnej(osobisice chwytalem to palcami aby nic nie uszkodzic,odrapac) i ciegniemy do siebie, powinno byc 5 zaczepow i uwaga ostatni 6 element mocujacy jest wsuwany wiec nie ciagniemy go do siebie lecz przesuwamy do przodu i wtedy cala listwa ladnie wychodzi. robimy tak z wszystkimi czteroma listwami w drzwiach. Nowy dekor montujemy zas od mocowania numer 6 wsuwajac je na odpowiednie miejsce i reszta zatrzaskow jest juz wpychana, calosc powinna nam ladnie osiasc w gniazdach i nic nie powinno odstawac 2. jako drugim elementem wymiany zajmniemy sie tylnia popielniczka, otwieramy popielniczke i wyjmujemy calosc do gory odginamy sprezynke ktora siedzi na jednym z zawiasow i nastepnie podwazamy zawias z jednej lub z drugiej strony nowa pokrywke popielniczki mocujemy w ten sam sposob najpierw osadzamy zawiasy na ktorych sie trzyma i pamietamy o sprezyce aby trafila na swoje miejsce i wsadzamy spowrotem calosc na koniec tunelu 3. nastepnie zabieramy sie za ramke biegow oraz przednia popelniczke Wyjmujemy radio za pomoca wyjmakow i nastepnie wyciagamy klimatronic owieramy przednia popielniczke i chwytamy ramke biegow i unosimy ja z mieszkiem do gory(wersja dla manulanej skrzyni biegow), natomiast wesja dla automatu nie rozni sie zbytnio niczym poniewaz po podniesieniu ramki dzwigni zmiany biegow mamy juz na gotowo dostep mieszek trzyma sie ramki na 4 zaczepach ktore lekko odginamy i calosc ramki ladnie nam schodzi pipielniczke trzymaja 2 sruby 8mm ktore odkrecamy, nastepnie odpinamy wtyczke podswietlenia popielniczki ktora znajduje sie na dole po prawej stronie, wyciagamy calosc i podmieniamy elelmenty podpinamy wtyke oraz przykrecamy sruby i na koncu osadzamy ramke biegow w zaczepach 4. kolejnym etapem bedzie wymiana listwy ozdobnej kolo wlacznika swiatel oraz dluga listwa nad konsola przystepujemy do dzialania podwazajac zalepke skrzynki bezpiecznikow oraz ten sam elelmet po drugiej stronie nastepnie demontujemy schowek pod kierownica, trzymaja go 3 sruby oznaczone na zdjeciu, 2 od spodu i jedna z boku, pozostala czesc trzyma sie na zaczepach gdzie chwytamy calosc osoly i pociagamy do siebie. mamy teraz dostep do srob trzymajacych maly element ktory chcemy wymienic trzymaja go rowniez 3 sruby 2 sa bardzo latwo dostepne trzecia zas jest usytowana za wlacznikiem swiatel wyjmujemy wlacznik swiatel, odpinamy wtyke i odkrecamy wszytskie 3 sruby, nastepnie odpinamy wtyczke od przelacznikow CLH, DRL i regulacji swiatel, wyjmujemy panel i zakladamy do nowego elementu, niekrote wersje samochodow moga miec tylko sama zaslepke co ulatwi nam sprawe nastepnie demontujemy gorna ramke nad konsola za pomoca plaskiego srubokretu lub plaskiego podwaznika o ile takowy posiadamy za ramka mamy 2 z czterech sruby do odkrecenia znajdujace sie w rogach , nastepna znajduje sie na poczatku listwy kolo kolumny kierownicy oraz kolejna schowana kolo schowka pasazera podmiana samego dekory na poplelniczce 2 din rowniez jest bardzo prosta, ale i tak trzeba wyciagnac klimatronik i wyjac przednia popielniczke zatem: przesuwamy pin w kierunki strzalki z nr 1 odginamy pote msprezynke z mocowania i ta czarna platikowa nakladka nr 2 na zdj ladnie nam wtedy schodzi jak juz mamy dostep to wkladamy plaski srubokret i lekko podwazamy aby nic nie uszkodzic i przesuwamy go w kierunki strzalki przy okazji jak mamy juz to rozebrane warto przesmarowac jakims smarem lub wazelina techniczna slizgi po ktorych sie porusza prowadnica otwierania wieka przykrecamy nowe elementy i skladamy wszystko w calosc w odwrotnej kolejnosci dziekuje za wszelkie uwagi i spostrzezenia, jesli gdzies popelnilem blad prosze o wyrozumialosc z racji iz jest to moj pierwszy DIY :hi::hi: zycze milego rezanka Witam można można prosić o zdjęcia na @ [email protected] :hi:witam w moim pierwszym DIY wiele osob zadawalo to pytanie jak wymienic listwy ozobne oraz pozostale elementy wiec postanowielm zabrac sie za porzadny opis wraz ze zdjeciami a wiec co nam bedzie potrzebne: wyjmaki do radia jesli mamy wersje 2 Din, w wersji 1Din mozliwe ze nie trzeba bedzie sie w nie zaopatrzyc iz popielniczka powinna sie dac latwo wyciagnac klucz nasadowy 8mm plaski srubokret do podwazenia kilku elementow wymiana dekorow w drzwiach jest najprostszym elementem wiec od nich zaczniemy 1. podwazamy poczatek listwy ozdobnej(osobisice chwytalem to palcami aby nic nie uszkodzic,odrapac) i ciegniemy do siebie, powinno byc 5 zaczepow i uwaga ostatni 6 element mocujacy jest wsuwany wiec nie ciagniemy go do siebie lecz przesuwamy do przodu i wtedy cala listwa ladnie wychodzi. robimy tak z wszystkimi czteroma listwami w drzwiach. Nowy dekor montujemy zas od mocowania numer 6 wsuwajac je na odpowiednie miejsce i reszta zatrzaskow jest juz wpychana, calosc powinna nam ladnie osiasc w gniazdach i nic nie powinno odstawac 2. jako drugim elementem wymiany zajmniemy sie tylnia popielniczka, otwieramy popielniczke i wyjmujemy calosc do gory odginamy sprezynke ktora siedzi na jednym z zawiasow i nastepnie podwazamy zawias z jednej lub z drugiej strony nowa pokrywke popielniczki mocujemy w ten sam sposob najpierw osadzamy zawiasy na ktorych sie trzyma i pamietamy o sprezyce aby trafila na swoje miejsce i wsadzamy spowrotem calosc na koniec tunelu 3. nastepnie zabieramy sie za ramke biegow oraz przednia popelniczke Wyjmujemy radio za pomoca wyjmakow i nastepnie wyciagamy klimatronic owieramy przednia popielniczke i chwytamy ramke biegow i unosimy ja z mieszkiem do gory(wersja dla manulanej skrzyni biegow), natomiast wesja dla automatu nie rozni sie zbytnio niczym poniewaz po podniesieniu ramki dzwigni zmiany biegow mamy juz na gotowo dostep mieszek trzyma sie ramki na 4 zaczepach ktore lekko odginamy i calosc ramki ladnie nam schodzi pipielniczke trzymaja 2 sruby 8mm ktore odkrecamy, nastepnie odpinamy wtyczke podswietlenia popielniczki ktora znajduje sie na dole po prawej stronie, wyciagamy calosc i podmieniamy elelmenty podpinamy wtyke oraz przykrecamy sruby i na koncu osadzamy ramke biegow w zaczepach 4. kolejnym etapem bedzie wymiana listwy ozdobnej kolo wlacznika swiatel oraz dluga listwa nad konsola przystepujemy do dzialania podwazajac zalepke skrzynki bezpiecznikow oraz ten sam elelmet po drugiej stronie nastepnie demontujemy schowek pod kierownica, trzymaja go 3 sruby oznaczone na zdjeciu, 2 od spodu i jedna z boku, pozostala czesc trzyma sie na zaczepach gdzie chwytamy calosc osoly i pociagamy do siebie. mamy teraz dostep do srob trzymajacych maly element ktory chcemy wymienic trzymaja go rowniez 3 sruby 2 sa bardzo latwo dostepne trzecia zas jest usytowana za wlacznikiem swiatel wyjmujemy wlacznik swiatel, odpinamy wtyke i odkrecamy wszytskie 3 sruby, nastepnie odpinamy wtyczke od przelacznikow CLH, DRL i regulacji swiatel, wyjmujemy panel i zakladamy do nowego elementu, niekrote wersje samochodow moga miec tylko sama zaslepke co ulatwi nam sprawe nastepnie demontujemy gorna ramke nad konsola za pomoca plaskiego srubokretu lub plaskiego podwaznika o ile takowy posiadamy za ramka mamy 2 z czterech sruby do odkrecenia znajdujace sie w rogach , nastepna znajduje sie na poczatku listwy kolo kolumny kierownicy oraz kolejna schowana kolo schowka pasazera podmiana samego dekory na poplelniczce 2 din rowniez jest bardzo prosta, ale i tak trzeba wyciagnac klimatronik i wyjac przednia popielniczke zatem: przesuwamy pin w kierunki strzalki z nr 1 odginamy pote msprezynke z mocowania i ta czarna platikowa nakladka nr 2 na zdj ladnie nam wtedy schodzi jak juz mamy dostep to wkladamy plaski srubokret i lekko podwazamy aby nic nie uszkodzic i przesuwamy go w kierunki strzalki przy okazji jak mamy juz to rozebrane warto przesmarowac jakims smarem lub wazelina techniczna slizgi po ktorych sie porusza prowadnica otwierania wieka przykrecamy nowe elementy i skladamy wszystko w calosc w odwrotnej kolejnosci dziekuje za wszelkie uwagi i spostrzezenia, jesli gdzies popelnilem blad prosze o wyrozumialosc z racji iz jest to moj pierwszy DIY :hi::hi: zycze milego rezanka Witam można można prosić o zdjęcia na @ [email protected] :hi:witam w moim pierwszym DIY wiele osob zadawalo to pytanie jak wymienic listwy ozobne oraz pozostale elementy wiec postanowielm zabrac sie za porzadny opis wraz ze zdjeciami a wiec co nam bedzie potrzebne: wyjmaki do radia jesli mamy wersje 2 Din, w wersji 1Din mozliwe ze nie trzeba bedzie sie w nie zaopatrzyc iz popielniczka powinna sie dac latwo wyciagnac klucz nasadowy 8mm plaski srubokret do podwazenia kilku elementow wymiana dekorow w drzwiach jest najprostszym elementem wiec od nich zaczniemy 1. podwazamy poczatek listwy ozdobnej(osobisice chwytalem to palcami aby nic nie uszkodzic,odrapac) i ciegniemy do siebie, powinno byc 5 zaczepow i uwaga ostatni 6 element mocujacy jest wsuwany wiec nie ciagniemy go do siebie lecz przesuwamy do przodu i wtedy cala listwa ladnie wychodzi. robimy tak z wszystkimi czteroma listwami w drzwiach. Nowy dekor montujemy zas od mocowania numer 6 wsuwajac je na odpowiednie miejsce i reszta zatrzaskow jest juz wpychana, calosc powinna nam ladnie osiasc w gniazdach i nic nie powinno odstawac 2. jako drugim elementem wymiany zajmniemy sie tylnia popielniczka, otwieramy popielniczke i wyjmujemy calosc do gory odginamy sprezynke ktora siedzi na jednym z zawiasow i nastepnie podwazamy zawias z jednej lub z drugiej strony nowa pokrywke popielniczki mocujemy w ten sam sposob najpierw osadzamy zawiasy na ktorych sie trzyma i pamietamy o sprezyce aby trafila na swoje miejsce i wsadzamy spowrotem calosc na koniec tunelu 3. nastepnie zabieramy sie za ramke biegow oraz przednia popelniczke Wyjmujemy radio za pomoca wyjmakow i nastepnie wyciagamy klimatronic owieramy przednia popielniczke i chwytamy ramke biegow i unosimy ja z mieszkiem do gory(wersja dla manulanej skrzyni biegow), natomiast wesja dla automatu nie rozni sie zbytnio niczym poniewaz po podniesieniu ramki dzwigni zmiany biegow mamy juz na gotowo dostep mieszek trzyma sie ramki na 4 zaczepach ktore lekko odginamy i calosc ramki ladnie nam schodzi pipielniczke trzymaja 2 sruby 8mm ktore odkrecamy, nastepnie odpinamy wtyczke podswietlenia popielniczki ktora znajduje sie na dole po prawej stronie, wyciagamy calosc i podmieniamy elelmenty podpinamy wtyke oraz przykrecamy sruby i na koncu osadzamy ramke biegow w zaczepach 4. kolejnym etapem bedzie wymiana listwy ozdobnej kolo wlacznika swiatel oraz dluga listwa nad konsola przystepujemy do dzialania podwazajac zalepke skrzynki bezpiecznikow oraz ten sam elelmet po drugiej stronie nastepnie demontujemy schowek pod kierownica, trzymaja go 3 sruby oznaczone na zdjeciu, 2 od spodu i jedna z boku, pozostala czesc trzyma sie na zaczepach gdzie chwytamy calosc osoly i pociagamy do siebie. mamy teraz dostep do srob trzymajacych maly element ktory chcemy wymienic trzymaja go rowniez 3 sruby 2 sa bardzo latwo dostepne trzecia zas jest usytowana za wlacznikiem swiatel wyjmujemy wlacznik swiatel, odpinamy wtyke i odkrecamy wszytskie 3 sruby, nastepnie odpinamy wtyczke od przelacznikow CLH, DRL i regulacji swiatel, wyjmujemy panel i zakladamy do nowego elementu, niekrote wersje samochodow moga miec tylko sama zaslepke co ulatwi nam sprawe nastepnie demontujemy gorna ramke nad konsola za pomoca plaskiego srubokretu lub plaskiego podwaznika o ile takowy posiadamy za ramka mamy 2 z czterech sruby do odkrecenia znajdujace sie w rogach , nastepna znajduje sie na poczatku listwy kolo kolumny kierownicy oraz kolejna schowana kolo schowka pasazera podmiana samego dekory na poplelniczce 2 din rowniez jest bardzo prosta, ale i tak trzeba wyciagnac klimatronik i wyjac przednia popielniczke zatem: przesuwamy pin w kierunki strzalki z nr 1 odginamy pote msprezynke z mocowania i ta czarna platikowa nakladka nr 2 na zdj ladnie nam wtedy schodzi jak juz mamy dostep to wkladamy plaski srubokret i lekko podwazamy aby nic nie uszkodzic i przesuwamy go w kierunki strzalki przy okazji jak mamy juz to rozebrane warto przesmarowac jakims smarem lub wazelina techniczna slizgi po ktorych sie porusza prowadnica otwierania wieka przykrecamy nowe elementy i skladamy wszystko w calosc w odwrotnej kolejnosci dziekuje za wszelkie uwagi i spostrzezenia, jesli gdzies popelnilem blad prosze o wyrozumialosc z racji iz jest to moj pierwszy DIY :hi::hi: zycze milego rezanka Witam można można prosić o zdjęcia na @ [email protected] :hi:witam w moim pierwszym DIY wiele osob zadawalo to pytanie jak wymienic listwy ozobne oraz pozostale elementy wiec postanowielm zabrac sie za porzadny opis wraz ze zdjeciami a wiec co nam bedzie potrzebne: wyjmaki do radia jesli mamy wersje 2 Din, w wersji 1Din mozliwe ze nie trzeba bedzie sie w nie zaopatrzyc iz popielniczka powinna sie dac latwo wyciagnac klucz nasadowy 8mm plaski srubokret do podwazenia kilku elementow wymiana dekorow w drzwiach jest najprostszym elementem wiec od nich zaczniemy 1. podwazamy poczatek listwy ozdobnej(osobisice chwytalem to palcami aby nic nie uszkodzic,odrapac) i ciegniemy do siebie, powinno byc 5 zaczepow i uwaga ostatni 6 element mocujacy jest wsuwany wiec nie ciagniemy go do siebie lecz przesuwamy do przodu i wtedy cala listwa ladnie wychodzi. robimy tak z wszystkimi czteroma listwami w drzwiach. Nowy dekor montujemy zas od mocowania numer 6 wsuwajac je na odpowiednie miejsce i reszta zatrzaskow jest juz wpychana, calosc powinna nam ladnie osiasc w gniazdach i nic nie powinno odstawac 2. jako drugim elementem wymiany zajmniemy sie tylnia popielniczka, otwieramy popielniczke i wyjmujemy calosc do gory odginamy sprezynke ktora siedzi na jednym z zawiasow i nastepnie podwazamy zawias z jednej lub z drugiej strony nowa pokrywke popielniczki mocujemy w ten sam sposob najpierw osadzamy zawiasy na ktorych sie trzyma i pamietamy o sprezyce aby trafila na swoje miejsce i wsadzamy spowrotem calosc na koniec tunelu 3. nastepnie zabieramy sie za ramke biegow oraz przednia popelniczke Wyjmujemy radio za pomoca wyjmakow i nastepnie wyciagamy klimatronic owieramy przednia popielniczke i chwytamy ramke biegow i unosimy ja z mieszkiem do gory(wersja dla manulanej skrzyni biegow), natomiast wesja dla automatu nie rozni sie zbytnio niczym poniewaz po podniesieniu ramki dzwigni zmiany biegow mamy juz na gotowo dostep mieszek trzyma sie ramki na 4 zaczepach ktore lekko odginamy i calosc ramki ladnie nam schodzi pipielniczke trzymaja 2 sruby 8mm ktore odkrecamy, nastepnie odpinamy wtyczke podswietlenia popielniczki ktora znajduje sie na dole po prawej stronie, wyciagamy calosc i podmieniamy elelmenty podpinamy wtyke oraz przykrecamy sruby i na koncu osadzamy ramke biegow w zaczepach 4. kolejnym etapem bedzie wymiana listwy ozdobnej kolo wlacznika swiatel oraz dluga listwa nad konsola przystepujemy do dzialania podwazajac zalepke skrzynki bezpiecznikow oraz ten sam elelmet po drugiej stronie nastepnie demontujemy schowek pod kierownica, trzymaja go 3 sruby oznaczone na zdjeciu, 2 od spodu i jedna z boku, pozostala czesc trzyma sie na zaczepach gdzie chwytamy calosc osoly i pociagamy do siebie. mamy teraz dostep do srob trzymajacych maly element ktory chcemy wymienic trzymaja go rowniez 3 sruby 2 sa bardzo latwo dostepne trzecia zas jest usytowana za wlacznikiem swiatel wyjmujemy wlacznik swiatel, odpinamy wtyke i odkrecamy wszytskie 3 sruby, nastepnie odpinamy wtyczke od przelacznikow CLH, DRL i regulacji swiatel, wyjmujemy panel i zakladamy do nowego elementu, niekrote wersje samochodow moga miec tylko sama zaslepke co ulatwi nam sprawe nastepnie demontujemy gorna ramke nad konsola za pomoca plaskiego srubokretu lub plaskiego podwaznika o ile takowy posiadamy za ramka mamy 2 z czterech sruby do odkrecenia znajdujace sie w rogach , nastepna znajduje sie na poczatku listwy kolo kolumny kierownicy oraz kolejna schowana kolo schowka pasazera podmiana samego dekory na poplelniczce 2 din rowniez jest bardzo prosta, ale i tak trzeba wyciagnac klimatronik i wyjac przednia popielniczke zatem: przesuwamy pin w kierunki strzalki z nr 1 odginamy pote msprezynke z mocowania i ta czarna platikowa nakladka nr 2 na zdj ladnie nam wtedy schodzi jak juz mamy dostep to wkladamy plaski srubokret i lekko podwazamy aby nic nie uszkodzic i przesuwamy go w kierunki strzalki przy okazji jak mamy juz to rozebrane warto przesmarowac jakims smarem lub wazelina techniczna slizgi po ktorych sie porusza prowadnica otwierania wieka przykrecamy nowe elementy i skladamy wszystko w calosc w odwrotnej kolejnosci dziekuje za wszelkie uwagi i spostrzezenia, jesli gdzies popelnilem blad prosze o wyrozumialosc z racji iz jest to moj pierwszy DIY :hi::hi: zycze milego rezanka Witam można można prosić o zdjęcia na @ [email protected]
Dominik Chlebowski Opublikowano 7 Marca 2017 Opublikowano 7 Marca 2017 A masz problem ze zdjęciem dekorow? Nie jest trudno to zdjąć
A4-Tomek Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Dekory z drzwi to pikuś, więcej zabawy jest z dekorem przy włączniku swiateł i tym na kokpicie ale i to nie problem. Opanował ktoś jak zdjąć pokrywkę popielniczki bez wyciągania radia 2 din i climatronika? Wiem że jest ona zatrzaśnięta na takich trzech bolcach i mocno to trzyma kurde.
Dominik Chlebowski Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Opublikowano 6 Kwietnia 2017 Nie wiem czy pójdzie bez wyjmowania radia i klimatronika. Ja wyjmowalem
Bruuuum Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Otwierasz klapkę do połowy i tak pod kątem 45 stopni ciągniesz klapkę do siebie najlepiej dwoma rękami. Powinna zacząć wyskakiwać z zaczepów i wtedy zrobi się mała szpara, wciskasz tam śrubokręt i śmiało oddzielasz dekor od plastiku klapki, ciężko tam coś złamać, chociaż jak się ciągnie to może dawać niepewne wrażenie.
andr3i Opublikowano 11 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 11 Czerwca 2017 troche mnie nie bylo, do wieczora wrzuce zdjecia
kamdab Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Opublikowano 26 Sierpnia 2018 (edytowane) Wymiana dekoru popielniczki w audi a4 b7. Z radiem 2din proces wymontowania całości znamy. Jednak aby ściągnąć sam dekor popielniczki 1. wystarczy żeby popielniczka była w pozycji otwartej. 1.1 warto zdemontować element plastikowy czarny na pokrywką popielniczki który wraz z pokrywką lekko się odchyla. Aby to zrobić wystarczy wysunąć metalowy pręt (niebieska linia), ośkę na której obraca się ta "maskownica". 1.2 warto pierw zsunąć sprężynkę która jest na tej ośce aby nie była naprężona, jedna nóżkę sprężyny wystarczy wysunąć z mocowania. 2. Od tyłu przez "okienko" wystarczy odgiąć leko zaczep dekoru, jednocześnie ciągnąć dekor, próbując go zsunąć z tego ruchomego zawiasu. Jest drugi taki zaczep symetryczne po drugiej stronie jednak cieKo się do niego dostać a i tak powinien samoczynnie puścić. I już mamy dekor na zewnątrz i można zrobić z nim np to Czyli kupić folie i okleić lub po prostu wymienić. Robione przy okazji czyszczenia gruntownego auta pod plastikami od koryta środkowego i oklejania reszty dekorow. Edytowane 26 Sierpnia 2018 przez kamdab
KiloJablek Opublikowano 7 Maja 2020 Opublikowano 7 Maja 2020 Królu złoty! Dzięki Tobie pozbyłem się pseudo drewna z samochodu Niech Cię Audi wozi jak najdłużej!
fang Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Panowie mam problem bo nie ogarniam trochę ale ten dlugi element od pasażera na desce trzeba też jakoś odkręcić bo on za nic nie chce się odczepić i czy dekory odchodzą same tak jak w drzwiach czy z tym elementem cjemnym pod nimi.
rosati Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 1 śruba - przy kierownicy, trzeba zdjąć osłonę pod kierownicą, 2 i 3 śruba - pod zaślepką, która jest pod środkowymi kratkami, 4 śruba - pod pokrywą z prawej strony konsoli.
fang Opublikowano 9 Kwietnia 2021 Opublikowano 9 Kwietnia 2021 (edytowane) juz wiem Edytowane 11 Kwietnia 2021 przez fang
Koziar993 Opublikowano 26 Maja 2023 Opublikowano 26 Maja 2023 Hej ! Czy sam dekor z popielniczki 2 din będzie pasował do 1 din ? Mam nowe w karbonie ale 2din a tylko to mnie trzyma żeby założyc komplet.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się