Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1650zł za m-c internetu z T-Mobile. Jak negocjować korektę z operatorem?

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. W kilku zdaniach jak sprawa wygląda:

Mam w tej sieci od lat 2 abonamenty na firmę, faktura co miesiąc dochodzi do 300zł. Przed Świętami na jeden z nich (mój nr) zawarłem aneks na kolejne 2 lata z wymianą aparatu na Lumię.

Telefon jednak miał być dla żony, więc dokupiłem duplikat karty microSIM i gra.

Problem jak się wczoraj okazało polega na tym, że abonament żony (ten drugi nr) nie zawiera żadnej darmowej paczki do internetu, za transmisję danych zgodnie z cennikiem jest naliczana opłata 0,10 zł za każde 100KB. Przez miesiąc zainicjowano zaledwie 6 płatnych połączeń na sumę 1,3GB. To chyba mało, nie znam się na tym.

Zatem za 1,3GB (0,10 zł x 100KB x 13000) wystawiono fakturę na 1339zł. Netto + vat:whistling:

Patrząc z czysto formalnego punktu widzenia nie ma się do czego doczepić. Operator żąda zapłaty za usługę zgodnie z umową.

Tyle że taki pakiet danych do nowej umowy dostaje każdy klient w abonamencie za 60zł, co zresztą zaproponowała przemiła konsultantka gdy dopytywałem o wysokość faktury. Nowa oferta na ten nr jest już przygotowana.

Czyli jak zawrę kolejny aneks ( na 2 lata) to będę miał 1 GB za free, ale póki co muszę zapłacić tą chorą sumę.

Zamierzam negocjować z operatorem korektę tej kwoty i tu moja prośba do Was. Może ktoś wie jakich rzeczowych argumentów użyć, do kogo kierować pismo i ogólnie jak wyglądają rozmowy z takimi molochami. Czy są jakieś procedury które pomagają w takich sprawach.

Wydaje mi się że kwota za usługę jest absurdalna, chociaż jak powtarzam zgodna z umową i bez walki nie zamierzam płacić za frajer. Liczę na cenne wskazówki.

Opublikowano