Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1650zł za m-c internetu z T-Mobile. Jak negocjować korektę z operatorem?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. W kilku zdaniach jak sprawa wygląda:

Mam w tej sieci od lat 2 abonamenty na firmę, faktura co miesiąc dochodzi do 300zł. Przed Świętami na jeden z nich (mój nr) zawarłem aneks na kolejne 2 lata z wymianą aparatu na Lumię.

Telefon jednak miał być dla żony, więc dokupiłem duplikat karty microSIM i gra.

Problem jak się wczoraj okazało polega na tym, że abonament żony (ten drugi nr) nie zawiera żadnej darmowej paczki do internetu, za transmisję danych zgodnie z cennikiem jest naliczana opłata 0,10 zł za każde 100KB. Przez miesiąc zainicjowano zaledwie 6 płatnych połączeń na sumę 1,3GB. To chyba mało, nie znam się na tym.

Zatem za 1,3GB (0,10 zł x 100KB x 13000) wystawiono fakturę na 1339zł. Netto + vat:whistling:

Patrząc z czysto formalnego punktu widzenia nie ma się do czego doczepić. Operator żąda zapłaty za usługę zgodnie z umową.

Tyle że taki pakiet danych do nowej umowy dostaje każdy klient w abonamencie za 60zł, co zresztą zaproponowała przemiła konsultantka gdy dopytywałem o wysokość faktury. Nowa oferta na ten nr jest już przygotowana.

Czyli jak zawrę kolejny aneks ( na 2 lata) to będę miał 1 GB za free, ale póki co muszę zapłacić tą chorą sumę.

Zamierzam negocjować z operatorem korektę tej kwoty i tu moja prośba do Was. Może ktoś wie jakich rzeczowych argumentów użyć, do kogo kierować pismo i ogólnie jak wyglądają rozmowy z takimi molochami. Czy są jakieś procedury które pomagają w takich sprawach.

Wydaje mi się że kwota za usługę jest absurdalna, chociaż jak powtarzam zgodna z umową i bez walki nie zamierzam płacić za frajer. Liczę na cenne wskazówki.

Opublikowano

Raczej ciężko będzie Ci zmniejszyć kwotę. Raczej na pewno możesz napisać pismo o rozłożenie na raty. Tak na prawdę wszystko jest w porządku. Operator Cię nie oszukał. Znałeś stawki za połączenei z netem, ale wybrałeś 2 lata temu abonament bez pakietu internetowego. Masz firmę, więc pomyśl czy odpuściłbyś taką fakturę swojemu klientowi tylko ze względu na jego niewiedzę? Gdyby przyszedł i powiedział, że nie wiedział że tak dużo kosztuje ta usługa już po jej wykonaniu przez Ciebie?

Spróbuj napisać, ale pamiętaj, że nikt Cię nie oszukał.

P.S. Stawki za połączenia telekomunikacyjne w PL są chore, to fakt.

Opublikowano

Lumia ma to do tego że w niej trzeba ustawić na stracie w ustawieniach sieci brak przesyłu danych. Bo ona w tle ściąga aktualizacje różnych aplikacji i ty nawet o tym nie wiesz

Opublikowano

Nie tylko Lumia.

Z swoim Samsungiem Galaxy Trend walczyłem z miesiąc bo darł z neta wszystko co popadło bez mojej wiedzy.

Ale zwalczyłem.:naughty:

Opublikowano

pisz pismo że:

zależy Ci na współpracy, czujesz się dobrym klientem i ta pomyłka Twoja bądź konsultanta który nie przypiął pakietu nie powinna rzutować na zmianę przez Ciebie operatora( w przypadku nakazu zapłaty)

Sami powinni Ci zaproponować że o tym zapomną.

Miałem dość podobną sytuację z play.

Mam 4 numery i rozeszło się bezproblemowo po kościach.

Pozdrówki

Marcin

Opublikowano

wiem że ot ale brat miał fona w plusie, byliśmy u znajomych i zwalił telefon na ziemie, niby nic bo był telefon wydawał się być sprawny

po 10-15 min. dostał SMS, jakiś głupi konkurs czy coś w tym stylu

chodziło o SMS zwrotnego którego koszt wynosił 4- 5 zł

jak tylko odczytał w/w SMS, telefon samoczynnie zaczął odpowiadać nawet przy wygaszonym ekranie, gdyby nie to ze dostawał kolejne SMS o doręczeniu to nic by nie zauważył

po kilku minutach wyjął baterie i kartę SIM

po tej sytuacji ruszyła "machina" , jak sie okazało brat wysyłał co kilka sekund SMS, w odpowiedzi na reklamacje

Plus przyznał że nie ma technicznej możliwości aby człowiek wpisał treść SMS, nr. odbiorcy i jeszcze wysłać

ale reklamacje odrzucił, po przepychankach skończyło się na anulowaniu częśći rachunku i darmowych minutach zamiennych na SMS :kox:

podobną akcje miał z Netią :grin:

Opublikowano

Szperałem trochę w necie i generalnie operatorom zależy na klientach płacących rachunki powyżej przeciętnej (około 90zł), więc dla chcącego żaden problem. Liczę na zrozumienie z ich strony.

Obawiam się jednak że jak wyślę to w normalnym trybie do BOA, to sprawa nie będzie załatwiona od ręki. Mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, więc zaczną się domagać zapłaty.

Chciałbym wysłać to do konkretnego departamentu, ale konsultanci z BOA nie zdradzają gdzie dokładnie skierować sprawę. Jak ma ktoś kontakty u jakiegokolwiek operatora i może pomóc to będę wdzięczny.

Opublikowano

Kolego miałem podobną sytuacje w Samungu i w sieci Plusa. Nic nie dało przekonywanie że telefon sam sięgał dane nawet o 2, 3 ,4 rano kiedy ja smacznie spałem. Całe szacie łączył się tylko przez tydzień ale i tak ściągnął połowę tego co u Ciebie

Możesz próbować przekonywać że nie zostałeś poinformowany o tym że telefon sam z siebie ściąga takie ilości danych ale to raczej nic nie da w większości regulaminów jest zapis że telefon może pobierać informację z sieci czyli wprost łączy się z Internetem i są to płatne połącznia więc raczej nie będziesz miał żadnego argumentu.

Jeśli chcesz próbować to u większości operatorów jest Biuro utrzymania klienta.(sam kiedyś postawiłem sprawę na ostrzu i ugrałem to co chciałem) Spróbuj tam i postaw sprawę jasno ze telefon sam ściągał j i jeśli nie pójdą na ugodę to przy pierwszej możliwości przejdziesz do konkurencji i tyle

Opublikowano

Kolego żona chyba olala esa od tmobile bo jest limit coś koło 250zl no transmisje danych (odgórnie ustalony) ja mam paczke, a telefon się sam aktualizował po za granicami kraju mi naebal:facepalm:500zela skończyło sie zapłatą połowy sumy z racji dlugiego pobytu w ich sieci i nie małych rachunków :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...