adams78 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Cześć. W kilku zdaniach jak sprawa wygląda: Mam w tej sieci od lat 2 abonamenty na firmę, faktura co miesiąc dochodzi do 300zł. Przed Świętami na jeden z nich (mój nr) zawarłem aneks na kolejne 2 lata z wymianą aparatu na Lumię. Telefon jednak miał być dla żony, więc dokupiłem duplikat karty microSIM i gra. Problem jak się wczoraj okazało polega na tym, że abonament żony (ten drugi nr) nie zawiera żadnej darmowej paczki do internetu, za transmisję danych zgodnie z cennikiem jest naliczana opłata 0,10 zł za każde 100KB. Przez miesiąc zainicjowano zaledwie 6 płatnych połączeń na sumę 1,3GB. To chyba mało, nie znam się na tym. Zatem za 1,3GB (0,10 zł x 100KB x 13000) wystawiono fakturę na 1339zł. Netto + vat:whistling: Patrząc z czysto formalnego punktu widzenia nie ma się do czego doczepić. Operator żąda zapłaty za usługę zgodnie z umową. Tyle że taki pakiet danych do nowej umowy dostaje każdy klient w abonamencie za 60zł, co zresztą zaproponowała przemiła konsultantka gdy dopytywałem o wysokość faktury. Nowa oferta na ten nr jest już przygotowana. Czyli jak zawrę kolejny aneks ( na 2 lata) to będę miał 1 GB za free, ale póki co muszę zapłacić tą chorą sumę. Zamierzam negocjować z operatorem korektę tej kwoty i tu moja prośba do Was. Może ktoś wie jakich rzeczowych argumentów użyć, do kogo kierować pismo i ogólnie jak wyglądają rozmowy z takimi molochami. Czy są jakieś procedury które pomagają w takich sprawach. Wydaje mi się że kwota za usługę jest absurdalna, chociaż jak powtarzam zgodna z umową i bez walki nie zamierzam płacić za frajer. Liczę na cenne wskazówki.
C. Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Raczej ciężko będzie Ci zmniejszyć kwotę. Raczej na pewno możesz napisać pismo o rozłożenie na raty. Tak na prawdę wszystko jest w porządku. Operator Cię nie oszukał. Znałeś stawki za połączenei z netem, ale wybrałeś 2 lata temu abonament bez pakietu internetowego. Masz firmę, więc pomyśl czy odpuściłbyś taką fakturę swojemu klientowi tylko ze względu na jego niewiedzę? Gdyby przyszedł i powiedział, że nie wiedział że tak dużo kosztuje ta usługa już po jej wykonaniu przez Ciebie? Spróbuj napisać, ale pamiętaj, że nikt Cię nie oszukał. P.S. Stawki za połączenia telekomunikacyjne w PL są chore, to fakt.
grippen Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Lumia ma to do tego że w niej trzeba ustawić na stracie w ustawieniach sieci brak przesyłu danych. Bo ona w tle ściąga aktualizacje różnych aplikacji i ty nawet o tym nie wiesz
Fido Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Nie tylko Lumia. Z swoim Samsungiem Galaxy Trend walczyłem z miesiąc bo darł z neta wszystko co popadło bez mojej wiedzy. Ale zwalczyłem.
dzik Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 pisz pismo że: zależy Ci na współpracy, czujesz się dobrym klientem i ta pomyłka Twoja bądź konsultanta który nie przypiął pakietu nie powinna rzutować na zmianę przez Ciebie operatora( w przypadku nakazu zapłaty) Sami powinni Ci zaproponować że o tym zapomną. Miałem dość podobną sytuację z play. Mam 4 numery i rozeszło się bezproblemowo po kościach. Pozdrówki Marcin
Kazik123 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 wiem że ot ale brat miał fona w plusie, byliśmy u znajomych i zwalił telefon na ziemie, niby nic bo był telefon wydawał się być sprawny po 10-15 min. dostał SMS, jakiś głupi konkurs czy coś w tym stylu chodziło o SMS zwrotnego którego koszt wynosił 4- 5 zł jak tylko odczytał w/w SMS, telefon samoczynnie zaczął odpowiadać nawet przy wygaszonym ekranie, gdyby nie to ze dostawał kolejne SMS o doręczeniu to nic by nie zauważył po kilku minutach wyjął baterie i kartę SIM po tej sytuacji ruszyła "machina" , jak sie okazało brat wysyłał co kilka sekund SMS, w odpowiedzi na reklamacje Plus przyznał że nie ma technicznej możliwości aby człowiek wpisał treść SMS, nr. odbiorcy i jeszcze wysłać ale reklamacje odrzucił, po przepychankach skończyło się na anulowaniu częśći rachunku i darmowych minutach zamiennych na SMS podobną akcje miał z Netią
adams78 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2014 Szperałem trochę w necie i generalnie operatorom zależy na klientach płacących rachunki powyżej przeciętnej (około 90zł), więc dla chcącego żaden problem. Liczę na zrozumienie z ich strony. Obawiam się jednak że jak wyślę to w normalnym trybie do BOA, to sprawa nie będzie załatwiona od ręki. Mają 30 dni na rozpatrzenie reklamacji, więc zaczną się domagać zapłaty. Chciałbym wysłać to do konkretnego departamentu, ale konsultanci z BOA nie zdradzają gdzie dokładnie skierować sprawę. Jak ma ktoś kontakty u jakiegokolwiek operatora i może pomóc to będę wdzięczny.
Robero321 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Opublikowano 23 Stycznia 2014 Kolego miałem podobną sytuacje w Samungu i w sieci Plusa. Nic nie dało przekonywanie że telefon sam sięgał dane nawet o 2, 3 ,4 rano kiedy ja smacznie spałem. Całe szacie łączył się tylko przez tydzień ale i tak ściągnął połowę tego co u Ciebie Możesz próbować przekonywać że nie zostałeś poinformowany o tym że telefon sam z siebie ściąga takie ilości danych ale to raczej nic nie da w większości regulaminów jest zapis że telefon może pobierać informację z sieci czyli wprost łączy się z Internetem i są to płatne połącznia więc raczej nie będziesz miał żadnego argumentu. Jeśli chcesz próbować to u większości operatorów jest Biuro utrzymania klienta.(sam kiedyś postawiłem sprawę na ostrzu i ugrałem to co chciałem) Spróbuj tam i postaw sprawę jasno ze telefon sam ściągał j i jeśli nie pójdą na ugodę to przy pierwszej możliwości przejdziesz do konkurencji i tyle
ucho.77 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Opublikowano 24 Stycznia 2014 Kolego żona chyba olala esa od tmobile bo jest limit coś koło 250zl no transmisje danych (odgórnie ustalony) ja mam paczke, a telefon się sam aktualizował po za granicami kraju mi naebal:facepalm:500zela skończyło sie zapłatą połowy sumy z racji dlugiego pobytu w ich sieci i nie małych rachunków
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się