patryk10015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Opublikowano 14 Stycznia 2015 Marfii82 próbowałeś wpsikać odgrzybiacz bezpośrednio w parownik?
lukaszq Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Ktoś już wymieniał nagrzewnicę własnoręcznie? Może napisać jakieś porady? W co należy się zaopatrzyć oprócz samej nagrzewnicy? itd.
goldi Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Przecież masz link ze zdjęciami na pierwszej stronie jeśli tak jest to jest bajka w porównania do audi 80 i a4 b5 gdzie trzeba deskę wyjąć
lukaszq Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Tak mam, ale ten poradnik nie jest aż taki dokładny pozatym w języku angielskim.. myślałem że jakiś forumowicz to ładnie zobrazuje...
Robero321 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Opublikowano 25 Stycznia 2015 Chciałbyś żeby ktoś opisał Ci ile razy masz obrócić kluczem i w którą stronę? Przecież to jest proste jak budowa cepa nawet dla laika
Miszka82 Opublikowano 23 Lutego 2015 Opublikowano 23 Lutego 2015 ja mam pytanie jak odkręcić pedał gazu, a konkretniej: na dole jest jedna śruba i u góry dwie, o ile do tej dolnej jest łatwy dostęp to do górnych już gorzej, jedną udało mi się odkręcić ale jak odkręcić tą drugą - tą która jest bliżej środka auta, jest jakiś patent na to ? zdradzi ktoś szczegóły ?
Dzejkiel Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Witam. Czy w Audi a4 b7 tez mozna ja wymienic bez sciagania deski ?
Robero321 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Opublikowano 25 Kwietnia 2015 Tak w B7 jest to samo ten sam tunel i tak dalej B7 różni się tylko budą i trochę elektroniką reszta jest p2p Możesz się posłużyć bez problemu manualem z B6
Manitou Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 Barzdo mile info o mozliwosci wymiany nagrzewnicy bez demontazu calej deski. Mam problem z grzaniem i chyba tylko wymiana nagrzewnicy mi zostala. Nagrzewnica jest taka tania?http://www.partadax.pl/artykul/2245943
Robero321 Opublikowano 4 Października 2015 Opublikowano 4 Października 2015 To zamiennik szukaj ori lub zrób porządne odkamienianie ori
lukaszq Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 (edytowane) Panowie, Będę zabierał się w niedługim czasie za wymianę nagrzewnicy. Wszyscy mechanicy mówią że trzeba ściągać całą deskę i cenią się w zależności od warsztatu 400-600zł. Chciałbym spróbować zrobić to sam, jednak w tym poradniku: http://www.audizine.com/forum/showthread.php/403682-B6-A4-Heater-Core-DIYukazany jest jakby innej model nagrzewnicy niż ten który znajduje się w mojej Audi. Ta z poradnika: Oraz ta która jest faktycznie w mojej: Problem polega na tym że różnią się wlotami, w tej którą ja mam są po przeciwnej stronie czyli od pasażera, przez co cały ten poradnik jest nic nie wart, ponieważ trzeba ściągać deskę. Czy ma ktoś jakieś fachowe porady jak to naprawdę jest? Edytowane 18 Października 2015 przez lukaszq
Robero321 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Jest tak jak jest to opisane już nie jedna osoba to robiła a jeśli masz po przeciwnej stronie to wygląda ze masz przerobionego angola a nie że poradnik NIC nie wart albo patrzysz na elektryczną nagrzewnicę która w niektórych modelach była montowana
lukaszq Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Jest tak jak jest to opisane już nie jedna osoba to robiła a jeśli masz po przeciwnej stronie to wygląda ze masz przerobionego angola a nie że poradnik NIC nie wart W takim badz razie dlaczego sprzedawane są takie nagrzewnice z tego typu wlotami ? Kupiłem stąd: http://allegro.pl/febi-nagrzewnica-audi-a4-b5-b6-80-b4-vw-passat-b5-i5230453935.html 1
Robero321 Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Bo to jest zamiennik? a nie ori Nigdzie tam nie widzę nr 8E0... Poza tym może być to zdjęcie poglądowe
lukaszq Opublikowano 18 Października 2015 Opublikowano 18 Października 2015 Nie jest to poglądowe bo mam taką właśnie u siebie, czyli reasumując za pewne nie podejdzie do mnie ?
siwak Opublikowano 21 Października 2015 Opublikowano 21 Października 2015 Jest tak jak jest to opisane już nie jedna osoba to robiła a jeśli masz po przeciwnej stronie to wygląda ze masz przerobionego angola a nie że poradnik NIC nie wart W takim badz razie dlaczego sprzedawane są takie nagrzewnice z tego typu wlotami ? Kupiłem stąd: http://allegro.pl/febi-nagrzewnica-audi-a4-b5-b6-80-b4-vw-passat-b5-i5230453935.html Ale to nie jest nagrzewnica do B6/B7 tylko raczej do B5
Hincó Opublikowano 29 Października 2015 Opublikowano 29 Października 2015 W poradniku jest napisane że ktoś nie wyjmował pedała tylko pomęczył się wiecej z wyjęciem, bo jak wiadomo, z pedałem jest największy problem. Ktoś wymieniał i ma mniej więcej pojecie ile dla wprawnego domowego mechanika to zajmie czasu? Bo jak krócej niż płukanie nagrzewnicy kamixem to chyba tędy pójde
Darwek24 Opublikowano 13 Listopada 2015 Opublikowano 13 Listopada 2015 Nie musisz sciagac pedala tylko jak ja wlorzysz to dobrze dokkrec ja na opaskach bo jak zalejesz plych i bedzie cieknac to wszystko od nowa troche gimnastyki , przed robota jebnij se piwo zeby raczki sie nie trzesly bo tam jest ciasno :-)
lukasm222 Opublikowano 30 Listopada 2015 Opublikowano 30 Listopada 2015 a ma ktos moze dostep do uszczelek nagrzewnicy tych na sztywne przewody nr czesci to 663947K nigdzie ich nie moge dostac a juz skrecalem kilka razy i ciagle kropelka wisi
wojthass Opublikowano 23 Maja 2016 Opublikowano 23 Maja 2016 A żeby wymienić chłodnice nagrzewnicy klimatyzacji juz trzeba zdejmować deske ? Opis tutaj zawarty w niemieckim poradniku dotyczy chłodnicy nagrzewnicy wody, a ja mam cała klime do wymiany przez syf i opiłki. Dzięki za info !
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się