Skocz do zawartości
IGNOROWANY

masło pod korkiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy mam pytanie czy od tych mrozów ( u nas -12) robi sie wam masło pod korkiem oleju? u mnie płynu od chlodnicy nie wżera wiec to raczej nie uszczelka, mysle ze to od mrozów. olej wymienialem juz z 1,5 roku temu. co o tym myslicie?

Opublikowano

Silnik masz nie dogrzany.Pewnie krótkie odcinki robisz autem?

Opublikowano

no niestety tylko krótkie odcinki. tu masz racje, wiec nie mam czym sie martwic

Opublikowano

Śmignij sprzętem traskę z 30km i powinno zniknąć to świństwo spod korka :wink:

Opublikowano

to jutro żone do szkoły bujne ma 20 km to coś pomorze

Opublikowano

Niech jeszcze ktos sie wypowie na ten temat ale ja obstawiam to co napisalem:wink:

Opublikowano
to jutro żone do szkoły bujne ma 20 km to coś pomorze

Dokładnie, zagrzejesz dobrze silnik, olej też złapie temperaturę i powinno być OK

Opublikowano
Silnik masz nie dogrzany.Pewnie krótkie odcinki robisz autem?

:wink: dokładnie

no niestety tylko krótkie odcinki. tu masz racje, wiec nie mam czym sie martwic

no raczej jest :whistling:

...jak będziesz miał tylko taki szlam to co będzie smarowidłem dla silnika ??

Opublikowano

Małe przebiegi swoją drogą ale coś mi się kojarz :eusathink: że olej wymienia się co xxx km lub co roku :wink:

Nie mam pewności w sumie bo ja wymieniam co 2,5 miesiąca :kwasny:

Opublikowano

wiesz małe przebiegi autko ma wiec tak sie nie spieszylem z wymiana oleju, co prawda niedługo to już zrobie.także dogrzewam silnik i bedzie git :)

Opublikowano

W książce serwisowej pisza zeby zmieniac co 15tys km. Ważność olejów:

5 lat

Oleje silnikowe do sam. osobowych i ciężarowych oraz motocykli 2- i 4- suwowych.

Oleje przekładniowe

Dodatki do paliw (TDA, TBE)

Preparaty silikonowe i penetrująco-smarujące (np. Bike Polish, Sillicon Spray, Motorcycle DWF, Spray Oil 4 in 1)

Płyny czyszczące (np. Greentec Bike Cleaner, Technilcelan Floo/Fleet Wash

(zaczerpniete ze stroby: Trwałość płynów eksploatacyjnych)

Opublikowano

wymiana co rok lub max 15kkm

W książce serwisowej pisza zeby zmieniac co 15tys km. Ważność olejów:

5 lat

Oleje silnikowe do sam. osobowych i ciężarowych oraz motocykli 2- i 4- suwowych.

Oleje przekładniowe

Dodatki do paliw (TDA, TBE)

Preparaty silikonowe i penetrująco-smarujące (np. Bike Polish, Sillicon Spray, Motorcycle DWF, Spray Oil 4 in 1)

Płyny czyszczące (np. Greentec Bike Cleaner, Technilcelan Floo/Fleet Wash

(zaczerpniete ze stroby: Trwałość płynów eksploatacyjnych)

dane tyczą się olei/płynów w oryginalnych nieotwieranych opakowaniach

Opublikowano

Kondensacja pary wodnej normalne zjawisko

Opublikowano

Krótko i na temat jak w reklamie. Wymień olej bo w nim jest już sporo wody, dogrzej motor i to pomoże. Inaczej zaczną się problemy i nie chcesz znać kosztów takich zaniedbań.

Opublikowano

Wymiana oleju nic nie pomoże!!! W kwestii kondensacji wody oczywiście! To proste, np. Wszystko co w czasie niskich temp. Wniesiemy do ogrzewanego pomieszczenia pokrywa się wodą w postaci tzw " zaparowania " noszący okulary wiedzą o czym pisze. W silniku występuje takie samo zjawisko! Jedynym sposobem pozbycia się "masła", przy niedogrzanym silniku, to poczekać do wiosny!!!,lub przejechać kilkadzisiąt kilometrów wtedy woda z silnika odparuje i problem zniknie na chwile

Opublikowano

jak silnik trzymał by 90C caly czas to nie bylo by tego masla u mnie zawsze w kazdym silniku bylo i jest te 90 C i korek czysty .

Opublikowano

Mój ojciec ma to samo w Octavii, ten sam silnik. Gdzieś jest pęknięcie w głowicy, stąd te smarki. Takie informacje wspólnie znaleźliśmy na forach. Do oleju dolaliśmy takiego płynu mającego na celu uszczelnienie mikropęknięć i kisiel przestał się pojawiać.:wink:

Opublikowano

smoły ? :decayed:

sorki za ot

Opublikowano

jak masz mleko pod korkiem przy mrozach to norma szczególnie jak robisz krótkie dystanse ja mam 8km do pracy i też miałem mleko, pojechałem w trase 350km w jedną stronę i ani grama mleka, teraz cieplejsze temperatury i też zero mleka jeśli oczywiście nie ubywa Ci płynu bo jak ubywa, słodkie spaliny, sztywne/twarde przewody od chłodnicy to mogą być objawy uszczelki

Opublikowano

Odpukać uszczelka mi nie straszna :wink: ...mi to mleko sie chyba nigdy nie pojawi , ja cały czas ciepłym autem jeżdżę :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...