kamilsien66 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam . Problem jest jak dla mnie dość skomplikowany bo mam wsadzony akumulator 95 Ah 450 A 12V i jest on naładowany a silnik zachowuje się jakby był rozładowany,czyli praktycznie w ogóle nie kręci. Co może być przyczyną ?
RALF76 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam . Problem jest jak dla mnie dość skomplikowany bo mam wsadzony akumulator 95 Ah 450 A 12V i jest on naładowany a silnik zachowuje się jakby był rozładowany,czyli praktycznie w ogóle nie kręci. Co może być przyczyną ? To kręci czy nie kręci?
wrclaguna Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Zmieniany był akumulator ? Podpinałes kompa ?
frog125 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Mam podobny problem do Ciebie tylko że kręci dość długo potem błąd brak oleju zaraz gaśnie i jest ok,zauważyłem spadek napięcia akumulatora na MMI i zastanawiam się jak go podładować gdzie podpiąć klemę
pieron82 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Opublikowano 25 Stycznia 2014 Witam . Problem jest jak dla mnie dość skomplikowany bo mam wsadzony akumulator 95 Ah 450 A 12V i jest on naładowany a silnik zachowuje się jakby był rozładowany,czyli praktycznie w ogóle nie kręci. Co może być przyczyną ? Nowy, stary? Skad wiesz, ze naladowany? MMI czasami pokazuje glupoty...Aku z czasem traci pojemnosc i wtedy tylko wymiana. Mam podobny problem do Ciebie tylko że kręci dość długo potem błąd brak oleju zaraz gaśnie i jest ok,zauważyłem spadek napięcia akumulatora na MMI i zastanawiam się jak go podładować gdzie podpiąć klemę Wyjmij aku i prostownikiem potraktuj albo w trasie. Mi ostatnio siadl po dlugim bawieniu sie noca vcdsem i assistance naladowalo pod domem pozniej 100km autostrada a4 i juz spokoj.
lukas309 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 czy wyjecie w naszych B8 aku nie wiaze sie potem z jakimis problemami ??? mozna bezpiecznie go odpiac i naladowac ??
frog125 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Z tego co wiem że jak odłączysz aku jest kilka błędów wystarczy je skasować,nie wiem czy dobrze piszę ale gdzieś czytałem że z przodu się podłącza a nie do aku żeby naładować ale nie mogę znaleźć tej instrukcji
wojcian Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Dokładnie z przodu się podłącza w celu awaryjnego odpalenia ale nie ładowania aku. W instrukcji jest wszystko ładnie opisane. A jak aku odłaczysz to nic sie nie stanie , zegarek i date ustawisz ponownie.
wrclaguna Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Na FORUM jest opis gdzie nalezy ładowac AKU bez koniecznoisci wyciagania - Zdjąć osłonę 1 za uchwyt w górę -> . - Odblokować blokadę ->A i otworzyć osłonę -> B. - Podłączyć czerwony zacisk przewodu + urządzenia do ładowania akumulatorów do bieguna dodatniego 1, a czarny zacisk przewodu - do bieguna masy 2. – Podłączyć wtyczkę sieciową urządzenia do ładowania akumulatorów i włączyć urządzenie do ładowania akumulatorów . – Podczas ładowania pozostawić pokrywę tylną otwartą. Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px. Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px. Teraz mozemy ladować akumulator
frog125 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Dzięki wrclaguna, tak myślałem że z przodu gdzieś czytałem ale nie mogłem znaleźć a trzeba podładować podziękował
lukas309 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Jak zwykle wrclaguna rozwiewa wszelkie watpliwosci to jeszcze pytanko bo na aku nic mi nie pisze odnosnie jego ????? Mozecie mi to napisac bo nie wiem jakim pradem go ladowac - 2.0 CAGA
frog125 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Ja normalnie podłączyłem prostownik zgodnie z instrukcją i się ładuje:wink:
frog125 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Ja mam 120A jeżeli chodzi ci o to
jony 2 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 450A to do benzyny i to małej pojemności a nie do dizla
wojcian Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 12V 95Ah 450A w/g normy DIN (Niemieckiej), i 760A EN/SAE w/g normy Angelskiej.
marjon Opublikowano 26 Stycznia 2014 Opublikowano 26 Stycznia 2014 450A to do benzyny i to małej pojemności a nie do dizla kolega chyba wsadzil tam jakis stary akumulator, nowe 95Ah maja conajmniej 800A:wink:
kamilsien66 Opublikowano 26 Stycznia 2014 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2014 Akumulator naładowałem i wszystko ładnie odpala ale jak zostawiłem go na noc to rano ledwo co kręci i nie chce zapalić. Z tego wnioskuje że akumulator do wymiany. ---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ---------- tylko najlepsze jest to że jak sprawdzałem go miernikiem to pokazało mi 12,54 V.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się