Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nie odpala na mrozie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam . Problem jest jak dla mnie dość skomplikowany bo mam wsadzony akumulator 95 Ah 450 A 12V i jest on naładowany a silnik zachowuje się jakby był rozładowany,czyli praktycznie w ogóle nie kręci. Co może być przyczyną ?

Opublikowano
Witam . Problem jest jak dla mnie dość skomplikowany bo mam wsadzony akumulator 95 Ah 450 A 12V i jest on naładowany a silnik zachowuje się jakby był rozładowany,czyli praktycznie w ogóle nie kręci. Co może być przyczyną ?

To kręci czy nie kręci?

Opublikowano

Zmieniany był akumulator ? Podpinałes kompa ?

Opublikowano

Mam podobny problem do Ciebie tylko że kręci dość długo potem błąd brak oleju zaraz gaśnie i jest ok,zauważyłem spadek napięcia akumulatora na MMI i zastanawiam się jak go podładować gdzie podpiąć klemę

Opublikowano
Witam . Problem jest jak dla mnie dość skomplikowany bo mam wsadzony akumulator 95 Ah 450 A 12V i jest on naładowany a silnik zachowuje się jakby był rozładowany,czyli praktycznie w ogóle nie kręci. Co może być przyczyną ?

Nowy, stary? Skad wiesz, ze naladowany? MMI czasami pokazuje glupoty...Aku z czasem traci pojemnosc i wtedy tylko wymiana.

Mam podobny problem do Ciebie tylko że kręci dość długo potem błąd brak oleju zaraz gaśnie i jest ok,zauważyłem spadek napięcia akumulatora na MMI i zastanawiam się jak go podładować gdzie podpiąć klemę

Wyjmij aku i prostownikiem potraktuj albo w trasie. Mi ostatnio siadl po dlugim bawieniu sie noca vcdsem i assistance naladowalo pod domem :facepalm: pozniej 100km autostrada a4 i juz spokoj.

Opublikowano

czy wyjecie w naszych B8 aku nie wiaze sie potem z jakimis problemami ??? mozna bezpiecznie go odpiac i naladowac ??

Opublikowano

Z tego co wiem że jak odłączysz aku jest kilka błędów wystarczy je skasować,nie wiem czy dobrze piszę ale gdzieś czytałem że z przodu się podłącza a nie do aku żeby naładować ale nie mogę znaleźć tej instrukcji

Opublikowano

Dokładnie z przodu się podłącza w celu awaryjnego odpalenia ale nie ładowania aku. W instrukcji jest wszystko ładnie opisane. A jak aku odłaczysz to nic sie nie stanie , zegarek i date ustawisz ponownie.

Opublikowano

Na FORUM jest opis gdzie nalezy ładowac AKU :wink: bez koniecznoisci wyciagania

podsybie.png

- Zdjąć osłonę 1 za uchwyt w górę -> .

podszybie3.png podzybie5.png

- Odblokować blokadę ->A i otworzyć osłonę -> B.

- Podłączyć czerwony zacisk przewodu + urządzenia do ładowania akumulatorów do bieguna dodatniego 1, a czarny zacisk przewodu - do bieguna masy 2.

– Podłączyć wtyczkę sieciową urządzenia do ładowania akumulatorów i włączyć urządzenie do ładowania akumulatorów .

– Podczas ładowania pozostawić pokrywę tylną otwartą.

bateria336.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

bateria443.jpg

Kliknij tutaj aby zobaczyć oryginalny obraz 638x488px.

bateria335.jpg

Teraz mozemy ladować akumulator :)

Opublikowano

Dzięki wrclaguna, tak myślałem że z przodu gdzieś czytałem ale nie mogłem znaleźć a trzeba podładować podziękował :wink:

Opublikowano

Jak zwykle wrclaguna rozwiewa wszelkie watpliwosci :) to jeszcze pytanko bo na aku nic mi nie pisze odnosnie jego ????? Mozecie mi to napisac bo nie wiem jakim pradem go ladowac - 2.0 CAGA

Opublikowano

Ja normalnie podłączyłem prostownik zgodnie z instrukcją i się ładuje:wink:

Opublikowano

chodzi mi o pojemnosc aku

Opublikowano

Ja mam 120A jeżeli chodzi ci o to

Opublikowano

Tak o to dzieki :))))))

Opublikowano

450A to do benzyny i to małej pojemności a nie do dizla

Opublikowano

12V 95Ah 450A w/g normy DIN (Niemieckiej), i 760A EN/SAE w/g normy Angelskiej.

DSC_0433.jpg

Opublikowano
450A to do benzyny i to małej pojemności a nie do dizla

kolega chyba wsadzil tam jakis stary akumulator, nowe 95Ah maja conajmniej 800A:wink:

Opublikowano

120Ah o to mi chodziło

Opublikowano

Akumulator naładowałem i wszystko ładnie odpala ale jak zostawiłem go na noc to rano ledwo co kręci i nie chce zapalić. Z tego wnioskuje że akumulator do wymiany.

---------- Post dopisany at 21:03 ---------- Poprzedni post napisany at 21:00 ----------

tylko najlepsze jest to że jak sprawdzałem go miernikiem to pokazało mi 12,54 V.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...